Samych wspaniałości <3


Są dni, że wiele spraw mnie zaskakuje

I dzień staje się niezwykły, jedyny w swoim rodzaju, a wszystko dzięki słowom, gestom, momentom, które potem chce się zapamiętać, uwiecznić na zdjęciu, zapisać gdzieś na jednej z kart i głęboko schować w sercu

Wczoraj taki Dzień- Dzień Mamy i wcale nie tylko chodzi o to, że moje dzieci stworzyły dla mnie jedyne w swoim rodzaju prezenty, że Tosia w przedszkolu śpiewała i wierszyki recytowała

Dzień był wyjątkowo bo pozwolił mi się zatrzymać na chwilę, pomimo pędu, biegu po pracy gdy z dziewczynką dotarliśmy po chłopca do szkoły. Chłopiec namówił nas chodźcie pójdziemy w pewno magiczne miejsce.

Ale gdzie daleko ?

Nie tutaj kawałek

Więc poszliśmy, samochód został pod szkołą na parkingu a my wyszliśmy z boiska szkolnego przez zardzewiałą furtkę, prześliśmy koło pewnego osiedla, bloków, dotarliśmy do ruchliwej ulicy, po przejściu na drugą stronę nagle weszliśmy do lasu i ścieżką pnącą się dół zbiegliśmy na dół, gdzie oczom ukazało się jezioro, a morze stawek, wkoło zieleń, zapach lasu, idąc za Kubą widzieliśmy zwalone pnie drzew, norki lisów, śpiącą kaczkę, skaczącego szybka ptaka z pomarańczowym dziubkiem, omijaliśmy pokrzywy, strząsaliśmy z głowy latające muszki, ale wcale nam nie przeszkadzały. Dotarliśmy do magicznego miejsca i to wszystko dlatego że mój chłopiec kiedyś tam był na spacerze z klasą i panem wychowawcą i postanowił mi go pokazać

20150526_155255_do postu_small

20150526_155809_do postu_small

20150526_160121_do postu_small

20150526_160429_do postu_small

20150526_160626_do postu_small

20150526_160713_small

20150526_155307_do postu_small

Po powrocie do domu moje dzieci znów mnie zadziwiły i postanowiły że robimy wspólnie placki ziemniaczane i pieczemy babkę. Kuba uczył się obierać ziemniaki i trzeć je na tarce. Tosia przynosiła ziemniaki do obierania i myła je dzielnie pod wodą. I ostatecznie powstały pyszne placki, które akurat moje dzieci jadły z powidłami śliwkowymi.

A babkę chłopiec ukręcił wymieszał i wlał do formy. Ja tylko włożyłam do piekarnika i po godzinie była gotowa 🙂

20150526_175138_do postu_small 20150526_184027_do postu_small

20150526_191008_do postu_small

A poniżej na zdjęciach moje prezenty od dzieci. występy dziewczynki w przedszkolu i ja mama

IMG_20150526_071226_do postu_small

IMG_20150526_071008_do postu_small 20150526_191023_do postu_small 20150526_192655_do postu_small IMG_20141013_165351_do postu_small

20150525_150236_do postu_small

A taki prezent sobie ostatnio sprawiłam na urodziny ❤

IMG_20150521_190307_do postu_small

W piątek trzymajcie kciuki mocno!! o godzinie 11 moja obrona doktoratu. Uffff.

Ściskam i wpadajcie do nas!

Za każdy słowo, znak że byliście dziękuję.

4 thoughts on “Samych wspaniałości <3

  1. i dla takich chwil warto żyć….i jeszcze dla miliona buziaków na drugi dzień bo”wczoraj jakoś za mało ci dałam…”-to małe.i dla bestoffów maanamu…i wpłacie na konto na lody!!!tak!!!!tak kiedy dziecięcia studiowały czasem robiłam taki numer:przelew na konto z informacją że to na książkę lody lub kino dzieńdzieckowe….teraz jedno dziecię daaaleko i taki dniomamowy numer…….-to dorosłe dziecięcia.a kciuki trzymam,i dobre myśli ślę…

    Lubię to

    • SUper pomysł z tym przelewem na lody:-)) Musze dzieciom tak zrobić gdy już będa miały swoje konto.
      Dzieci tak szybko rosną..Już mi się tak wydaję, a co dopiero Tobie jak masz dorosłe dzieci. Ale najważniejsze że pamiętają o mamie i są gdy ich potrzeba. Uściski!!

      Lubię to

  2. Czesc Asia
    Gratulacje z powodu zdanego egzaminu xxxx
    Brawo
    Mam pytanie czy jak znajdziesz czas to uszylabys mi torbę prosze podaj cenę ale to jak znajdziesz czas
    Świętuj i miłej niedzieli xxxx

    Lubię to

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

