Czas leci..zamykamy lato w słoiki


Czas leci, dzień mija za dniem nie wiadomo kiedy.

Zaczęła się szkoła, chłopiec już w drugiej klasie, a jeszcze niedawno pamiętam jego pierwszy dzień w przedszkolu, pamiętam jak  z nim chodziłam nocami bo kolki miał, jak spacerowałam po parku z wózkiem, a już za dwa dni ten mój mały chłopiec skończy 8 lat (na urodziny od taty i chrzestnego dostanie wędkę, a ode mnie wymarzony szwajcarski scyzoryk, oczywiście party urodzinowe w planach, ale pewnie w II połowie września dopiero)

A za trochę ponad miesiąc dziewczynka będzie miała 5 lat.

Ostatnio zaczynam odczuwać niedosyt, trochę żal, że ten czas tak szybko leci, że w pędzie, pośpiechu bardzo często nie ma sił, ochoty, żeby różnymi wspaniałymi momentami delektować się, cieszyć.

Są momenty które po prostu przegapiamy, czasami wracają, ale czasami nie. I zegar jakoś tak szybko tyka, budzik rano dzwoni, za chwilę już zachodzi słońce i tak dniem za dniem…

U nas wrzesień na razie dla mnie trochę luźniejszy, pracuję głównie w domu, bo dopiero od końca września zaczynają się zajęcia ze studentami, wykłady, ćwiczenia itp.

Póki co mam czas żeby zamknąć lato w słoiki, przeciery, dżemy robić, szyć literki, girlandy, zmieniać ciągle pokój dziewczynki. Zawożę dzieci do szkoły, przedszkola, jeździmy na basen, do biblioteki..Musimy wrócić do naszych kreatywnych prac bo ostatnio trochę ich za mało, ale nadrobimy, zwłaszcza że bierzemy udział w 3 edycji Dziecka na warsztat.

A i wczoraj piekliśmy pierniki z dziećmi bo mnie namówiły i żyć nie dały, święta jeszcze daleko, ale co tam pierniki można jeść:-)

20150826_170737_do postu_small 20150831_083020_do postu_small 20150831_083056_do postu_small 20150831_083207_do postu_small 20150902_224208_do postu_small 20150902_224342_do postu_small

20150905_191552_do postu_small 20150906_202638_do postu_small 20150906_202649_do postu_small IMG_7442_do postu_small IMG_7443_do postu_small  20150906_153446_do postu_small IMG_7437_do postu_small IMG_7423_do postu_small IMG_7429_do postu_small IMG_7434_do postu_small 20150907_183641_do postu_small

Na zdjęciach powyżej naklejki na słoiki super pomysł z Ikei

Piórnik arbuzowy, torba dla Kuby, literki i girlanda moja praca, uszyta pod metką myhomeandheart

piękne guziki kotkowe i inne z dawanda od SweetCraft

A jeśli chodzi o słoiki to robiłam przecier pomidorowy z podłużnych pomidorów wg przepisu z Kwestii smaku KLIK i konfiturę truskawkową wzorując się na przepisie TUTAJ

Słoiki myłam i wyparzałam w nagrzanym piekarniku do 140 stopni.

W kolejnym poście pokażę Wam pokój dziewczynki po zmianach i jak wygląda sala w szkole chłopca w którą włożyłam mnóstwo serca, pomogłam szlifować krzesła, olejować, malować itp itd..

Ściskamy Was ciepło bo lato tak nagle odeszło i już czuć jesień w powietrzu. Najważniejsze żeby było słońce ❤

Dziękuję że jeszcze wpadacie do nas czasami

2 thoughts on “Czas leci..zamykamy lato w słoiki

  1. Też mam zamiar zrobić jakieś przetwory z pomidorów… dzięki więc za podrzucenie przepisu 🙂
    Twoje słoiczki takie śliczne, że wołają tylko ZJEDZ MNIE 🙂

    Nowy katalog IKEA i do mnie już dotarł, ulubiona lektura ostatnich dni!

    Lubię to

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

