Co słychać ..


Ostatnio wiele spraw na głowie..w pracy już skończył się urlop i prawie codziennie zajęcia na uczelni.

W weekendy nawet po 12 h.. Oprócz tego pisanie artykułów, tłumaczenia, zlecenia, w poniedziałek egzamin z ekonomii w ramach doktoratu. Pod koniec kwietnia z angielskiego i inżynierii produkcji. Ja taka stara mam się znów uczyć ufff. Trzymajcie kciuki żeby dobrze poszło.

Obrona dr przeciągnięta w czasie bo okazało się że ktoś zapomniał i jednej kopii z prac nie wysłał do jednego recenzenta więc czekam na recenzję..

W święta wielkanocne trochę oddechu złapaliśmy, leniuchowaliśmy na kanapie, pogoda średnio sprzyjała spacerom długim

A teraz wreszcie wiosna za oknem. Wczoraj parę chwil wieczorem wygospodarowanych i kwiaty na balkonie zasadzone. Od razu piękniej wygląda. Mam nadzieję że ciepło zostanie z nami na dłużej

Dziś dotarły pierwsze zakupy z H&M online. Piękne rzeczy i z domu nie trzeba wychodzić jak się nie ma czasu. Dla dziewczynki sukienki, spodenki, dla chłopca bluza w dinozaury a dla mamy nowy obrus. ten z szafy Tosi musiał wreszcie iść do prania. Uwielbiam go, ale czasami pora go wyprać

20150410_133008_do postu_small 20150410_132820_do postu_small

20150410_134820_do postu_small

Mnóstwo materiałów czeka i w przyszłym tygodniu w ramach odstresowania parę rzeczy dla przyjaciół będzie uszytych. Ale co to będzie niespodzianka 😉 Ciiiiii zobaczycie.

20150408_142028_do postu_small

Chłopiec cały tydzień miał jeszcze w szkole wolne, jeden dzień był z mamą w pracy i był najmłodszym studentem na sali,  jeden dzień u babci a dziś z grupą przedszkolaków od Tosi byliśmy na wystawie lego. Wyprawa tramwajem, potem pieszo, dla dzieci super przeżycie.

20150410_102929_do postu_small

20150410_103015_do postu_small

20150410_104114_do postu_small 20150410_103146_do postu_small

Ogólnie w biegu , pędzie, dzień za dniem mija. W tym biegu aż zapomniałam o urodzinach mojej mamy, sklerotyczka

Niedługo pewnie maj przyjdzie, znów kilka dni wolnego, imieniny chłopca, imieniny i urodziny moje …które to. O boże już tyle mam lat, w życiu się nie czuję na 38. Raczej na 24 maksymalnie 😉

Buziaki dla Was! Dziękuję za odwiedziny komentarze.

Na zdjęciach poniżej kadry z balkonu, domu,  itp itd…

20150410_130430_do postu_small 20150410_130408_do postu_small 20150410_130455_do postu_small 20150410_084020_do postu_small 20150410_084029_do postu_small

20150410_084106_do postu_small20150410_134806_do postu_small 20150410_140638_small 20150410_134826_do postu_small

6 thoughts on “Co słychać ..

  1. kwiaty cud miód…..spodnie też…..a my zaczynamy powoli materiał na domek taszczyć bo urodzinki tuż tuż.dziękuję za wymiary,…teraz dopiero,ponoć lepiej późno….

    Lubię to

  2. U nas byly nieciekawe dwa tygodnie, takie wyciete z zyciorysu 😦
    Teraz jest ok, truskawki mam na balkonie i zonkila. Wczoraj truskawka nawet zakwitla 😀
    Sliczne masz kwiecie i materialy, a uczenia sie wspolczuje…
    Buziaki!!!

    Lubię to

    • Ale mam nadzieję że już za Wami te wycięte tygodnie z życiorysu i teraz już tylko coraz lepiej. Uff jakoś dam radę z tym uczeniem. Muszę nie mam wyjścia. Chociaż już padam na twarz żeby nie powiedzieć gorzej 😉 Uściski!

      Lubię to

  3. Czasem po nocach mi się śni, że jeszcze jakiś egzamin przede mną, że coś do zaliczenia, obronienia i na samą myśl mam dreszcze, niepozytywne… Ale dasz radę, bo zdolna bestia jesteś!:-) Co do LEGO, świetna sprawa, ale uważanie na te małe potworasy i to w takiej liczbie, zabrały energię…, prawda 😉 Kwiatki tez bardzo lubię, nadają życia i wprowadzają kolor… Nie wyobrażam sobie stołu bez moich ulubionych goździków, a gdy ich nie ma to smutno jakoś… Ale najbardziej lubie bukiety z polnych cudek… Oj… aż mi się tęskno zrobiło! Uściski 🙂

    Lubię to

    • No to mi się nic nie śni, ale zdecydowanie jestem przyzwyczajona że to ja egzaminuje a nie ktoś inny mnie 🙂
      Goździki uwielbiam i jak mogę też kupuję, zwłaszcza że one takie wdzięczne i długo w wazonie stoją. U mnie teraz na stole kwiat w doniczce kwitnący który dostałam od rodziców za egzamin (poczułam sie jak małe dziecko znów, nagroda za zdany egzamin hihihi ). Uściski również!

      Lubię to

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

