Zakładka

Jakiś czas temu dzięki bloga i fb poznałam Adriannę, do której na bloga tutaj zaglądałam. Kilka razy nasze drogi się przeplatały, ale tylko wirtualnie, bo sesję zdjęciową u tej samej Mai miałyśmy, pewien Konkurs u mnie wygrała…

Nagle okazało się, że powstało miejsce już nie wirtualne, ale całkowicie realne, które można odwiedzić, zobaczyć…No i jeszcze impreza halloweenowa organizowana, więc razem z dziećmi się tam wybrałam

Stroje wspólnie z dziećmi uzgodnione, wieczorami przeze mnie uszyte. I w środę popołudniem z Poznania do Szamotuł się przejechaliśmy. Dzień w biegu bo z pracy, po dzieci do przedszkola, przebieranie się i malowanie Tosi noska i wąsów w samochodzie. Ale udało się dotarliśmy 🙂

Było gwarnie, dużo dzieci, przebrania, uśmiechnięte buzie wkoło,  mnóstwo książkowych inspiracji, zabawy dla dzieci. Wróciliśmy do domu z nowymi książkami, własnoręcznie robionymi przez dzieci kartkami.

Adrianna ciepła osoba, spokojna, na pewno przejęta otwarciem Zakładki, zeszło się dużo ludzi, więc nie było kiedy spokojnie porozmawiać. Ale jeszcze będzie okazja:-)

Poniżej logo na drzwiach Zakładki (zdjęcie ze strony Zakładki, tak samo jak kolejne motto wykonane przez Paulinę z thelightofday. Piękne prawda? Mi się bardzo bardzo podobają.

motyw _Zakładka

plakat motywacyjny_zakładka

A tutaj stroje dzieci: Tosia kotek , Kuba nietoperz. Ogon Tosi mama poświęciła skarpetę i trochę tasiemki bawełnianej. wszystko wypchane i przyszyte do legginsów. Uszy zrobione z filcu i czarnej bawełny, przyszyte do opaski owiniętej wstążką. Kuby strój do bluzki flawless doszyte ręcznie skrzydła z mojej koszulki czarnej i ozdobione kawałkami filcu. Maska zrobiona z filcu i gumki. I gotowe 🙂

Zakladka_S

IMG_1238_small

 

A poniżej trochę zdjęć z naszego pobytu w Zakładce, mamy brak na zdjęciach bo sama pstrykała :-)) Poza tym ja już przebrać się nie zdążyłam, nie miałam kiedy stroju dla siebie stworzyć, w przyszłym roku z wyprzedzeniem muszę stroje na Halloween przygotować

 

Zakladka2_S

Zakladka1_S

IMG_1264_small

`

Zakladka3_S

Zakladka5

Zakladka6

Zakladka4

IMG_1241_small

IMG_1240_small

IMG_1263_small

Zakladka7

Na pewno jeszcze zawitamy do Zakładki, zwłaszcza że miejsce piękne i właścicielka przesympatyczna!!

A książeczki uwielbiamy, no a miejsce takie że dzieci przy okazji oprócz oglądania książeczek mogą się pobawić, mama napić kawki, porozmawiać i dla siebie też coś kupić:-)

A tutaj parę zdjęć Zakładki z zewnątrz zrobionych przez moją kuzynkę która mieszka niedaleko:-))

od Ani 4

od Ani 3

od Ani 2

od Ani1

Jutro dodam Wam jeszcze kilka zdjęć z naszych nowych zakupów książkowych z Zakładki

A poniżej zdjęcia naszych nowych zakupów z Zakładki. Kuba wybrał sobie kolejną część przygód Lasse i Mai – Tajemnice pływalni, Tosi spodobała się minibiblia bo dużo fajnych obrazków i tęcza ją urzekła:-) A ja wybrałam Moje szczęśliwe życie, książeczki o której dawno słyszałam, a w naszej biblioteczce jej nie było. Jeszcze ze względu na Halloween za zakup 3 książeczek dostaliśmy 20% rabatu więc w ogóle super 🙂

ksiazki

ksiazeczki z Zakladki

ksiazeczki z Zakladki1

 

Miłej niedzieli, Kolejny post pokaże relacje z LALALI, postanowiłam nasze halloweenowe wrażenia podzielić na dwa posty bo w jednym za dużo by było wszystkiego 🙂

Za wszystkie komentarze dziękuję! I za to, że wpadacie, zaglądacie do mnie…