Egoistka


Tak jestem egoistką, lubię wiele rzeczy zrobić po swojemu, nie pytać się, ale zawsze dzieci są dla mnie na pierwszym planie i ich dobro się liczy, więc nawet jeśli mi coś nie pasuję, nigdy nie chce się przy nich kłócić i wiele planów zmieniam bo basen bo urodziny kolegi i zawożę, odbieram, wstaję wcześniej obiad robię..Ale tak oczywiście jestem egoistką bo nie pytam się o wszystko swojego męża..A powinnam

Za dużo wydaję pieniędzy, tak wiem wiem, zawsze byłam taka niestety, wydaję więcej niż mam, potem spłacam, zarabiam nieźle ale mam tą słabość nieważne ile zarobię i tak jakoś wydam..sama się czasami dziwię na co. Kompromis postawiony oddajesz karty żyjesz z wydzielonego limitu..Póki co  do przetrawienia, przemyślenia

Nie mam celów w życiu, podobno..żyję z dnia na dzień, z tym bym się nie zgodziła..

Zamiast siedzieć na kanapie blisko tego jednego.. szyję i ciągle coś robię..sprzątam , gotuję, prasuję, bezsensu prawda

A jeszcze takie drobiazgi książeczki dla dzieci, drobne przyjemności, tak tak jestem zła bo daję się namówić czasami na jajka z niespodzianką itp.

Kłótnie różne, dyskusje..i co z tego wynika?  najlepiej się spakować i napisać smsa wyprowadziłem się jestem u mamy, a nie w delegacji. Jeśli zgodzisz się na moje warunki…..to wrócę

I kto tutaj jest egoistką…

Tak wiem oczywiście ja. Więc dzieci utulone, przeczytaliśmy książeczkę, zęby umyliśmy, byliśmy w bibliotece, jutro budzik rano, szkoła przedszkole, zaraz idę pranie rozwiesić. Jeszcze prezent zapakować bo jutro chłopiec jedzie na urodziny kolegi, Potem może kieliszek wina i zlecenia do zrobienia. I nawet myśleć mi się nie chce czy warunki przyjmę bo jestem taką egoistką że nie mam czasu o sobie myśleć. .

6 thoughts on “Egoistka

  1. Ludzie ze swojej natury są egoistami i taki dobry, nieprzekraczający społecznie akceptowanych granic egoizm ma swoją wartość, bo pozwala zachować ludzki gatunek przy życiu.
    Nie znam Cię Asiu osobiście, ale jak czytam i oglądam Twojego bloga, to-myślę, ze Ty nie jesteś egoistką a wprost przeciwnie!
    Tyle pięknych rzeczy swoim dzieciom zrobiłaś, zaaranżowałaś im pokoje, czytasz z nimi, pieczesz i aktywnie spędzasz czas – w dzisiejszych „nowoczesnych czasach” jest to rzadki przypadek, żeby rodzic swoim dzieciom tyle czasu i energii poświęcał.Bardzo proszę, nie daj sobie wmówić, że jesteś osobą myślącą tylko o sobie, bo to nieprawda.
    Pięknie Cię pozdrawiam!

    ps 1)ja też o nic się mojego męża nie pytam(chyba, że czegoś nie wiem), po prostu robię swoje.
    ps 2)ja bym tak postawionego warunku za nic, nawet za tzw.Chiny nie przyjęła, to niepoważne zachować się w ten sposób wobec partnera i to jest właśnie – według mnie- niezdrowy egoizm.

    Polubienie

    • No już taka jestem że nie pytam się i działam… ale chyba skoro ty tak masz i wiele moich znajomych też to po prostu kobiety tak mają. A druga sprawa faceci nie doceniają tych drobnych spraw jak czas poświęcony dzieciom, czytanie, gotowanie, kreatywne prace, przynajmniej ja tak odbieram u mnie.
      A warunek jest ciężki, póki co milczę i myślę..ale tak jak napisałaś odbieram to jako egoizm..uff ciężko jest czasami. Ale dziękuję Ci bardzo kochana za te wszystkie słowa. ściskam

      Polubienie

    • Oj są zdecydowanie. Dziękuję Ci:-* jestem trochę egoistką wiem, ale na pewno nie taką za jaką uważa mnie mój mąż, aż tak źle ze mną nie jest. Cokolwiek się będzie działo na pierwszym miejscu w moim życiu są zawsze dzieci.

      Polubienie

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

