Upór _ biegaczka


Od grudnia, a w sumie tak na serio od stycznia biegam.

Z dnia na dzień jest coraz lepiej, początkowo ledwo 3 km mogłam przebiec, wolniutko truchtając

Potem 5 km, 10 km i nawet więcej. Do tej pory maksymalny dystans to 14 km ale będzie więcej.

Dopiero jak zaczęłam biegać widzę ile ludzi biega, ile znajomych twarzy mijanych gdy biegam , przeważnie popołudniami, wieczorami, po pracy,

Nieważne czy deszcz, śnieg, czy temperatura na plusie czy minusie, ubieram się wychodzę i biegnę

I jestem tylko ja, moje zmęczenie, moje myśli, muzyka na uszach, playlista ułożona żeby było dynamicznie, krok za krokiem , rytmicznie, czasami nogi niosą tak szybko, że aż sama wychodzę ze zdumienia i z treningu na trening szybciej, lepiej.

A po bieganiu, duma, ból nóg, ale jest cudownie. Uwielbiam i kocham to coraz bardziej. Doskonała terapia antystresowa.

w lutym już 104 km przebiegnięte. Plan 120 km i tak w kolejnych miesiącach, może kiedyś więcej..

Z czasem w planach biegi. w kwietniu 10 km w Warszawie, w maju trochę bliżej, a w czerwcu może półmaraton weteranów 35+ bo już swoje lata mam 😉

Z plusów jest jeszcze powód żeby kupić sobie nowe buty, spodnie do biegania, czapkę itp itd 🙂

Czyli co? trzymajcie kciuki żebym wytrwała:-) I żeby ciągle sprawiało mi to tyle satysfakcji i radości jak teraz.

A Wy biegacie?

endomondo

261eb5e24b15cfbf77ed1b103829c5c43459c19dbb339f65ce36fd2f9ec77b9c7b1f333322238d35a3242874354e36ae

2 thoughts on “Upór _ biegaczka

  1. Hej, też biegam, też sprawia ogromną satysfakcję, jedyne co mnie martwi to te chodniki… Czekam aż zrobi się jaśniej żeby móc bez strachu pobiegać po lesie, pozdrawiam ciepło 😉

    Lubię to

    • No dokładnie chodniki męczące zwłaszcza że niektórzy po psach nie sprzątają, poza tym dla nóg też podobno nie zdrowo, jak przyjdzie wiosna, lato też chce biegać w pobliskie lasy:-) Pozdrawiam!!!

      Lubię to

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

