Co w tym roku pod choinką dla dzieci


O prezentach dla dzieci myślałam od dawna. Kupowane były już od paru miesięcy i do szafy chowane.

Według listu do Mikołaja musiałabym pół roku pracować:-) Mam nadzieję że znalazłam złoty środek są prezenty z listu ale też i inne.

Nie ma oczywiście wszystkiego, nie ma też za dużo. Bo doświadczenie z zeszłych lat mnie nauczyło że potem nie cieszą się dzieci, niektóre zabawki lądują w kącie za szybko, poza tym nie chciałabym mieć mega rozpuszczonych dzieci, które myślą że jeśli coś chcą od razu to dostają.

Poza tym chyba nie o to chodzi żeby wydać fortunę i zawalić dzieci górą zabawek.

Mój mąż zobaczył te prezenty i już stwierdził że oszalałam że za dużo. Moim zdaniem w sam raz 🙂 Sama jako dziecko też znajdowałam podobną ilość prezentów pod choinką.

IMG_4702 do postu small

IMG_4703 do postu small

IMG_4707 do postu_ small

IMG_4712 do postu small

IMG_4710  do postu small

IMG_4713 do postu small

IMG_4726 do postu small

IMG_4725 do postu small

IMG_4721 do postu small

IMG_4717 do postu small

IMG_4727 do postu small

IMG_4733 do postu small

IMG_4741 do postu_small

IMG_4742 do postu small

IMG_4738 do postu small

IMG_4744 do postu small

IMG_4746 do postu small

Dla chłopca:

książka Lego Chima- Księga Chi i kolejny tom Magicznego Drzewa- Cień smoka. cztery już mamy i czytaliśmy i bardzo lubimy. Kupione w Empiku

Drewniany zegar do nauki czasu; gra Haba – Dzicy Wikingowie- gra w karty polegająca na licytacji, kto zdobędzie więcej skarbów wygrywa; drewniane krosno z akcesoriami kupiłam ponieważ chłopiec uwielbia ostatnio zaplatać różne warkoczyki , pompony z wełny- wszystko kupione w Maxizabawa

Puzzle – mapa Europy i flagi różnych krajów- Lilliput świat dzieciaków

dla dziewczynki

Kuferek  Djeco ze skarbami do czesania, makijażu itp dla małej księżniczki- drewniane akcesoria w pięknej skrzyneczce- kupiony w Krainie Ekozabawek

lalka która Tosia chciała, mi może nie bardzo się podobała, ale żadnej takiej dziewczynka nie ma. Ja też takie miałam jak byłam mała..Kupiona w Lidlu

Puzzle- ALFABET – Lilliput świat dzieciaków

Drewniany flet – Auchan

Kupiłam jeszcze trochę więcej rzeczy, puzzle z myszką miki, układanki, ale pochowałam do szafy na zaś.

Dzieci ostatnio różnie się zachowują, są fochy i mega fochy, są krzyki, kłótnie. Więc może niech teoria że Mikołaj patrzy i widzi i przynosi w zależności od zachowania mniej prezentów będzie prawdziwa:-)

Prezenty oczywiście muszą być ładnie zapakowane- u nas papier z Ikei, zawieszki kartonowe- Empik, wstążeczki. Mam dużo taśm washi tape i pieczątek ale nie mogłam ich użyć bo dzieci już są zbyt bystre i potem powiedziałyby „Mamo to twoje !”

Prezenty wylądują pod choinką w jutowym worku. Docelowo chciałabym żeby prezenty dzieci znajdowały w pierwsze święto, ale od kiedy pamiętam zawsze są dawane w Wigilię. W tym roku Wigilia u moich rodziców i będzie podobnie.

Życzę Wam cudownych świąt, odpoczynku od codziennego biegu, rodzinnej atmosfery, nie denerwujcie się tym czym nie warto, cieszcie się chwilą, światełkami na choince, wspólnie jedzoną pomarańczą, pysznym sernikiem. Nie kłóćcie się, nie krzyczcie, słuchajcie zamiast za dużo mówić, nie śpieszcie się nigdzie, pomóżcie osobom które znacie że jest im ciężko (ja zawożę siatkę zakupów pewnej starszej pani), zamiast smsów pomyślcie o kartkach i czymś namacalnym, nie oczekujcie drogich prezentów ale darów od serca…

A dzięki temu święta Wam i bliskim na pewno upłyną wspaniale ❤

9 thoughts on “Co w tym roku pod choinką dla dzieci

  1. U nas ilość podobna😊Wczoraj udało nam się po długich poszukiwaniach znaleźć bombke tramwaj(życzenie z listu Franka).U nas duża część listu dostaną u Dziadków i też uważam że jest tego co roku za dużo,bo potem nawet nie umieją wymienić co dostali…My mamy adwentowa książkę z Zakamarków „Wierzcie w Mikołaja”i właśnie we wczorajszym rozdziale bylo ze Mikołaj po drugiej stronie lustra mieszka😊więc właśnie szorują lustra 😉

    Polubienie

    • No to dobrze słyszeć że macie podobną ilość 🙂 Czyli w normie. bombka tramwaj wow ale pomysł fajny. Wierzcie w Mikołaja nie mamy, więc może wzbogacimy naszą biblioteczkę. Czy polecasz Aneta jeszcze jakąś książeczkę świąteczną?

      Polubienie

      • Mamy jeszcze z fajnych świątecznych „Jak pracuje Św.Mikołaj” autor chyba Allan Snow. Ta z Zakamarków jest jak kalendarz adwentowy- ma 24 rozdziały, na każdy dzień po 1. Polecam na następny rok 😉

        Polubione przez 1 osoba

  2. Bardzo ładnie napisała Pani te życzenia świąteczne pod koniec posta, tak sobie myślę, że gdyby ludzie się do nich zastosowali to życie byłoby lepsze, po prostu milsze.
    Zaś ta lalka Madelaine jest bardzo ładna, jest to nawet jedna z ładniejszych „nowoczesnych”lalek, jakie widziałam, stąd proszę się nie martwić, że dziewczynka ją chciała – jest ładna i gustu estetycznego nie zaburzy.Zawsze można tej lalce uszyć inne ładne stroje i będzie bardziej udomowiona.
    A w zaufaniu napiszę, że ja też bym taką chciała, zwłaszcza, że nigdy jako mała dziewczynka takiej nie miałam! „)

    Dobrego świątecznego czasu Pani życzę!

    Polubienie

    • p. Kasiu proszę mi pisać po imieniu:-) Jako mała dziewczynka też chciałam taką lalkę, jedną miałam pamiętam i myślałam że na święta oszaleję ze szczęścia. Masz rację że uszycie jej nowych ciuszków różnych będzie super pomysłem. Dziewczynka będzie zachwycona.
      Również wspaniałych świąt życzę!

      Polubienie

  3. Udane prezent, wcale nie uważam, że jest ich za dużo :). I te piękne opakowania, sama w tym roku postaram się wyjść poza tradycyjne worki na prezenty… Życzenia trafione, spróbuję zapamiętać :)))). Pozdrawiam świątecznie (i zapraszam „do siebie”)

    Polubienie

    • Ja też nie uważam:-) Myślę że dzieci będą umiały wymienić co dostały i nie zapomną w połowie listy. Uwielbiam ładnie pakować prezenty i czasami mi zajmuje to dłużej niż ich kupowanie. Dziękuję za zaproszenie i w wolnej chwili na pewno wpadnę. Pozdrawiam!

      Polubienie

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

