Przygotowania do urodzin…


Już jutro mój synek skończy 7 lat.

Kiedy ten czas zleciał, jeszcze niedawno chodziłam z nim nocami na rękach gdy miał kolki, potem pierwsze kroki robił, pierwsze słowa..zmieniał się, mówił coraz więcej..Teraz przedszkole już skończone i od 1 września pierwszoklasista.

Czasami uparty, czasami spokojny, czasami gadający godzinami, czasami obserwujący z boku.

Zmienia się..A ja obserwując to, tylko mam w głębi duszy i serca nadzieję, że życie pozwoli mu zrealizować swoje marzenia, że spotka na swojej drodze ludzi szczerych, pełnych ciepła i miłości, którzy go nie zranią..Gdybym mogła uchyliłabym mu niebia, ale wiadomo życie różnie się układa…

Zawsze będę starała się być jego kochającą mamą, przyjacielem, podporą, słuchaczem, doradcą, kimś komu będzie ufał, komu będzie chciał się wyżalić, spędzać wspólnie czas, przytulić, wycałować i wyściskać z całych sił.

Mam tylko nadzieję, że pomimo różnych spraw które teraz się nawarstwiły i spędzają mi sen z powiek, wiele osób które kocha swego wnuczka, syna, prawnuczka..będzie z nim jak najdłużej i będzie patrzyło jak zdmuchuje kolejne świeczki z tortu, będzie podziwiało jego osiągnięcia, słuchało o przeżyciach tych większych i mniejszych..

Przed nami impreza urodzinowa, przyjadą koledzy, będą u nas spali. Więc szykuje się party z noclegiem.

Są życzenia co do miski galaretki, lodów, angry birdsów i balonów.

Mama szuka inspiracji, wiele rzeczy zrobię sama, bo w tym miesiącu funduszy na szaleństwa brak. Ale postaram się żeby było wspaniale i pozostał ten dzień na długo w pamięci mojego chłopca.

Prezenty też już pozamawiane. Głównie w Krainie Ekozabawek i Latawce dmuchawce.

Na zdjęciach część z nich plus inspiracje z Kukbuk.

Wśród prezentów są portfel z serii Capt’n Sharky dla małego pirata i dziurkacz z rekinem z tej samej serii die Spiegelburg kupione tutaj . z tego samego miejsca jako dodatek mamy jeszcze but do nauki sznurowania bo moje dziecko lubuje się w butach na rzepy i sznurować nie chce się nauczyć, może ta zabawka go przekona…

IMG_3119_small

IMG_3120_smallIMG_3122_small

Oprócz tego zestaw do nurkowania który mój chłopiec od dawna sobie wymarzył. I znalazłam fajny tutaj ale już są niedostępne bo ofertę letnią wyprzedali.

Również z krainy Ekozabawek mamy kompas z serii Terra Kids Haba- breloczek

IMG_3121_small

IMG_3124_small

IMG_3123_small

 

Dodatkowo do prezentów są drobiazgi – gra z Lidla, pisaki z Biedronki, coś słodkiego.

IMG_3126_small

 

Dziś jeszcze jedziemy po lego w ramach prezentu od prababci która prawnuczkowi fundusze dała 🙂 Od dziadków też lego czeka..i Kuba dostał wspólny prezent szkolny ode mnie i dziadków plecak i śniadaniówkę., Pokaże Wam zdjęcie jak ze szkoły wróci. Plecak z wymarzonym scooby doo, a śniadaniówka w roboty. ❤

Zdjęcia tutaj

IMG_3140_small

IMG_3142_small

IMG_3146_small

IMG_3145_small

Plecak francuskiej marki Dessins Animes kupiony na stronie spartoo.pl

Lunchbox bardzo porządny brytyjskiej marki Tyrrel Katz, kupiony na allegro po porównaniach cen w sklepach on line różnorakich 🙂

A teraz inspiracji na urodziny szukam między innymi w gazecie Kukbuk. Będzie impreza w sumie dla 6 dzieci, z czego czwórka będzie u nas spać. Mam nadzieję że dam radę :-)))

A dla Kuby to będzie największy prezent chyba, impreza i koledzy śpiący u niego w pokoju, domu. ! Sama nigdy nie miałam takiej imprezy. Ale miałam urodzinki robione w domu i do tej pory pamiętam choć minęło wiele, wiele lat.

IMG_3129_small

IMG_3139_small

IMG_3136_small

IMG_3137_small

IMG_3135_small

IMG_3134_small

IMG_3133_small

IMG_3131_small

IMG_3130_small

IMG_3132_small

IMG_3138_small

5 thoughts on “Przygotowania do urodzin…

  1. Przede wszystkim głośne STO LAT dla Kubusia!
    Ale mu zazdroszczę tej imprezy – sama bym chciała taką! nawet teraz 🙂 byłby szał – pidżama party z przyjaciółkami 😀

    I ile cudnych prezentów dostanie! Ach!

    Polubienie

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

