Dodatki upiększające dom


Podobają mi się wnętrza minimalistyczne, gdy króluje biel i niewiele dodatków.

Ale swojego domu sobie nie wyobrażam w tym stylu. Bo dodatki różne mam wszędzie

Od zawieszek drewnianych, świec, miseczek, zdjęć, lampionów..Staram się oczywiście żeby wszystko tworzyło spójną całość.

Dodatki są w każdym zakątku domu.

I dzięki temu jest przytulniej, cieplej , bardziej domowo

Ostatnio moja mama (z zawodu matematyk;-) powiedziała mi że mam w domu ponad 60 różnego rodzaju serc, wkomponowanych w ozdoby, zawieszonych, wyhaftowanych, namalowanych itp itd…

Są też skrzynki na zabawki, pojemniki drewniane, walizeczki, szafki, półki, każda z nich ma swoją duszę, ma dla mnie to coś. Niektóre przeze mnie stworzone, niektóre znalezione gdzieś i kupione.

IMG_5263 do postu_small

IMG_5261 do postu_small

IMG_5260 do postu_small

IMG_5259 do postu_small

IMG_5258 do postu_small

IMG_5256 do postu_small

IMG_5250 do postu_small

IMG_5255 do postu_small

IMG_5249 do postu_small

IMG_5248 do postu_small

IMG_5245 do postu_small

IMG_5218 do postuIMG_5244 do postu_small

IMG_5243 do postu_small

IMG_5240 do postu_small

IMG_5237 do postu_small

IMG_5233 do postu_small

IMG_5232 do postu_small

IMG_5231 do postu_small

IMG_5230 do postu_small

IMG_5229 do postu_small

IMG_5226 do postu_small

Jakiś czas temu kupiłam dziewczynce plakat. Wreszcie zawisł na jej drzwiach przyszyty do materiału i zawieszony na tasiemce.

IMG_5228 do postu_small

IMG_5215 do postu_small IMG_5217 do postu_small

Nawet torba na balet powinna być piękna ❤

Taką uszyłam  ostatnio z malowanym rysunkiem baletek na kieszonce

Poniżej też zdjęcia pewnej lali która niedawno powstała i zamieszkała u pewnej Marianny. Lala z burzą włosów na głowie i śmiesznej chustce z uszami oczywiście elgantka mała w tiulowej spódnicy, żakieciku , z miodową torebkę.

IMG_5225 do postu_small

IMG_5221 do postu_small

IMG_5224 do postu_smallIMG_5223 do postu_small

lala3_small

lala2_small

lala4_small lala6_small LalaA_small

4 thoughts on “Dodatki upiększające dom

  1. A ja mam znowu inaczej. Lubię patrzeć na różne ładne, ciekawe dodatki u kogoś. A u siebie staram się ponad wszystko, żeby mieć na około siebie jak najmniej. Jak jest wszystkiego za dużo to mam wrażenie, że mieszkam w bałaganie…
    Bardzo mi się podoba Wasza szafeczka-domek dla lalek 🙂 urocza!

    Lubię to

    • Pamiętam, że wiele akcentów z Twojego domu mnie urzekło, pokój małej Po i nie tylko. Dzięki Tobie np sanki w tym roku stanęły u nas w salonie dla ozdoby. Ja czasami zbieram się i część gadżetów chowam, ale potem nie mogę się oprzeć i wieszam nowe 🙂
      Szafeczka to zwykła szafka z TK Maxx przerobiona troszkę
      Uściski!

      Lubię to

  2. Lubię u Ciebie te dodatki podziwiać, serduszka, laleczki, niebanalne mebelki to Twój znak rozpoznawczy. U siebie chowam, co się da. I inaczej jest, jak się ma dziecko małe, a jak prawie dorosłe – nie narzucisz już stylu swojego, nie ma szans 😉
    Ściskam ♥

    Lubię to

    • Już u mnie powoli z tym narzucaniem stylu nie zawsze się da, bo dzieci mają swoje wizje co gdzie ma być w pokoju itp.
      Twoje wnętrza kojarzę jako ciepłe i przytulne , stonowane, ale takie że bym z chęcią na kanapie posiedziała 🙂

      Lubię to

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

