Torby malowane


Jakiś czas temu malowałam trochę na materiale i szyłam torby, a wszystko dlatego że w szkole mojego chłopca był kiermasz i mamy starały sie stworzyć różne piękne rzeczy, z których dochód będzie szedł w przyszłości na budowę placu zabaw w szkole mojego chłopca..

Mam nadzieję , że na wiosnę się zrealizuje marzenie dzieci..I nasze też

Jeden rysunek z jeżykiem stworzyła dziewczynka moja z liskiem i misiem. Prawda że przepiękny?

Wszystkie torby na kiermaszu się sprzedały z czego jestem dumna zwłaszcza że usłyszałam słowa że są przepiękne, jedyne w swoim rodzaju i ich nowy właściciel jest przeszczęśliwy że ją ma 🙂 W planach kolejne np w ramach prezentów dla moich przyjaciół. Oczywiście można też takie zamówić , jakby co piszcie na myhomeandheartblog@gmail.com 🙂

Już niedługo Wam pokażę jakie mamy pomysły na prezenty świąteczne i jakie tworzymy ozdoby , kartki itp itd.

Ściskamy !!

IMG_8149_small

IMG_8145_small

 

IMG_8140_small

IMG_8159_smallIMG_8136_small

IMG_8132_do fb_small

3 thoughts on “Torby malowane

  1. Pingback: Nasze dni | myhomeandheart

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

