Zaczął się lipiec


Zaczął się lipiec skończył czerwiec

Odeszły przynajmniej chwilowo chmury za oknem, przyszło ciepło, słońce , upalne lato

Szkoda że niekoniecznie wkoło wszystko się układa i znów w bliskim otoczeniu czekają nas operacje, szpital i stresy.

Mieliśmy gości, czas szybko minął i za parę tygodni pod koniec lipca my lecimy do Norwegii na nasze rodzinne wakacje

Mam nadzieję że wszystko tak się ułoży, że nic nam tego nie zakłóci, że uda się i że odpoczniemy.

Chłopiec ma wakacje, świadectwo odebrane, czytając zachwycałam się oczywiście moim zdolnym synem, jaki zdolny, grzeczny i w ogóle cudowny ❤

Już niedługo druga klasa

Dziewczynka jeszcze czasami chodzi do przedszkola, ale nie śpieszymy się już rano, budzik nas wcześnie nie zrywa, śniadanko jemy w domu i docieramy później, przez minione miesiące dosyć było rannego wstawania, pośpiechu, nerwów, teraz najwyższa pora trochę wyluzować, odpocząć, zwolnić..

Poniżej kilka naszych zdjęć, momentów, część mało wyraźna bo pstrykana telefonem na szybko..

Niedługo będziemy malować, działać kreatywnie, będzie więcej czasu bo przecież ja też mam wakacje, w końcu takie są uroki nauczyciela akademickiego 😉

Oczywiście Wam się pochwalimy!

Ściskamy

20150626_100821_do postu_small 20150626_100835_do postu_small 20150625_222025_do postu_small 20150626_093752_small

20150627_111324_do postu_small 20150627_111745_do postu_small 20150627_111826_do postu_small 20150627_112846_do postu_small 20150627_112854_do postu_small 20150627_113308_do postu_small 20150630_165314_do postu_small IMG_6235_do postu_small

Wraz z pierwszym dniem lipca spełniłam moje jedno ze skrytych nigdy nie wyjawnianych nikomu marzeń, może trochę poszalałam..niektórzy łącznie z mężem powiedzą że nienormalna (dziś miałam słuchawkę rzuconą jak wspomniałam że tatuaż zrobiłam)..Ale przeżyję, bolało strasznie, teraz trzeba też jeszcze trochę pocierpieć, ale niedługo będzie idealny.

Za jakieś 2 tygodnie dojdzie ręka do siebie, a podobno całkiem taki jak ma być kolorystycznie itp będzie za 3 miesiące. Prawdziwe dzieło sztuki, stworzone przez Anię którą poznałam dzięki koleżance.

p.s. tatuaż sprawił że mieliśmy z mężem wiele rozmów, nawet łez, wspaniałego seksu..i można powiedzieć okazało się, że przez tą decyzję sprawiłam że wiele pytąń zrodziło się w głowie mojego męża, który stwierdził że czegoś mi w życiu brakuje i pewnie coś w tym jest..może jednak z czasem niektóre sprawy uda się uzdrowić, będziemy więcej rozmawiać i być bliżej siebie. Bo ostatnio naprawdę oddaliliśmy się od siebie…codzienność czasami przytłacza, dobrze jest jednak powiedzieć czego nam brakuje, teraz już to wiem.

Nie wszyscy akceptują moją decyzję wręcz potępiają. Mi też się pojawiły myśli a jak założę do pracy sukienkę na naramkach. Czas pokaże jak się wszystko ułoży..

20150702_094709_do postu_small

20150702_094714_do postu_small 20150702_094709_do postu_small

No a co teraz robimy szyszki malujemy, samoloty składamy, poziomki, czereśnie, maliny zajadamy, kompoty gotujemy, szorujemy mieszkanie, sklejamy, wycinamy, czytamy, lody zajadamy itp itd..

Upały idą straszne, więc trzeba będzie wymyślać zajęcia żeby przetrwać,

Dziś kupiliśmy torbę na kółkach głównie z przeznaczeniem na obóz Kuby, na który jedzie w sierpniu, mi by to do głowy nie przyszło, ale tak mnie prosił, błagał że zgodziłam się, jadą na 9 dni na obóz pełen wrażeń, jeszcze z kilkoma kolegami z klasy, mam nadzieję że to przeżyję bo on na pewno 🙂

IMG_6255_do postu_small IMG_6253_small IMG_6252_do postu_small IMG_6250_do postu_small IMG_6249_do postu_small IMG_6246_do postu_small IMG_6262_small IMG_6233_do postu_small IMG_6230_do postu_small

p.s. no i niestety dzieci chore złapały nie wiadomo gdzie półpaśca i leczymy się z tego paskudztwa. Wiatrak chodzi i nas chłodzi, gramy, malujemy i różne zabawy wymyślamy..

Dziękuję Wam za odwiedziny, każde słowo, komentarz 🙂

2 thoughts on “Zaczął się lipiec

    • Dziękuję choć właśnie dzieci leczą się bo złapały nie wiadomo gdzie półpaśca…Ale baterie ładujemy, gramy w gry, objadamy owocami i czekamy na wakacje. Dla Was też super czasu w te wakacje . Ściskam!

      Lubię to

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

