Wiosna czas na zmiany


Wiosna czas na zmiany, zawsze gdy przychodzi wiosna marzą mi się zmiany, żeby coś w domu pozmieniać, posprzątać, czy zaplanować zmiany w swoim życiu, nie wiem dlaczego tak jest ale pewnie nie tylko mi się tak załącza w głowie..

W tym roku  poza moimi treningami i bieganiem postanowiłam zmienić dietę, żeby jeść regularnie, zdrowo itp , zrzucić parę kg bo przez zimę jakoś mi przybyło i tu i tam, aż się zdziwiłam jak weszłam na wagę, że pomimo biegania i ćwiczęń (które rzeczywiście były rzadziej bo kontuzje, trochę też leń czasami)to waga omg taka prawie jak po ciążach itp , uff

Dlatego koleżankadietetyczka rozpisała mi dietę, jem regularnie co ok 3 h, krążę ze słoikami, pojemnikami i choćby nie wiem co gdy przyjdzie pora jedzenia jem. w pracy będę musiała logistycznie planować przerwy między zajęciami 🙂 Jem dużo warzyw, kasz, owoców, piję więcej bo okazało się że z tym mam problem, że za mało piję i jestem zdecydowanie odwodniona procent wody wyszedł mi 48,9%. Mam też aktualnie zdecydowanie za dużo tłuszczu organizmu, ale zobaczymy za jakiś czas jak to się poukłada, jeszcze ta silna wola z którą różnie bywa, ale walczę , walczę

Poza tym biegam , ćwiczę, pływam, uwielbiam te treningi, choć czasami padam na twarz, ale mam super trenerów i tych na basenie i na bieganiu, bez nich pewnie w życiu sama bym się tak nie zmobilizowała, więc dzień za dniem, tydzień za tygodniem , działam.oby tak dalej. Już niedługo bo 25 marca półmaraton w Poznaniu

img_20170216_091806_smallimg_20170216_092443_smallimg_20170217_071722_smallimg_20170217_095634_smallimg_20170217_101302_smallimg_20170217_130533_small

Oprócz takich zmian, marzy mi się nowa kanapa do salonu. Oglądałam różne w Ikei , Agata Meble, na razie jeszcze nie zdecydowałam jest ich tyle, na pewno chcę żeby była szara, duża , najlepiej narożnik, wygodna dla naszej całej rodzinki, rozkładana do spania..

Ostatnio oglądając różne strony natknęłam się na stronę kdcmeble.com gdzie można zamówić meble na zamówienie i mają naprawdę ładne meble, inne w stylu trochę starodawnym, niektóre bardziej nowoczesne. Spodobał mi się narożnik na przykład Dove, który można wybrać sobie wymiar, materiał i dostosować do swoich potrzeb, fajna alternatywa gdy wymiary dostępne w innych sklepach w Ikei itp nam nie  pasują.Kolorystyka materiałów które można wybrać na obicie powala od limonki, przez fuksję, stonowane szarości , brązy. Jedyną przeszkodą może być decyzja którą musimy podjąć wspólnie z mężem, a wiecie jak to czasami bywa z kompromisem, ale może uda mi się go przekonać 😉  Więcej info o kanapach znajdziecie na stronie sklepu, do którego odnośnik jest w nazwie sklepu 🙂

Poniżej trochę inspiracji:-) z różnych sklepów …

genewa-agatameble-kanapy-design-cosestetycznego-1024x392naroznik_w_salonie_1

1164-122-128-400-0001p1

naroznik-dior

aranzacja-salonu_2398734

salon-laczony-z-kuchnia_2504469z16819378qszary-salon

szara-sofa-w-nowoczesnym-salonie_2324999aranzacja-salonu-w-szarosciaranzacja-szarego-salonu

W każdym razie mieszkanie wymalowane było w zeszłym roku, w tym pora wymienić część mebli, no i jeszcze nasza sypialnia czeka na malowanie i może jakieś zmiany, część zdjęć, obrazów też znajdzie swoje miejsce na ścianach…dobrze że jest co robić, czyli nie będzie mi się nudzić , a nawet wręcz przeciwnie czasu za mało na wszystkie plany

Meble na balkonie czekają na odnowienie i wyszlifowanie, już się nie mogę doczekać wiosny gdy będę mogła wyszorować balkon i zasadzić pierwsze kwiatki w donice, uwielbiam jak się tam robi zielono, kolorowo, można usiąść z kawą czy lodami i posiedzieć na dworze, to chwile wręcz bezcenne bo mało takich chwil

Tutaj niech już ta wiosna przyjdzie .:-) zima niech zostanie w górach bo jedziemy jeszcze na początku marca w góry na narty do Zieleńca. I mam nadzieję że dziewczynka załapie bakcyla, bo Kuba już jeżdził i polubił a Tosia póki co miała opór i zaliczyła tylko jedną lekcję

Uściski dla Was i miłego weekendu ja jutro niestety praca..

 

 

2 thoughts on “Wiosna czas na zmiany

    • No to coś w tym jest, ale to chyba dobrze bo nie wiem jak ty ja od razu mam więcej energii. A u CIebie będę chciała wianki wiosenne 🙂 bo te na zimę były boskie, a ja sama nie mam czasu zrobić. Szary narożnik czyli macie pięknie 🙂 a skąd macie Wasz ?

      Lubię to

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

