Kartki świąteczne i spóźniony kalendarz adwentowy


Moje dzieci uwielbiają kreatywne zajęcia, pewnie mają to po mnie 🙂 Bo ja też i zawsze tak było w podstawówce malowałam prace nie tylko dla siebie ale i siostry i koleżanek.

Od paru lat robimy kartki z życzeniami, jakiś czas temu robiłam też sama, już moja rodzina mnie z tego znała, że często dostawali kartkę  z życzeniami robioną własnoręcznie. Nie były to kartki jak ze scrapbookingu ale zawsze było włożone w nie serce..

W tym roku zrobiliśmy kartki wspólnie z dziećmi, rysowały, malowały, wyklejały. I powstały jedyne w swoim rodzaju wyjątkowe kartki które polecą w różne miejsca Polski, świata i na których napiszemy nasze życzenia.

IMG_8180_do postu_small

IMG_8178_do postu_small

IMG_8184_do postu_small

IMG_8182_do postu_small

IMG_8173_do postu_small

IMG_8187_do postu_small

IMG_8190_do postu_small

IMG_8170_do postu_small

IMG_8169_do postu_small

IMG_8179_do postu_small

IMG_8189-do postu_small

Od dwóch lat mieliśmy kalendarz adwentowy dla dzieci w domu taki z różnymi drobiazgami, zadaniami do zrobienia. W tym roku marzyło mi się uszycie filcowej choinki z kieszonkami, filc kupiłam, ale czasu nie było i w końcu jakoś tak się stało, że kalendarz w ogóle nie powstał, bo jeszcze dzieci fochy miały i niegrzeczne były czasami wię motywacja mi spadła

Ale dzieci mnie ubłagały i od 10 grudnia z opóźnieniem ruszył u nas kalendarz adwentowy.

Stwierdziłam, że kalendarz to jednak będzie fajna rzecz żeby je zmobilizować do różnych rzeczy dzięki zadaniom w środku  kreatywnych typu:

robimy łańcuch na choinkę, robimy bałwanki, łódki  orzechów

pieczemy pierniczki, ozdabiamy pierniczki

ozdabiamy okna w domu świątecznie,

i innym jak adoptujemy zwierzaka on line, jedziemy do schroniska, mamy karmik dla ptaków i jedziemy po ziarenka, wybieramy zabawki dla dzieci z domu dziecka itp itd.

No i wczoraj zapakowałam, zrobiłam pieczątkowe literki i powstał kalendarz 🙂 Dzieci zachwycone, czy zasłużyły może nie do końca, ale naprawdę się starają i uśmiech na ich twarzy bezcenny.

IMG_8208_do postu_small

IMG_8211_do postu_small

IMG_8210_do postu_small

IMG_8198_do postu_small

IMG_8200-do postu_small

IMG_8202_do postu_small

IMG_8199_do postu_small

IMG_8204_do postu_small

IMG_8209_do postu_small

IMG_8201-do postu_small

A u Was jak kalendarz jest? Na wielu blogach widziałam, że tak i to przecudne!

Z innych spraw powoli wprowadzamy do domu nastrój świąteczny i przez przypadek mamy już choinkę. Bo kupowałam choinkę do chłopca do szkoły, wychowawca powiedział mi że może być nieduża, po czym odbierając Kubę ze szkoły , dowiedziałam się , że jak to mama co ty zrobiłaś, choinka jest za mała , wszyscy to mówili, I  buuuu łzy w oczach.

Więc co miałam zrobić , pojechaliśmy kupić kolejną znacznie większą a mniejsza trafiła do nas do domu, ale powiem Wam że super już tak, mamy na niej cotton balls, ozdoby różne małe , łańcuch dzieci dziś robiły, czuję już zapach świąt..mhmm uwielbiam. Póki co jedynie ciągle dużo pracy i krótko mówiąc zapieprz. Prawie codziennie zajęcia, czasami tak jak w najbliższą sobotę od rana do wieczora, ale byle do 23 grudnia potem 2 tygodnie wolne .:-)

Uściski dla Was jeśli jeszcze wpadacie tutaj czasami!

Ostatnio dostałam super maila w ramach slow maili..Wdzięcznik, każdego tygodnia piszmy o drobiazgach które nas cieszą, za które jesteśmy wdzięczni i nie myśly negatywnie o tym co się dzieje, nie narzekajmy zbyt wiele.

unnamed

 

 

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

