Czas leci


Czas leci tak, że nie wiem kiedy mijają dni…A też szczerze przyznam ogarnął mnie leń, jeśli nie musze czegoś robić nie robię. Mało nas tutaj. Jakoś ostatnio odechciało mi się, Was tu nie ma, komentarzy brak, dla siebie to wolę posprzątać w kuchni, czy poczytać z dziećmi fajną książkę.

U nas powoli przygotowania do świąt, zmieniam dekoracje w domu, ale pokażę je w innym poście, poza tym dziś moje 5 letnie dziecko dzielne na maksa po raz pierwszy śpi u swojej przyjaciółki, a ja to przeżywam bardziej niż ona 🙂

Jeszcze niedawno taka mała była, teraz spakowała się, torba- piżamka, rzeczy na jutro, kosmetyczka- pasta do zębów, szczoteczka, kremik i szczotka do włosów z hello kitty, crocsy jako papcie, do tego trochę zabawek – może więcej niż trochę- 3 barbie, lalka La Lalla z grzebieniem do czesania, 2 książeczki, świnka z Ikei i ulubiona syrena przytulanka no i pojechała. uśmiech na twarzy.

Takie chwile uświadamiają mi jak czas leci, jak wiele chwil ulotnych za chwilę stanie się normalnością, codziennością.

Z jednej strony powinna być w domu cisza spokój, bo małego uparciucha nie ma , który wielokrotnie całą rodzinę wyprowadza z równowagi swoim uporem zwłaszcza rano gdy wszyscy się śpieszą, a ona nagle robi aferę z niczego

Ale wcale tak nie jest

Jest dziwnie, jest pusto

Nie chce mi się z nikim gadać, chłopiec wyściskany na zapas też jakiś nieswój poszedł spać, a ja słucham wybranych piosenek na youtube (Josh Garrels, Rebeka, Mela Koteluk, Faith no more…) i przygotowuję się do zajęć jutro.

A z innych spraw co u nas?

Poza tym, że intensywnie ćwiczę niewiele..biegam, chodzę na spinning i we wtorki chodzę na lekcje pływania z instruktorem, Kondycja coraz lepsza, choć ciągle daleka od ideału, ale uwielbiam to uczucie zmęczenia, oderwania się od wszystkiego i tylko skupienia na swoim zmęczeniu, na tym  żeby pokonać samego siebie..

Bo przecież to co kiedyś osiągniemy przede wszystkim zależy od nas samych

610f297b3f4fcf7afb650ccc8f431f98

z Tosia_small

Tosia motylek

Tosia motylek w Klubie malucha:-)

TosiaA

No to buziaki i uściski dla tych którzy wpadli:-)

 

 

10 thoughts on “Czas leci

    • To pewnie brak słońca 🙂 Poczekamy do wiosny i się nam odmieni. Może…mam nadzieję, bo był moment że uwielbiałam dodawać posty i też one motywowały mnie do pewnych działań, twórczych, kreatywnych, ale nagle zrobiło się na blogu bardziej pusto i odechciało mi się. Uściski i życzę weny !

      Lubię to

  1. Asia
    Ja zawsze czekam na Twoje wpisy mimi ze czasu mam teraz mało bo Antos płacze Natka marudzi bo juz nie mam dla niej czasu to jak tylko jest cos nowego to czytam. Ciekawe książki przepisy czy inspiracje ci robić z dziećmi zawsze sie przydają szczególnie tutaj na obczyźnie
    Wiec pisz ja czytam i czekam …
    Pozdrawiam gorąco xxxx😜

    Lubię to

    • No to koniecznie muszę się poprawić żeby od czasu do czasu dodać post z inspiracją, książką, przepisem itp itd. Dziękuję Ci bardzo że jesteś, czekasz, bardzo się cieszę. Ściskam mocno i miłego weekendu!

      Lubię to

  2. Ja do Pani trafiłam kilka dni temu i zostaje.Śliczny domek,pokoje Dzieci piękne,dodatki,dekoracje….Pani wpisy,to ile czasu bardzo kreatywnie z Dziećmi Pani spędza i ta codzienność…niby taka zwyczajna,ale jakże cudowna. Pozdrawiam gorąco.

    Lubię to

  3. Ja tez tam mam u siebie, duzo mniej pisze, mniej zdjec robie. Wszytsko skoncentrowane teraz na przeprowadzce, na zalatwianiu spraw. Slonce nam pieknie swieci od dwoch dni, wiec i humor moze bedzie lepszy 😀

    Lubię to

    • Przeprowadzacie się? Nic nie wiedziałam. Widzisz też jestem leń bo nawet po innych blogach ostatnio mało chodzę. A kiedyś byłam u Ciebie stałym czytelnikiem. To udanej przeprowadzki kochana! U nas niby słońce ale ciągle zimno brrr. Uściski

      Lubię to

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

