Eksperymentujemy_dziecko na warsztat


Wspólnie z dziećmi mieliśmy mieć listopad pod hasłem eksperymenty. Zaczęło się od tego że wypożyczyliśmy z biblioteki różne książki i wspólnie je przeglądaliśmy.

Już jakiś czas temu mieliśmy miesiąc eksperymentów zresztą możesz kliknąć TUTAJ

W domu wspólnie zrobiliśmy tylko kilka eksperymentów, ale udało nam się dotrzeć na zajęcia organizowane przez Małego Inżyniera. W filii Biblioteki Raczyńskich do której z dziećmi jeździmy okazało się, że robią warsztaty pod hasłem eksperymenty dla dzieci.

Warsztaty trwały 1,5 h wpierw dwoje prowadzących pokazywało dzieciom różne eksperymenty, a potem dzieci miały okazję same stworzyć rysunki na mleku, dodać kolory do szklanki z olejem, zbadać jak działa ciepło na powietrze i zrobić doświadczenie z wodą, świeczką, butelką…Ogólnie bardzo fajnie spędzony czas:-)

Miałam przerobić filmik, ale niestety nie umiem, bo mam je zapisane w telefonie w formacie Mp4 z kolei w programie do obróbki filmów takiego formatu nie widzę..na przyszłość musze się podszkolić jak to zrobić. na razie dodam kilka filmów w formacie takim jakim mam…

Post mamy opóźniony bo tydzień miałam pod hasłem szycie na kiermasz w szkole chłopca i praca praca.

Poniżej zdjęcia z naszych eksperymentów na warsztatach, ale nie wszystkie bo zdjęcia robiłam telefonem, który niestety padł..

logo_konkurs_do postu

I jeszcze dwa krótkie filmiki 🙂

 

A takie książeczki Eksperymentowe oglądaliśmy, chłopiec robił magiczny lejek, a dziewczynka zamek.

 

No i oczywiście musiał być wosk i potem cienie na ścianie

 

No i jeszcze mamy Story Cubes eksperymentowaliśmy kto ma lepszą wyobraźnię grając w nie 🙂

Każdy opowiadał historię na podstawie wyrzuconych kształtów.

 

Pozdrawiamy Was ciepło i oczywiście zapraszamy do innych mam.





Dziecko na warsztat

3 thoughts on “Eksperymentujemy_dziecko na warsztat

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

