Wspomnienia z wycieczki _CNK


 

Parę dni temu moje dzieci mi przypomniały o naszej wycieczce do Centrum Nauki Kopernik.
Mamo kiedy znów pojedziemy w to super miejsce, kiedy pojedziemy znów na wycieczkę do Warszawy?
I przypomniało mi się , że nie pokazałam Wam zdjęć z CNK.
Miejsca gdzie zarówno dorośli jak i dzieci mogą poszaleć, nauczyć się czegoś, otworzyć buzię z wrażenia, pobiegać, poskakać, poćwiczyć, nauczyć się nowych fascynujących rzeczy, porobić eksperymenty: fizyczne, chemiczne, akustyczne i inne…
Nam się bardzo podobało. Chociaż żeby dobrze wszystko zobaczyć musielibyśmy tam spędzić jeszcze więcej czasu.
Byliśmy około 4 godzin i jeszcze nie wszystko zobaczyliśmy
Ale czas nas gonił bo jeszcze musieliśmy daleko na autobus zajść..

Ale dzieci dzielne były , dopiero w autobusie padły i spały całą drogę.

A W Centrum Nauki Kopernik
Na początek dobrze być wcześniej, póki mnie ludzi żeby w spokoju chodzić i oglądać.
W środku mamy 6 stref: Człowiek i środowisko, Strefa światła, Świat w ruchu, Re-generacja, Majsternia, Bzzzz. oraz różne Teatry.
O wyjeździe do Centrum marzyłam od dawna i udało się
Podobno to jedno z najnowocześniejszych takich miejsc w Europie.
I z tym się zgadzamy! Na pewno tam jeszcze trafimy z dziećmi
Spacerując poznawaliśmy tajniki wiedzy fizycznej, przyciągania ziemskiego, eksperymenty związane ze światłem, energią, ruchem obrotowym.
Można było w formie zabawy zobaczyć jak się różnią ciecze miedzy sobą, na czym polega odbijanie światła, jak można tworzyć dźwięki, jak poruszać statki na wodzie i za pomocą wiatru, jak działa łódź podwodna i wiele innych interesujących i dla dzieci wręcz magicznych rzeczy.

Poniżej zdjęcia zdjęcia…
IMG_2741_small

IMG_2742_small

IMG_2744_small

IMG_2745_small

IMG_2748_small

IMG_2749_small

IMG_2746_small

IMG_2752_small

IMG_2753_small

IMG_2751_small

IMG_2757_small

IMG_2759_small

IMG_2758_small

IMG_2764_small

IMG_2767_small

IMG_2769_small

IMG_2786_small

IMG_2783_small

IMG_2795_small

IMG_2798_small

IMG_2788_small

IMG_2787_small

 

IMG_2802_small

IMG_2816_small

IMG_2810_small

IMG_2824_small

IMG_2825_small

IMG_2831_small

IMG_2833_small

IMG_2836_small

IMG_2837_small

IMG_2839_small

IMG_2840_small

IMG_2847_small

IMG_2845_small

IMG_2853_small

IMG_2868_small

 

IMG_2865_small

IMG_2882_small

 

IMG_2779_small

 

IMG_2888_small

dzieci2

dzieci1

Na pewno w przyszłym roku przejedziemy się do Warszawy..

I między innymi znów odwiedzimy CNK.

Jeśli nie byliście polecamy 🙂

 

Miłego dnia i weekendu! ❤

3 thoughts on “Wspomnienia z wycieczki _CNK

  1. No kurcze. Byłyśmy w Koperniku. I nie byłam zachwycona. Sama nie wiem, czego się spodziewałam. Zapewne dobrej zabawy i nauki w jednym. Byla tylko dobra zabawa, bo nie wyniosłyśmy w głowach nic.To przez to, ze opisy przy stanowiskach były długie i pisane drobnym maczkiem. I jak to wszystko czytać dziecku przy każdej stacji? A jeśli sama fizyki nie rozumiem, to już w ogóle…. Myślałam, ze eksperymenty będą naprowadzane głosem… tak zupełnie prosto.
    No i te tłumy… nigdzie nie można było spokojnie się zatrzymać, bo wszędzie te tłumy i kolejki…
    Chyba mieliście szczęście! Duzo było ludzi razem z wami?

    Lubię to

    • Ja byłam sama z dziećmi. Tłumów nie było, może dlatego że to była niedziela od rana…Moje dzieci były zachwycone, część ekspozycji oczywiście omineliśmy bo były dla nich zbyt skomplikowane rzeczy i eksperymenty..Ale to co zaliczyliśmy to moje dzieci wspominają do dziś i bardzo chcą znów tam jechać.

      Lubię to

  2. Pingback: Pocztówki z wakacji cz.1 | myhomeandheart

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

