Pocztówki z wakacji cz.1


Dawno nas tutaj nie było. Wakacje lecą powoli się kończą. Byliśmy w różnych miejscach, jedynie żałuję że nad morze nie dotarliśmy, ale może jeszcze się uda…

W lipcu odwiedziliśmy Warszawę na parę dni, wsiadłam zapakowałam moją cytrynkę C1 i wspólnie z dziećmi ruszyłam. Metę załapaliśmy u Marty (Noszki – wielkie dzięki kochana i uściski dla męża, dzieciaków).

Moje dzieci chciały koniecznie iść do Centrum Nauki Kopernika gdzie już raz ze mną były. Oprócz tego pojechaliśmy na Farmę Iluzji – z Wwy jest to kawałek  bo około 100 km drogą na Lublin gdzie ruch dość duży, ja oczywiście pobłądziłam skręciłam za późno i z 40 km nadrobiłam, ale i tak warto było. Na miejscu czekało na nas mnóstwo fajnych miejsc, dzieci były zachwycone, labirynty z luster, tory przeszkód, domy nachylone, kręcące się, wielki wodny dmuchany plac zabaw, piłki na wodzie, łódki, plaża i miejsce dla przesiewaczy złota itp…

Poniżej trochę zdjęć:-)

IMG_9089_do postu_smallIMG_9093_do postu_smallIMG_9095_do postu_smallIMG_9101_do postu_smallIMG_9104_do postu_smallIMG_9105_do postu_small

IMG_9107_do postu_smallIMG_9111_do postu_smallIMG_9122_do postu_smallIMG_9128_do postu_smallIMG_9136_do postu_smallIMG_9139_do postu_small

IMG_9141_do postu_small

IMG_9145_do postu_smallIMG_9154_do postu_smallIMG_9161_do postu_smallIMG_9165_do postu_smallIMG_9170_do postu_smallIMG_9172_smallIMG_9180_do postu_smallIMG_9184_do postu_smallIMG_9187_do postu_smallIMG_9190_do postu_smallIMG_9200_do postu_smallIMG_9204_do postu_smallIMG_9207_do postu_smallIMG_9208_do postu_smallIMG_9209_do postu_smallWarszawa lipiec 20162_small

IMG_9223_do postu_small

Na pewno miejsce warte odwiedzenia jeśli będziecie w okolicy, więcej info tutaj 

Jedynym akcentem który nam trochę popsuł humory była burza która nas złapała w drodze powrotnej z Farmy do Wwy, wiało tak strasznie, gałęzie latały, drzewa się łapały, najadłam się z dziećmi strachu ufff , ale udało się szczęśliwie wrócić i na szczęście miałam tablet oprócz telefonu bo inaczej bym nie miała mapy na google:-)

O Centrum Nauki Kopernika już na blogu pisałam możecie kliknąć na POST 

Tym razem było jak zwykle dużu ludzi, bilety na szczęście kupiłam wcześniej on line. Z dziećmi pochodziliśmy, pooglądaliśmy , pobawiliśmy się, dzieci były zawiedzione że nie było dużej konstrukcji z piłkami do wyrzucania (wygląda na to że ją zlikwidowali…) ale zbudowaliśmy swój gazociąg , wodociąg itp, stworzyliśmy budowle z piasku, badaliśmy jak tworzą się fale, dźwięk, promieniowanie itp itd. A na koniec oczywiście mała pamiątka.

Zdjęć dużo nie robiłam tylko kilka..

IMG_9227_do postu_small

IMG_9230_do postu_smallIMG_9232_do postu_smallIMG_9234_do postu_smallIMG_9239_do postu_smallIMG_9246_do postu_smallIMG_9249_do postu_smallIMG_9254_do postu_smallIMG_9256_do postu_smallIMG_9260_do postu_smallIMG_9263_do postu_smallIMG_9265_do postu_smallIMG_9266_do postu_small

W Warszawie odwiedziliśmy jeszcze kameralne kino na boku w Białołęckim ośrodku kultury gdzie obejrzeliśmy z dziećmi Bardzo Fajny Gigant. Bajko/film czasami trochę Tosia była przestraszona i siedziała mi na kolanach, ale finalnie stwierdziła że się jej podobało 🙂

Mnie urzekła…nie tylko fabułą, ale i sposobem wykonania

9058107-bfg-bardzo-fajny-gigant-900-475

IMG_20160711_211852IMG_20160713_182413

I tak minęło parę naszych wakacyjnych dni…ciąg dalszy pocztówek nastąpi niedługo.

Pozdrawiamy!!!

 

 

 

 

 

2 thoughts on “Pocztówki z wakacji cz.1

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

