Zmiany w pokoju chłopca


Chłopiec wyjechał na obóz, więc wykorzystałam te dni żeby trochę pozmieniać u niego w pokoju, pomalować, poprzestawiać, nowe dodatki samemu stworzyć, kupić, zamontować..

Z efektu finalnego jestem bardzo zadowolona, jeszcze parę drobiazgów dojdzie w związku ze zbliżającymi się 8 urodzinami chłopca.

Na zdjęciach poniżej to co wyszło

IMG_7160_do postu_small

IMG_7137_do postu_small IMG_7136_do postu_small  IMG_7172_do postu IMG_7100_do postu IMG_7103_do postu_small IMG_7108_do postu_small  IMG_7157_do postu_small IMG_7175_do postu_small IMG_7109_do postu_small IMG_7112_do postu_small IMG_7111_do postu_small IMG_7102_do postu_small

IMG_7178_do postu_small IMG_7173_do postu_small IMG_7171_do postu_small IMG_7169_do postu_small IMG_7168_do postu_small IMG_7154_do postu_small

IMG_7116_do postu_small

IMG_7117_do postu_small IMG_7144_do postu_small IMG_7147_do postu_small IMG_7143_do postu_small

IMG_7115_do postu_small

IMG_7119_do postu-small IMG_7128_do postu_small IMG_7138_do postu_small IMG_7134_do postu_small IMG_7130_do postu_small IMG_7140_do postu_small IMG_7142_do postu_small IMG_7148_do postu_small IMG_7162_do postu_small

IMG_7158_do postu_small IMG_7153_do postu_small

IMG_7125_do postu_small

IMG_7180_do postu_small_new IMG_7181_do postu_small new IMG_7182_do postu_small new IMG_7183_do postu_small new IMG_7184_do postu_small new IMG_7185_do postu_small new IMG_7186_do postu_small new IMG_7187_do postu_small new IMG_7188_do postu_small new IMG_7190_do postu_small new IMG_7192_do postu_small new

I jak Wam się podoba? wcześniej łóżko stało inaczej i było mnie przestrzeni. I komoda mała gdzie radio stała po lewej pod oknem.

Czerwona skrzynia na komodzie kupiona za grosze w leroy i pomalowana w takim samym kolorze jak krzesło (krzesło z Ikei)

ramki na zdjęcia też z leroy a ja namalowałam chłopcu dwa obrazki misia i obok z tipi itp.

dodatkowo zdjęcia różne, pocztówka i ściana jak dla mnie piękna

pojemnik w balony uszyty przeze mnie myhomeandheart 🙂 podobnie jak girlanda na ścianie, pled na łóżku szary, poduszka w balony i poducha sowa na foteliku

lampa nad łóżkiem, biały budzik Ikea

na ścianie zawisły też moje stare z dziecinnych lat paletki do badmingtona

fotelik zielony wieki temu zdobyty w spadku w likwidującym się klubie malucha,

duży okręt na półce i modele samochodów stare – black red white

Na regale do góry okręt zrobiony jakiś czas temu wspólnie z Kubą, lmała drewniana latarenka zrobiona też z modelu do decoupage i lampion niebieski z Jysk.
ostrzytko robot z Tiger

Miś na łóżku i tapeta ferm living na ścianie kupione w mukaki 

I jeszcze różne drobiazgi…:-)

5 thoughts on “Zmiany w pokoju chłopca

    • Jestem pasjonatką książek i dla mnie i dla dzieci 🙂 Mam to w genach po babci, rodzicach którzy też zawsze mieli dużo książek w domu, część przywędrowała do mnie w spadku. Żałuję tylko że część zaginęła została wydana..

      Lubię to

  1. Pingback: Inspiracje_trochę zmian w pokoju dzieci | myhomeandheart

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

