Nasze dni


Nasze dni ostatnio w biegu, pędzie, nie ma na nic czasu..ale nie jest źle, choć padam na twarz to nie narzekam

Trochę żałuję że nie mam czasu na szycie i też wiele rzeczy które chciałam uszyć czekają, bo ciągle coś innego do zrobienia. Ale nie można robić wszystkiego..

Nasze dni mijają nie wiadomo kiedy:

poniedziałek: dzieci do szkoły, przedszkola, praca, dzieci ze szkoły, przedszkola,basen z dziećmi,

wtorek: dzieci do szkoły, przedszkola, praca, ja i Tosia zajęcia z trenerem – basen (obie pływamy i się uczymy, ja kraula, dziewczynka różnych stylów), odebranie Kuby ze szkoły, dom

środa: dzieci do szkoły, przedszkola, praca, dzieci ze szkoły, przedszkola, popołudniu mój trening biegowy

czwartek: dzieci do szkoły, przedszkola, praca, dzieci ze szkoły, przedszkola,

piątek: dzieci do szkoły, przedszkola, praca, dzieci ze szkoły, przedszkola, popołudniu mój trening biegowy , trening siłowy

weekendy przeważnie mam zajęcia..

To oczywiście grafik tygodnia który czasami się zmienia, np dziś treningów brak bo nie zdążyłam po pracy, poza tym obiecałam dzieciom wspólne popołudniu no i dom musiałam ogarnąć bo weekend praca praca

I tak tydzień za tygodniem, praktycznie nie mam dnia wolnego, bo ciągle coś..jeszcze składamy dwa projekty na uczelni zagraniczne..jakby wypaliły będzie ekstra, dużo pracy , ale też kaska. Więc trzymajcie kciuki

Plusy są takie nie mamy czasu się nudzić, ale na szczęście są też chwile na moje treningi biegowe i siłowe. Bo bez nich oszalałabym na pewno, a tak porządnię się zmęczę, spocę i wszystko nabiera innych kolorów (łącznie ze mną haha)

Tutaj zdjęcie z moją grupą biegową, nie całą jeszcze:-)

fb_img_14795019752014949_do-postu

Zapisałam się na triathlon w lipcu- dystans 1/8 Bydgoszcz , więc niedługo kupię rower szosowy i treningi ustawione na ten cel, plus półmaraton w marcu w Poznaniu. Może ktoś dołączy z Was? 🙂 Tylko miejsca się kończą bardzo szybko…Więcej info tutaj KLIK

A moim dzieciom pochwalę się idzie pływanie, zarówno Kubie jak i Tosi. A Tosia nawet zdobyła 2 miejsce na zawodach pływackich z czego jestem mega dumna.

Zobaczcie zresztą sami.MOja mała pływaczka na podium, i kolejny medal ma do kolekcji oprócz tych z biegania.

15192794_1519941634688430_6978918021935626740_n

20161120_134932_small

Z innych spraw niedługo zaległe urodzinki dziewczynki dla jej kolegów i koleżanek. Na razie robiliśmy wspólnie zaproszenia. Wzorek uszyty na maszynie do szycia, reszta wyklejona , wyrysowana wspólnymi siłami z dziećmi

img_20161120_211314_do-postu_small

 

Niedługo trochę więcej poszyję bo już 10 grudnia kiermasz świąteczny w szkole chłopca.

Więc obiecałam w ramach prezentów namiot tipi i trochę moich torb malowanych. Dla przypomnienia w zeszłym roku były takie 

Jak zwykle znalazły się dobre osoby wśród mnie i przysłały trochę skarbów na kiermasz. Dziękuję z całego serca Czarównitka , Joli (Pani Niteczka), Mirosława Pucek.

Na kiermaszu będzie jak zwykle wspaniale występu dzieci i dodatkowo koncert Marty Podulka. Mam nadzieję że uda mi się trochę czasy wygospodarować żeby na kiermasz wpaść. Bo jestem w pracy, ale WY jeśli jesteście z  Pnia lub okolic serdecznie zapraszam na Łozową 77 do Szkoły Waldorfskiej będzie na pewno super

15181266_1215157415211553_4193602143694677426_n

A już w najbliższy wtorek poprowadzę warsztaty z szycia dla mam ze szkoły chłopca, ale nie tylko będziemy szyć piórniki i kosmetyczki:-)

15111072_1211007842293177_3523708460237590016_o

A w moim domu pięknie wieńce od Pauliny z Robótka ręczna, możecie ją szukać pod takim nickiem na Instagram 

img_20161123_085600_small

img_20161122_101656Piękne są ❤

Uściski dla Was , i przepraszam że tak nas mało tutaj, ale jakoś czasu na wszystko brak, również na bloga ostatnio.

img_20161119_163056img_20161123_085836

 

2 thoughts on “Nasze dni

  1. U nas tez bieganina na okraglo. To Jakis turniej Mlodej, to zawiez ja na drugi koniec miasta na urodziny kolezanki, bo utrzymuja nadal dosc scisly kontakt, mimo naszej przeprowadzki. Jutro w klubie Ines bazarek orientalny, chcialam podjechac. W przyszlym tygodniu z kolei tez mamy bazar swiateczny w szkole, beda sprzedawane rzeczy ktore stworzyli uczniowie, a dochod pojdzie na dzieci potrzebujace z Monachium,
    . Pozdrowka

    Lubię to

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

