Zmiany w pokoju dziewczynki..


Od dawna miałam w głowie wiele zmian w pokoju dziewczynki, ale albo czasu brakowało, albo ciągle coś innego robiłam, ale wreszcie się zmobilizowałam i przystąpiłam do zmian w jej pokoiku.

W sumie jej pokoik to pół pokoju wygospodarowanego na jej potrzeby, w drugiej połowie stoi biurko jeszcze po mojej prababci i regały z książkami.

W jej połówce, komoda, łóżeczko do spania i to co widać na zdjęciach poniżej.

Wykorzystałam szlifierkę zakupioną rok temu w Lidlu wyszlifowałam komodę i stoliczek, pomalowałam na bardzo jasny róż.

Do tego marzył mi się domek dla lalek, drewniany, wszystkie te co były w sklepach albo drogie, albo kompletnie nie w moim guście. Wczoraj w TKMaxx zobaczyłam szafkę i wiedziałam że muszę ją mieć., Dziś wyczarowałam z niej domek dla lalek, mebelki częściowo z Ikei, częściowo z Lidla. do tego dodatków trochę sama stworzyłam, np zasłonki z tiuli, dywaniki z filcu czy lampion pomponowy. Jak dla mnie pięknie wyszło 🙂 moja T zachwycona..

W pokoiku  znalazły się też skrzyneczki na komodzie z Monmon & Brunto, lampa zakupiona w Belle Maison.

Na łóżeczku poducha z konikiem własnoręcznie robiona dla nas przez Olgę.  Ostatni zakup to też koń do biegania z Ikei i nowy kwiatek na oknie 🙂 , poniżej dużo dużo zdjęć.

Zostały mi jeszcze do zrobienia dwie rzeczy skrzynia z zabawkami która jest zwykłą skrzynią na owoce, muszę pomalować i kółka przykręcić. I jestem w trakcie poszukiwać gałęzi, która będzie pomalowana i będzie robiła za wieszak na ścianie na dziewczynki ciuszki niektóre wiszące na wieszakach za komodą.

Komoda Tosi21

Komoda Tosi4

Komoda Tosi12

Komoda Tosi19

Komoda Tosi20

IMG_0576

IMG_0579

Komoda Tosi15

Komoda Tosi5

Komoda Tosi6

Komoda Tosi7

Komoda Tosi11

Komoda Tosi8

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Komoda Tosi22

Komoda Tosi13

Komoda Tosi18

Komoda Tosi17

Komoda Tosi16

Komoda Tosi14

A na koniec to co ostatnio tworzyłam:-)

Zaproszenia na Kuby urodziny, lalę dla pewnej małej Jadzi i dżemy malinowo-jeżynowe z wanilią 🙂 Dziś powstały też powidła śliwkowe.

Komoda Tosi

lala szycie

lala szycie1

lala szycie2

Komoda Tosi2

Bardzo się ucieszyłam, że tylu osobom spodobała się moja lala. Gdybyście chcieli podobną piszcie na maila blogowego myhomeandheartblog@gmail.com!
Dziękuję za każdy Was komentarz, dodaje mi skrzydeł:-)) Ściskam Was mocno!!!

51 thoughts on “Zmiany w pokoju dziewczynki..

    • Dziękuję:-)) Starałam się żeby było przytulnie, pięknie…Tosia uwielbia swój pokoik i ja też. Sama bym taki chciała, kolejne zmiany muszę w mojej sypialni zrobić, malowanie itp też by się przydało. Pozdrawiam!

      Polubienie

    • Pewnie dopiero na wiosnę uda się go zrobić, bo teraz czasu brak i gałęzi fajnej nie mam:-) Tą co mam pod schodami robi za dekorację. Miałam inne ale mój mąż mi powyrzucał mówiąc że nie wie po co to do domu znoszę 😉

      Polubienie

  1. Pingback: Inspiracje_trochę zmian w pokoju dzieci | myhomeandheart

Tutaj możesz dodać komentarz :-)