Jakoś nie ma nas ostatnio..fit mum


Nie ma nas ostatnio tutaj jakoś, pewnie dlatego że na wszystko czasu mało, że jakoś tak mija dzień za dniem niewiadomo kiedy.

W wolnych chwilach ostatnio raczej zamiast szyć biegam i w planach już niedługo bo za tydzień moje pierwsze zawody, pobiegnę 24 kwietnia 10 km Bieg w Warszawie Orlen Oshee. Razem ze mną biegnie też mój mąż:-) I znajomi różni, również Ci wirtualni trochę których poznałam przez grupy sportowe na FB np Sport to nasza pasja z którymi się dzielimy treningami, wzajemnie dopingujemy.

logo

W zeszłym tyg zaliczyłam swój własny treningowy półmaraton. Nawet nie było tak źle choć nie powiem że się nie zmęczyłam 🙂

Kolejne zawody planowane to 1 maja – Bieg unijny w Przeźmierowie na 10 km,

8 maja- Wings for life- bieg w Poznaniu -= bieg charytatywny – tego samego dnia będą biec ludzie na całym świecie w różnym miastach w Australii, Belgii, Brazylii, Indiach, Hiszpanii, Norwegii, RPA, Turcji, Tajwania itp…Tutaj formuła biegu taka że samochód można powiedzieć ściga biegających wg mojego średniego tempa pewnie przebiegnę około 15 km…

Więcej info o biegu tutaj 

headerpic_wflwr_151104_about_01

Potem 24 czerwca bieg czekoladowy w Poznaniu na Cytadeli na 5 km-

„Bieg Czekoladowy – Smak Lata” odbędzie się 24 czerwca pod hasłem:

Słodko, Zdrowo, Bezpiecznie!

A dlaczego właśnie te 3 czynniki?
SŁODKO – bo to przecież najsłodszy bieg w Poznaniu!
ZDROWO – bo przez bieganie wspieramy zdrowy styl życia, a dodatkowym bonusem będą badania dzieci i konsultacje dorosłych przeprowadzane przez specjalistów z Centrum Medyczne Dynasplint.
BEZPIECZNIE – bo bieg rozpoczyna wakacje szkolne, będzie więc połączony z akcjami promującymi bezpieczeństwo podczas letniego wypoczynku oraz na drodze – zajmie się tym  Komenda Miejska Policji w Poznaniu i Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego!

bieg czekoladowy

medal-lat

W dalszych planach we wrześniu półmaraton w Zbąszynie na biegu zbąskich.

t1

No to to trzymajcie kciuki za mnie! Ogólnie oprócz biegania chodzę też na spinning i uczę się pływać kraulem z trenerem. Więc plan keep fit w pełni realizowany. Mam nadzieję, że będa tego efekty, że nie odechce mi się. Póki co mega to lubię, i naprawdę z tymi endorfinami to nie ściema:-)

 

Pozdrawiam Was i ściskam!!!

 

 

2 thoughts on “Jakoś nie ma nas ostatnio..fit mum

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

