Uszyłam tipi !


Wiele lat temu był plan że będę szyła tipi, potem wyszło że szyję je wiele różnych firm, sklepów itp więc pomysł poszedł w odstawkę. Ale zmobilizowało mnie ostatnio pewne specjalne zlecenie, zamówienie na prezent dla małego chłopczyka na jego roczek.

Tutorialów w necie jest mnóstwo, mnie najbardziej spodobał się ten napisany przez Ushiilandia  

Dlatego też powstało tipi na podstawie z pięciokąta o boku ok 80 cm. do tego ściany, wejście zawiązywane na troczki. Podstawę sama pikowałam łącząc dwa kawałki bawełny i ocieplinę w środku. Kolorystyka szarości.

Kijki do tipi kupione na allegro długości ok 175 cm, mąż wywiercił mi w nich dziurki żeby tipi po związaniu było stabilne i dobrze się trzymało, każdy kijek po rozłożeniu jest też zawiązywany troczkami do podstawy. Podłoga obrzucona wkoło lamówką w gwiazdki. 🙂

Ja jestem z siebie dumna, pracy dość dużo mnie to kosztowało, bo w sumie wycięcie i szycie zajęło mi dwa dni (wiadomo że nie non stop ale po zsumowaniu pewnie z 5 h będzie)

Mam nadzieję że nowemu właścicielowi się spodoba. Spakowane poleciało już do nowego domu.

IMG_8348_do postu_small

IMG_8337_do postu_small

IMG_8349_do postu_small

IMG_8332_do postu_small

IMG_8328_do postu_smallIMG_8331_do postu_small

IMG_8346_do postu_smallIMG_8347_smallIMG_8340_do postu_smallIMG_8333_do postu_smallIMG_8341_do postu_smallPowyżej na zdjęciach tipi i moja osobista modelka 🙂

Ściskamy Was w nowym roku! U nas zima śnieg i pierwsze sanki zaliczone, do czwartku z chłopcem się jeszcze byczymy. Dziewczynka jutro i we wtorek idzie do przedszkola bo już się stęskniła za swoimi kolegami i koleżankami.

I na koniec podobno nasze the best zdjęcia z Instagrama:-)

myhomeandheart_full_SMALL

 

 

 

2 thoughts on “Uszyłam tipi !

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

