Kolejne pomysły …coś oryginalnego handmade

Od jakiegoś czasu chodziło za mną kilka pomysłów..których część ostatnio udało mi się zrealizować.

Jednym z nich był pomysł na mobil wykonany w kółku, na razie powstał jeden, ale w planach są kolejne…a co się z nimi będzie działo to tssss..nie mówię żeby nie zapeszać, zobaczycie za jakiś czas…

Ten pierwszy składa się z białego kółka w którym zasiadł ptaszek uszyty z trzech kolorów materiałów, docelowo siedzi on jeszcze na małej gałązce. Bez zbędnych ozdób jest prosty, dwie kokardki z aksamitki i jedna kokarda zrobiona z płótna specjalnie obstrzępionego (w taki sposób strzępi się np serwetki żeby się nie pruły, przynajmniej pamiętam że tak mnie babcia uczyła jak haftowałam jakieś swoje pierwsze dzieła)

Mobila zdjęcie takie sobie bo robione o 1 w nocy jak do skończyłam szyć przedwczoraj 🙂

Kolejne zadanie bojowe to zbierać patyki różnorakie bo nawet nie wiecie ile wspaniałych rzeczy można zrobić przy wykorzystaniu patyków, materiałów, włóczki…

misie itp_1811

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Inne mobile będą się składały z ptaszków większych , mniejszych, dodatków takich jak mini proporczyki itp. ..Zobaczycie niedługo:-) na razie kupuję materiały i rozrysowuje pomysły na kartkach…

Udało mi się też stworzyć coś o czym dawno dawno marzyłam, zakupiłam w tym celu na allegro starą ramę (rama kosztowała niewiele ok 20 zł). Z lnu uszyłam prostokąt, do niego przyszyłam koronkę i tasiemkę w kolorze mięty. Zostało to przymocowane klejem na gorąco do ramy od tyłu, przykleiłam sznurki, przybiłam zawieszki i oto ona!

misie itp_1812OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Co myślicie ? Fajna?

W wolnej chwili również owijam książki szarym papierem, bo w salonie wylądował regał od Kubusia z pokoju (Kubuś ma teraz inny większy), na regal sukcesywnie owijam książki w szary papier tak mi się ten pomysł spodobał,  trochę to pracochłonne ale z czasem może uda się, jeszcze je trzeba podpisać i będzie pięknie (przynajmniej dla mnie:-)

Regał chcę jak się trochę ociepli pomalować na biały trochę wpadający w kawę mocno zabielaną mlekiem. Na malowanie jeszcze czeka trochę innych rzeczy, ale to jak słoneczka się pojawi więcej.

Na razie na stole tulipany a za oknem zima i śnieg, miałam dziś z dziećmi iść na sanki, ale wiatr wiał straszny i brrr zostaliśmy w domu popołudniu

. Jutro i niedziela niestety praca, ale na szczęście dziećmi zajmie się babcia:-)

misie itp_1813

misie itp_1814

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

misie itp_1815

Ogólnie niby takie drobiazgi co Wam pokazałam, a mnie strasznie cieszą…teraz przechodzę korytarzem i nie mogę napatrzeć się na moją cudowną ramę:-)) A taką ramę widziałam w jednym sklepie internetowym tzn sam pomysł podobny..tylko w tym sklepie kosztuje bagatela od 119-269 euro. Zobaczcie tutaj .

Pomysłów mam jeszcze mnóstwo…tylko czasu brak, ale są noce więc na pewno niedługo powstaną kolejne rzeczy:-)