Tworzymy :-) tkaniny _Dziecko na warsztat


W lutym dziecko na warsztat pod hasłem tkaniny. Zrobiliśmy tylko część zaplanowanych rzeczy, ale trochę tego wyszło.

Szycie to akurat coś co bardzo lubimy, sama jak mam czas też szyję różne rzeczy do domu i dla dzieci, dlatego z przyjemnością działaliśmy w tym obszarze.

Co zrobiliśmy?

  1. Własny pióropusz z różnych fajnych papierów, wstążek, gumki- z papieru powycinaliśmy z dziewczynką piórka , następnie na maszynie przyszyliśmy je do wstążek, wstążki przyszyte też z boków i z tyłu wszyta szeroka guma żeby pióropusz łatwo się nakładał

img_9642_do-postu_smallimg_9644_do-postu_smallimg_9646_do-postu_smallimg_9647_do-postu_smallimg_9648_do-postu_smallimg_9649_smallimg_9650_do-postu_smallimg_9653_do-postu_smallimg_9656_do-postu_small

  1. dziewczynka ze skrawków materiałów z moją pomocą, ale częśćiowo sama na maszynie uszyła poduszkę i kołderkę dla swoich misiów i przytulanek. Są dwustronne, wypchane w środku:-)

img_9659_do-postu_smallimg_9660_do-postu_smallimg_9661_do-postu_smallimg_9665_do-postu_smallimg_9667_do-postu_smallimg_9668_do-postu_smallimg_9671_do-postu_smallimg_9669_small

  1. Własny obrazek na ścianę: bawełna, tamborek, nici, farbki i pisaki do tkanin

Wspólnie z dziewczynką zrobiliśmy obrazek, ja narysowałam kanwę ołówkiem, dziewczynka z moją pomocą haftowała a potem już całkiem sama malowała. Obrazek wyszedł pięknie i zawisł w salonie na ścianie

Muszę go jeszcze podszyć od spodu żeby nie wystawały kawałki tkaniny

img_9676_-do-postu_smallimg_9679_do-postu_smallimg_9680_do-postu_smallimg_9682_do-postu_small

img_9684_small

  1. Tosia zrobiła z rolki papierowej i kolorowych papierów oraz wstążeczek (czyli materiały wykorzystane:-) magiczną różdżkę

img_9672_do-postu_smallimg_9673_smallimg_9675_do-postu_small

5.  A chłopiec korzystając z gotowego zestawu kreatywnego zrobił sówkę zawieszkę, niestety nie mam zdjęć jego podczas pracy bo pracowałam wtedy a on sam działał, ale mam gotowe dzieło które wyszło piękne

img_9688_do-postu_small

  1. uczyliśmy się też przyszywać guziki- dziewczynce się nie spodobało, a chłopiec załapał jak to się robi, ale znów zdjęć nie mam jak szyli bo przez pomyłkę usunęłam z telefonu. Więc tylko nasze guziki 🙂

img_9686_do-postu_smallimg_9685_do-postu_small

U nas w domu dużo szytych rzeczy , które robimy sami. Podusie, girlandy, łapacze snów, czy teczka dla artystki

img_9690_do-postu_smallimg_9691_smallimg_9693_do-postu_smallimg_9694_smallimg_9696_do-postu_smallimg_9697_do-postu_small

Dziś jeszcze popołudniu robimy strój dla kata, bo chłopiec ma jutro balik w szkole i mają być stare zawody i wymyślił kata 🙂  zrobił sobie topór z kartonu a ja mu pomogę ze strojem. Jak stworzymy też dodam zdjęcia

Zobaczcie też co u innych mam:-)





Dziecko na warsztat Namaluj mi Latorośle Borsuczkowo Nasza szkoła domowa I&K w domowym zaciszu Kidsandu Animart - animacje z twojej bajki Tymoszko Dzwoneczkowa Karolowa mama Co robi Robcio Dzika Jabłoń Gugusiowo Cały świat Karli Elena po polsku WorldSchool Explorers Igranie z Tosią Świat Tomskiego Ina i Sewa On ona i dzieciaki Czytoczary Kreatywnie z dzieciakami Kreatywna dżungla Mama Aga sztuka i dzieciaki Więc bawmy się My home and heart Myshowelove Słowo mamy Kusiatka Zakręcony Belfer Kreatywna mama Kreatywnym Okiem Pomysłowe Smyki Kreatywnie w domu Kinderki

Dobrego tygodnia!!

9 thoughts on “Tworzymy :-) tkaniny _Dziecko na warsztat

    • Tosia uwielbia szyć i tworzyć była w swoim żywiole i mam teraz ciężki orzech do zgryzienia żeby wymyślać kolejne rzeczy, które będziemy robić bo mi wierci dziurę w brzuchu:-) Dziękuję ! Uściski

      Lubię to

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

