Mam 7 lat !


Party party urodzinowe

Zaproszeni koledzy jeszcze z przedszkola. Bo w końcu szkoła od paru dni więc nowe znajomości jeszcze nie na tyle ważne żeby zapraszać nowych kolegów na nocowanie do domu.

A tak w piątek zebrało się 4 kolegów,  jedna koleżanka wspólna Kuby i Tosi.

W planach były zajęcia kreatywne, ale oprócz moich dzieci reszta niezbyt była chętna… Woleli zabawy u Kuby w pokoju, chuśtawkę w domu i wyprawę na plac zabaw. Więc mama nie naciskała. A z dziećmi zaplanowane robienie samolotów i latawców przełożymy na inny dzień/ popołudnie wspólne.

Zdjęć czasu nie było pstrykać, Ale kilka tych co się udało poniżej..

Torcik mały był bo większy sama robiłam na imprezę rodzinną. Dzieci jakoś torta jeść nie lubią..Przynajmniej te co do nas przychodzą i moje dzieci też. Dlatego większy tort na podstawie przepisu z kwestii smaku na bazie malin, białej czekolady, bitej śmietany piekłam na niedzielę i mini urodzinki z dziadkami.

Dla moich dzieci mufinki piekłam, były ciasteczka różnorakie, popcorn, lizaki, cukierki, truskawki, winogrona…Potem kotleciki, frytki. Było gwarno i głośno, A potem wspólne nocowanie w śpiworach u Kuby w pokoju.

I imprezy ciąg dalszy rano. Troszkę męczące, ale czego się nie robi dla swojego dziecka i uśmiechu na jego twarzy.:-)

IMG_3165_small

IMG_3164_small

IMG_3163_small

IMG_3170_small

IMG_3167_small

IMG_3160_small

IMG_3159_small

IMG_3147_small

IMG_3154_small

IMG_3157_small

IMG_3169_small

IMG_3150_small

IMG_3152_smallIMG_3148_small

IMG_3149_smallIMG_3166_small

IMG_3168_small

IMG_3158_small

IMG_3161_smallIMG_3156_small

IMG_3153_small

IMG_3171_small

Dekoracje na party: balony z potworkami, 3 kolorowe lampiony, talerzyki zielone w białe kropki i czapeczki na głowy dla dzieci kupione w Partybox. Wysyłka ekspresowa, rzeczy zamówione w jeden dzień, następnego dnia kurier przywiózł do domu.

Kubeczki z angry birds i serwetki kupione w tesco na życzenie 7 latka.

Girlanda happy birthday i dekoracje na mufinki, ozdoby na słoiki itp. wydrukowane z bloga http://www.leelou-blogs.com.

Girlanda mini zrobiona z taśmy Washi tape. Wiatrak jakiś czas temu zrobiony wspólnie z dziećmi.

Talerzyki z melaminy w różnych kolorach kupione w ScandiShop.

Na zdjęciach nie ma niestety wszystkich naszych dekoracji, bo w mama w ferworze przygotowań i obsługiwania małychn gości zdjęć nie miała kiedy robić…W planach było jeszcze więcej handmade dekoracji i dań, ale niestety samopoczucie ostatnio takie sobie i znów po zastrzykach gorzej się czuję, a mąż oblicza jakie rekordy spania biję i ile godzin dziennie sypiam. Dłużej niż moje dzieci.

Ale jakoś udało się spreżyć i party urodzinowe zorganizować. Chłopiec zachwycony, mnóstwo lego dostał i teraz układa , układa…:-)

4 thoughts on “Mam 7 lat !

  1. 🙂 Urodzinkowe życzenia dla Kuby!! F. na swoje urodziny rok temu wybrał te same serwetki i kubeczki 😉 Pomysł z pidżamowymi urodzinkami super, chciałam nawet „odpatrzyć” ale moja Solenizantka nie chciała się ograniczyć do 3-4 koleżanek…więc w czwartek impreza „na mieście”…

    Lubię to

    • Dziękujemy 🙂 U mnie na początku Kuba nie był przekonany, ale potem bardzo mu się spodobał pomysł z nocowaniem kolegów i teraz bardzo przeżywa jak było fajnie. Udanej imprezy choć już pewnie dziś mieliście czyli jesteś po.

      Lubię to

  2. Ale super!!! Moja ma urodziny w listopadzie i aż mam ochotę zrobić w domu i pobawić się w dekorowanie. Hmm a może zrobimy dwie imprezy i w kółkach, i w domu ? 🙂 muszę to przemyśleć… no i chyba już powoli czas na szykowanie ;))

    Lubię to

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

