Nasz lipiec


Nasz lipiec i część sierpnia trochę wakacyjny trochę pracowity. Wakacyjnego wyjazdu jeszcze nie mieliśmy, ale robiliśmy sobie wycieczki do zoo, odwiedziła nas moja siostra z synkiem z Norwegii, odwiedziliśmy prababcię.

Było też rowerowo, sportowo, wycieczki z dziećmi robiliśmy albo wspólnie na rowerach , albo dzieci na rowerach a ja biegałam , czasami tata też z nami. Wielką atrakcją jest też jazda tramwajem dlatego w jeden dzień wybraliśmy się na wycieczkę do starego zoo, a potem na Arenę przy okazji odwiedzając moje stare kąty z dzieciństwa bo chodziłam do szkoły podstawowej nr 33, bawiłam się na Arenie, latem pływałam w basenie który chwilowo nieczynny i w remoncie teraz..Teraz trochę się tam zmieniło powstał fajny nowy plac zabaw, pyszne lody można zjeść i posiedzieć przy stołach z palet. Budynek Areny ciągle tan sam i trawa, drzewa, kamienice wkoło 🙂

Pływałam też trochę między innymi w piance w jeziorze, pierwszy raz miałam cykora na maksa, ale potem już lepiej, raz nawet całkiem sama się odważyłam z dziećmi i mężem na brzegu.

Poza tym miałam trochę pracy bo kilka dni trwała konferencja międzynarodowa którą współoorganizowałam i przez którą wiele nocek zarwałam..Ale na szczęście wszystko się udało, podczas konferencji na jeden tzw wieczór regional evening kazano mi włożyć wianek co zobaczycie na zdjęciach poniżej. Konferencja na szczęście za nami bo było dość męcząca

Poniżej nasze kadry, jakie mamy plany jeszcze kilka dni w domu, i w przyszłym tygodniu ruszamy do Szklarskiej Poręby. Pochodzić , powspinać się…Byleby pogoda dopisała.

IMG_5189_trening wczorajszy_SMALLIMG_5183_wczoraj_SMALLIMG_20170711_175825_do postu_SMALLbtyDSC07164_DO POSTU_SMALLDSC07556_do postu_SMALLDSC07628_do postu_SMALL

 

zdjęcia zoo babcia Krysia itp_Monika lipiec 20172_do postu_SMALLzdjęcia zoo babcia Krysia itp_Monika lipiec 20171_do postu_SMALLdavsdrdavdavIMG_20170720_134637_do postu 1_SMALLdavdavdavfcveb

zdjęcia zoo babcia Krysia itp_Monika lipiec 20175_do postu_SMALLzdjęcia zoo babcia Krysia itp_Monika lipiec 20174_do postu_SMALLzdjęcia zoo babcia Krysia itp_Monika lipiec 20173_do postu_SMALL

bty

btybtybdrbtybdr

btyzdjęcia zoo babcia Krysia itp_Monika lipiec 201710_do postu_SMALLbtyzdjęcia zoo babcia Krysia itp_Monika lipiec 2017_do postu_SMALLbdrbtyzdjęcia zoo babcia Krysia itp_Monika lipiec 201711_do postu_SMALLzdjęcia zoo babcia Krysia itp_Monika lipiec 20178_do postu_SMALLzdjęcia zoo babcia Krysia itp_Monika lipiec 20179_do postu_SMALLbtybtybtyzdjęcia zoo babcia Krysia itp_Monika lipiec 201713_do postu_SMALLzdjęcia zoo babcia Krysia itp_Monika lipiec 201714_do postu_SMALL

zdjęcia zoo babcia Krysia itp_Monika lipiec 201715_do postu_SMALL

zdjęcia zoo babcia Krysia itp_Monika lipiec 20176_do postu_SMALLzdjęcia zoo babcia Krysia itp_Monika lipiec 201712_do postu_SMALL

btyzdjęcia zoo babcia Krysia itp_Monika lipiec 20177_do postu_SMALL

Mam nadzieję że Wasze letnie miesiące też miło upływają. W kolejnym poście niedługo pokażemy Wam co wspólnie z dziećmi szyliśmy częściowo dziś 🙂

Ściskamy mocno ! I dzięki jeśli nas jeszcze odwiedzacie czasami..postaram się częściej teraz coś tutaj zamieszczać 🙂

 

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

