Świątecznie domowo


Pomimo tego że ostatnio mało czasu na wiele spraw

Ciągle w biegu i przez to sił brak. To jednak dom trochę udekorowany. Bo lubię takie akcenty świąteczne, od razu przytulniej, bardziej domowo się robi

Powyciągane z kartonów pod szafą jajka różnorakie, zające. Do słoików powkładany bukszpan od teściowej, i duży bukiet bazi na stole.

W każdym pokoju jakiś drobny akcent. U dziewczynki, chłopca, w salonie, w kuchni. W planach było więcej kreatywnych ozdób, niestety czasu nie było.

Ale upiekliśmy z dziećmi babkę, którą dziś wraz z innymi smakołykami zawieźliśmy do znajomej starszej pani, o której przed świętami staramy się zawsze pamiętać. Jutro pieczemy kolejną babkę dla nas.

A tym razem wykorzystaliśmy przepis z książki z Lidla, która jest wspaniała, pięknie wydana, zdjęcia urzekają i ma też mnóstwo fajnych przepisów.

Jutro też jeszcze jajka dekorujemy, ze święconką idziemy, majonez będę kręcić.

Poniżej na zdjęciach trochę z naszego domu, dekoracyjnie.

IMG_5589_do postu_small

IMG_5592_do postu_small

IMG_5593_do postu_small

IMG_5596_do postu_small

IMG_5725_do postu_small

IMG_5615_do postu_small

IMG_5605_do postu_smallIMG_5626_do postu_small

IMG_5603IMG_5733_do postu_small

IMG_5711_do postu_small

IMG_5708_do postu_small

IMG_5696_do postu_smallIMG_5699_do postu_smallIMG_5717_do postu_small

IMG_5638_do postu_small

IMG_5639_do postu_small

IMG_5688_do postu_small

IMG_5721_do postu_small

IMG_5731_do postu_small

IMG_5728_do postu_small

IMG_5636_do postu_small

IMG_5630_do postu_small

IMG_5618_do postu_small

IMG_5631_do postu_small

IMG_5633_do postu_small

IMG_5634_do postu_small

IMG_5606_krolik_small IMG_5608_small

Życzymy Wam Kochani spokojnych, rodzinnych świąt. ❤

Ja najbardziej się cieszę, że budzik rano nie będzie dzwonił i że w domu więcej czasu spędzimy.

Dzieci oczywiście czekają na drobiazgi od zajączka. Chociaż u nas na zajączka to raczej drobne prezenciki, nie tak jak na święta Bożego Narodzenia gdy tych prezentów raczej więcej.

U nas święta będą domowe. Mam nadzieję, że dziewczynka się nie rozłoży bo dziś coś mówiła że ją uszko boli. Poza tym dziadka też grypa złapała. Pewnie przez te jesienno zimowe pogody wkoło…Moje dzieci już piosenki układają o wiośnie i czekają na nią z utęsknieniem.

6 thoughts on “Świątecznie domowo

  1. Zdrówka, odpoczynku i wiosennych spacerków-Zajączka wymarzonego i wszystkiego naj na Święta …Ja właśnie sernik z budyniem wyjęłam z piekarnika i zaraz zerkne do książki z Lidla bo Twoja Baba Wielkanocna super wyszła 😊

    Lubię to

    • Mojemu chłopcu tak babka smakowała że sam większość zjadł 🙂 Dzięki że wpadłaś do mnie..Ja ostatnio mam mega zaległości w wizytach na blogach na nic nie mam czasu ..ale mam nadzieję niedługo to nadrobię. Buziaki!

      Lubię to

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

