Pokój dziewczynki po metamorfozie


Pokój dziewczynki przeszedł metamorfozę

Na początku chciałam pomalować jego część, potem stwierdziłam że drugą też, że część na jasny róż, część na biały z nutką szarości, i sufit też..i naklejony nowy border zamówiony i po prawie 3 tygodniach otrzymany, bo wszystkie te które widziałam na żywo były brzydkie (według mojego gustu oczywiście)

I meble dziewczynki przestawione, nowe dodatki dodane, jak stoliczek nocny zrobiony z taboretu z Ikei, metalowy pojemnik na klocki lego, skrzyneczki, kwiatek na oknie, poduchy do siedzenia, na łóżko, obrazki na ścianie.

Część rzeczy ta co już była półka domek, domek dla lali z szafeczki, fotele, półeczki na książki.

Jak wyszło sami oceńcie. Poniżej dużo dużo zdjęć:-)

20150915_092106_do postu_small 20150915_092111_do postu_small IMG_7452_do postu_small IMG_7454_do postu_small IMG_7455_do postu_small IMG_7456_do postu_small IMG_7451_do postu_small

IMG_7497_do postu_small IMG_7500_do postu_small IMG_7498_do postu_small 20150915_122708_do postu_small 20150915_122628_do postu_small 20150915_122647_do postu_small 20150915_122635_do postu_small 20150915_092156_do postu_small

20150915_122703_do postu_small IMG_7459_do postu_small IMG_7460_do postu_small IMG_7458_do postu_small IMG_7462_do postu_small IMG_7465_do postu_small IMG_7467_do postu_small IMG_7468_do postu_small IMG_7471_do postu_small IMG_7487_do postu_small IMG_7485_do postu_small IMG_7480_do postu_small

IMG_7493_do postu_small IMG_7492_do postu_small IMG_7494_do postu_small

IMG_7469_SMALL

IMG_7489_do postu_small IMG_7490_do postu_small IMG_7491_do postu_small

Tosi pokoj po zmianach_wrzesien 20151_do postu_small Tosi pokoj po zmianach_wrzesien 2015_do postu_small

IMG_20150913_162748

20150915_094754_do postu new_small NEW IMG_7477_small new IMG_7484_small new IMG_7495_small new

IMG_7515_small NEW IMG_7517_SMALL NEW IMG_7518_SMALL NEW IMG_7519_SMALL NEW IMG_7527_tosi pokoj 2_small IMG_7530_tosi pokoj3_small

Powstała u dziewczynki ściana magnetyczna i tablicowa pomalowana farbą magnetyczną i tablicową flugger.

W planach jedynie zmiana dywaniu chciałabym szydełkowy taki sznurkowy kto mi zrobi ? 🙂

Magnesy literki Djeco i hello kitty Vilac kupione w Dadum

A przeze mnie uszyta poducha do siedzenia z uchem, poducha gwiazdka, poducha z motywem Belle&Boo, siatka z baletkami, pokrowiec na krzesło z kokardą, poducha z buźką na krześle przy biurku, piórnik arbuzowy- Myhomeandheart

skrzynki drewniane zrobione przeze mnie jakiś czas temu pomalowane, przykręcone kółka, tak samo jak drewniana skrzyneczka w różu.

Może niektóre rzeczy skąd mamy- malowaną Calineczkę która wisi na ścianie zamówiłam u pewnej Kasi a jej prace poznałam przez Instagram

Więszkość szydełkowych zabawek myszki, królewna itp od Mademyself 

malowane lale z literką T i bez od Kasi z Krainy deszczowców – Szarelale

małe foteliki w spadku 🙂

o pewnych rzeczach pisałam w innych postach, domku dla lalek, półkce domek, lalach aniołach itp…

A jeśli coś Wam się spodoba i będziecie chcieli wiedzieć skąd to mamy piszcie 🙂

Moja dziewczynka zachwycona zmianami 🙂 I to mnie najbardziej cieszy, bo przecież to że mi się podoba to jeszcze nic, najważniejsze żeby się podobało właścicielce tego pokoju;-)

Border w myszki to Lollipops mouse zamówiony tutaj 

13 thoughts on “Pokój dziewczynki po metamorfozie

  1. Piękne biurko, no i te wszystkie dziergane zabawki ❤ Pomysł z gałęzią też genialny i ściana magnetyczna to też coś, co się bez wątpienia sprawdzi w pokoiku. Bardzo ciepłe wnętrze. Pozdrawiam 🙂

    Polubienie

    • Dziękuję! tablica zawsze mi się marzyła ale jakoś nie mogłam się zebrać żeby ją zrobić. a gałąż przyniosłam w zeszłym roku ze spaceru no i powiesiłam 🙂 biurko jeszcze spadek po mojej prababci. a dziergane zabawki w większości zrobione przez Sylwię z Mademyself . Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :-*

      Polubienie

    • Dziękuję:-) już słyszałam opinie że za bardzo kolorowy, że przecież lepiej biało szaro i bardziej sterylnie..jednak dla mnie jakoś takie wnętrze jest cieplejsze no i takie że moja dziewczynka je uwielbia. Nie musimy mieć dodatków super markowych, lepiej własne zrobione przez mamę, przez znajomych..kiedyś marzy mi się jeszcze wydziergać dywan, bo te kupne też za drogie zdecydowanie.

      Polubienie

  2. Pokój bardzo ładny, spodobał się mi przede wszystkim dlatego, że jest w nim wiele przedmiotów wykonanych własnoręcznie.Jest przez to niepowtarzalny, ma osobisty charakter i jest tak bardzo różny- w pozytywnym znaczeniu od tych z wnętrz blogowych, które wszystkie są do siebie podobne, jak z jednego szablonu.

    Polubienie

  3. Pingback: Inspiracje_trochę zmian w pokoju dzieci | myhomeandheart

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

