Drobnostki


Są różne drobnostki w życiu, wydawałoby się mało ważne, a jednak pozwalają nam zachować równowagę psychiczną, pozwalają gdy jest nam źle znaleźć jednak coś dobrego i dzięki nim mamy siłę, uśmiechamy się i nie oszalejemy

Może to być nasze ulubione ciasto i kawa, może to być trening na którym spocimy się na maksa ale potem uczucie będzie wspaniałe, może to być uśmiech nieznajomego na ulicy, może być zabawa z dziećmi i wspólne spędzanie czasu z kimś bliskim, dotyk i bliskość, dobra książka i nasz puchaty koc, świeżo umyta łazienka i lśniące lustro (nie wiem jak Wy ja uwielbiam jak mam czysto, a nie zawsze jest czas posprzątać, jednak lustro pucuję i usuwam te kropki wody i pasty do zębów często , tak tak wiem jestem nienormalna)

Co nam może jeszcze sprawić przyjemność..

Świeże kwiaty na stole i obrus ulubiony, gazeta z przepisami, którą przeglądamy i szukamy inspiracji (u nas ostatnio gazeta kupowana to Kosmos dla dziewczynek dobry dla małych i dużych i nie tylko dziewczynek) – można je kupić KLIK lub szukać w empiku

Może to być nowa sukienka w okazyjnej cenie bo w H&M promocja 20% i warto skorzystać, albo spódnica wypatrzona na Instagramie piękna wyjątkowa lniana..lub kawałek materiału z którego sami coś sobie uszyjemy. Choć u mnie maszyna ostatnio stoi i nie mam czasu do niej usiąść a tyle rzeczy do uszycia i materiały poskładane grzecznie czekają w kredensie na swoją kolej…

A może plany na święta i wakacje?, wspólny wyjazd rodzinny?  bo tak dawno nigdzie nie byliśmy razem. U nas tych wyjazdów nie ma wiele, wiadomo kasa , czas itp. Ale w tym roku planujemy święta spędzić poza domem, też rodzinnie ale trochę w Toruniu a trochę w Norwegii. 🙂

Jesienne dni czasami odbierają siłę, ale to od nas zależy czy się poddamy kiepskiego nastrojowi czy jednak znajdziemy dość sił, i ochoty żeby uszczęśliwić siebie i innych. Gdy wszystko układa się nie tak i w domu i w pracy, czasami przyda się kieliszek wina, albo buty biegowe i samotne pobieganie żeby wyciszyć się i zrelaksować.

Można się zrelaksować na spacerze, ostatnie dni to piękna aura słońce, liście jesienne na drzewach, prawdziwa złota jesień. Oby jak najdłużej było tak. Bo uwielbiam, od razu energia inna gdy takie piękne słońce za oknem.

Można też umówić się na sesję zdjęciową, tak właśnie zrobiłam i za jakiś czas jadę z dziećmi na zdjęcia..Będą mam nadzieję wyjątkowe i pogoda dopisze.

Można się spotkać z przyjaciółką i spędzić z nią czas..porozmawiać, pośmiać się, pobyć razem. Bo kto jak nie przyjaciel poprawi nam nastrój, wysłucha i po prostu będzie z nami.

Można potańczyć nawet tak o wieczorem z mężem w salonie, jeśli oczywiście mąż będzie chciał i nie stwierdzi że nam odbiło. Muszę spróbować …bo brzmi to nieźle

Można wybrać się na długi spacer, pozbierać liście , kasztany, a może zaliczyć kąpiel w jeziorze jako wstęp do morsowania (ja cały czas nie mogę się przełamać ale znam osoby które to robią i sobie chwalą, że jest mega fajnym przeżyciem poza tym dodaje energii i zdrowia.)

Można też ugotować coś dobrego, dla całej rodziny, albo tylko dla siebie.

Poniżej kilka inspiracji blogowych..

Ja czasami gotuję i przeglądam witryny i blogi- lubię przepisy z kuchnia w formieKLIK. 

Promują oni grupę kuchnia zero waste po polsku.

farmto-table-48-540x304

Ostatnio odkryty np przepis na pastę z pieczonej papryki z tymiankiem – polecam pycha – Przepis TUTAJ

Duże fajnych inspiracji wegetariańskich ale nie tylko mięsożercy też coś tam znajdą to też : OKOLICE PALNIKA,

cropped-Okolice

Chili , czosnek i oliwa – KLIK

Chilli_kolor 200

Przepisy Agaty- KLIK

10489954_821825617850787_8356540731671564368_n

I wiele wiele innych, nie wiem jak Was ale mnie gotowanie odstresowuje, jedyny minus że mam na nie mało czasu, bo jak zaczęła się szkoła, praca to dni mijają nie wiadomo kiedy.

No więc jeśli macie chwilowo gorsze dni koniecznie wymyślcie coś żeby to zmienić, mam nadzieję że moje podpowiedzi pomogą. Uściski

A poniżej nasze kadry…

IMG_0966_SMALL

IMG_0964_SMALLIMG_0962_SMALLIMG_0974_SMALLIMG_0986_SMALLIMG_0993_SMALLIMG_0992_SMALLIMG_0997_smallIMG_1055_SMALL

IMG_1008_SMALL

IMG_1010_SMALL

IMG_1025_SMALL

IMG_1032_SMALL

IMG_1058_SMALL

IMG_1070_do fb_SMALL

Ściskamy Was ciepło i trzymajcie się zdrowo w te jesienne dni 🙂

 

 

4 thoughts on “Drobnostki

  1. Dobre te sposoby na poprawę samopoczucia, jakby tak człowiek się zastanowił, to gdyby w czasie gdy ma zmartwienie zrobił choć jedną rzecz z tych podanych, to nie miałby czasu się martwić.
    Dla mnie największą przyjemność w takich sytuacjach stanowi opieka nad roślinami, jak umyję dokładnie i bez pospiechu każdy listek, to myśli się uspokajają i samopoczucie poprawia się.
    Najważniejsze jednak jest to, że każdy problem pomaga nam uporać się z samym sobą, bo jeżeli jest problem i próbujemy go rozwiązać albo chociaż zniwelować jego skutki, to znaczy że mamy w sobie siłę i poradzimy sobie z przeciwnościami.

    Pozdrawiam serdecznie!

    Polubienie

    • Z tymi kwiatami to moja babcia tak miała myła i rozmawiała z kwiatami a miała ich mnóstwo. Chyba też muszę przy okazji moje umyć. Dziękuję za odwiedziny, ściskam ciepło i miłego dnia i samych problemów do rozwiązania😘😘

      Polubienie

Tutaj możesz dodać komentarz :-)