Inspiracje…

Inspirujemy się modą, sposobem urządzania mieszkania, stylem, designem …wieloma rzeczami.

Chcemy otaczać się pięknem, czymś co według nas jest wyjątkowe, niepowtarzalne.

Niektórzy z nas tworzą coś sami..Inspirujemy się tym co widzimy na świecie, ostatnio bardzo popularny jest styl scandi, biele, szarości, rzeczy handmade. Robimy ze skrzynek na owoce półki, bielimy meble, zmieniamy pościele na taką w gwiazdki, wieszamy dream catchers na ścianach, lubimy rzeczy handmade, zabawki szydełkowe, drewniane, szyte.

Mam siostrę w Norwegii i wiele rzeczy, które u nas się pojawia na rynku widziałam u niej już wiele lat temu. Podobnie znajomi i przyjaciele mieszkający w Anglii , Stanach, rzeczy tam tworzone napływają do nas. ..I chyba zawsze tak będzie, może również oni inspirują się nami i naszymi twórcami.

Wystarczy przejść się po większych sklepach sieciowych i widzimy tam rzeczy które są jak projekty Ch.Louboutina, Prada, Zanotti, Charlotte Olympia itp itd…

Podobnie u nas powstają tipi, poduchy chmurki, tutu, sukienki dresowe , z kokardami , sowy, konie na kiju, lalki z uszami i bez, tildy, gwiazdki, girlandy, spineczki i wiele wiele innych rzeczy, które inspirują się pomysłami z całego świata- Anglii, Stanów, Chin, Japonii, Skandynawii. Wiele z nich jest identycznych, wiele różni się tylko drobnymi detalami. Równie dobrze nie wiadomo czy pomysł ze Skandynawii nie był inspirowany innym wpisem na świecie…

A poniżej zdjęcia różne z pinterest, z etsy, z dawandy  i nie tylko różnych rzeczy tworzonych, szytych na całym świecie. Część z nich dawno miałam zapisane w katalogu pt” Inspiracje” zanim się u nas pojawiły ….

myszki

poduchy

lala inna

inspiracje

inspiracje 1

horse

inspiracje 4

cloud top

sukienka_inspiracje

lala z uszami inna

tilda

liski

star pillows

lalka z uszami

lalki z uszami

pillow

pinokio

inspiracje9

inspiracje 3

cloud

inspiracje 2

koc minky

inspiracje5

inspiracje 7

lala w tutu

lala z uszami

pokoj dziewczynki

I co kojarzą Wam się z niektórymi polskimi markami powyższe produkty? Bo mi tak…Ale dzięki czerpaniu inspiracji ze świata, możemy mieć takie rzeczy również u nas nie musimy zamawiać w Chinach czy Stanach….

A ja mam wiele planów i to co się dzieje ostatnio wokół mojej twórczości na pewno mnie nie załamie, są osoby które chcą ze mną współpracować, tworzyć wspólnie różne rzeczy i z tego bardzo się cieszę. A nauczkę mam jedną, że nie będę się już inspirować na polskich twórcach, bo zasada jest jak widać taka inni polscy twórcy moga się inspirować światomymi twórcami ale broń boże nie inspirujcie się potem nimi:-)

Wszystkich tych, którzy są ze mną , Dziękuję < 3