Sposoby na poprawę nastroju


Gdy za oknem już coraz ciemniej, mgła zasnuwa niebo, problemy różne na codzień przytłaczają.

Czasami coś boli, czasami denerwuje koniecznie trzeba sobie poprawić nastrój.

U mnie ostatnimi pomysłami było upieczenie ciasta marchewkowego bazując na przepisie z Kwestii smaku

Zmodyfikowałam go trochę dodając więcej orzechów a do masy serowej nie pół na pół mielony twaróg z mascarpone tylko 250 g mascarpone  i 750 g sera sernikowego w wiaderku z Biedronki.

I robiłam bez kremu na wierzch. Jako dodatek ewentualnie kilka łyżek serka waniliowego albo gęstego jogurtu.

Podkład pieczony 40 min w 150 stopniach, potem z masą serową jeszcze 110 min w temp. 120 stopni.

Wyszło pysznie ❤

ciasto marchewkowe malowane rzeczy_do postu_small

IMG_3922_small

IMG_3923_small

ciasto marchewkowe malowane rzeczy_do postu1_small

IMG_3970_small

IMG_3972_small

IMG_3973_small

IMG_3974_small

IMG_3975_small

 

A wczoraj  wyciągnęłam maszynę do szycia materiały, farby do tkanin i zabrałam się za malowanie, naszywanie, szycie..

Powstała spódniczka dla mojej dziewczynki i liczydło z koralikami. Każda z nich z namalowanym rysunkiem. Bardzo mi się spodobało w planach już kolejne rzeczy w tym stylu jeszcze coś dla mamy, sukienka dla dziewczynki..

A jak Wam się podoba?

IMG_3951_small_do postu

IMG_3954_small_do postu

IMG_3955_small

IMG_3964_small_do postu

IMG_3963_small_do postu

IMG_3952_small

IMG_3961_small_do postu

IMG_3941_small_do postu

IMG_3942_small_do postu

IMG_3943_small_do postu

IMG_3944_small

IMG_3946_small

IMG_3947_small_do postu

IMG_3948_small_do postu

5 thoughts on “Sposoby na poprawę nastroju

  1. Bardzo lubię czytać Pani posty, są pełne ciepła i nawet trudne tematy(akurat nie poruszone w tym wpisie) stają się prostsze dzięki słowom, które Pani napisała.
    Ciasta nie upiekę, bo jestem kulinarnie nieudolna, ale nawet czytając o nim i oglądając zdjęcia-nastrój wybitnie mam poprawiony.
    Pozdrawiam Panią ciepło!
    Katarzyna Helena

    Lubię to

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

