Każdy powinien mieć własne drzewo lub chociaż gałąź…


Dziś kolejny post bo chcę Wam coś pokazać

Spełniłam swoje kolejne marzenie ❤

Od dawna chciałam żeby w pokoju dziewczynki zawisła gałąź jako wieszak, widziałam takie na pinterest, niektórych blogach..Gałęzie zwoziłam do domu, część mój mąż wyrzucił w międzyczasie.

Potem długo gdybałam jak ją powiesić. Kupiłam metalowe obejmy,  kołki. Przeglądałam strony internetowe.

Wreszcie wczoraj znalazłam idealną gałąź wracając z placu zabaw z dziećmi.

Dziś pojechałam do Leroy, z pomocą doradcy kupiłam stalową linkę, specjalne złączniki, hak.

Wiertarkę miałam od taty, i do dzieła. Zaznaczone dziurki, wrrrr, puk puk młoteczkiem, wpierw zamocowany hak i stalowa linka, za pomocą złączników zrobione pętelki, potem zamocowana obejma, wkręcone kołki rozporowe  i gałąź przymocowana.

Spociłam się okropnie, brakowało mi jeszcze dwóch rąk, ale udało się , wisi i jest pięknie.

A co! Postanowiłam więc musiała wisieć. A że skrzynkę z narzędziami mąż wywiózł do mamy bo od pół roku remonty tam różne robi, kupiłam sobie własne szczypce metalowe a zamiast młotka wykorzystałam tłuczek do mięsa 🙂

Na zdjęciach widzę że jeszcze kody kreskowe muszę zdjąć z obejm metalowych :-))

Być może gałąź zmieni kolor, na razie tak mi zależało żeby już wreszcie wisiała, że malowanie najwyżej przy okazji…

Dziewczynka wróciła z przedszkola , poleciała do pokoju i powiedziała : Mamaaaa w moim pokoju jest prześlicznie!

 

gałąż_small_do postu

IMG_3025_do postu

IMG_3021_do postu

IMG_3022_do postu

IMG_3023_do postu

IMG_3027_do postu

 

IMG_3035_do postu

Na gałęzi zawisły Tosi sukienki , spódniczki niektóre, które wcześniej na wieszaczkach w kącie na kupie były pouwieszane,

zasiadła lala Szarelale, i wisi sobie lala Life’s better with angels, niedługo zawiśnie też moja lala Myhomeandheart ❤

A pompon tiulowy to wspomnienie zeszłorocznych urodzin dziewczynki. Nieudolny pierwszy w życiu zrobiony, ale trudno mi się z nimi rozstać i dwa zostały.

A na ścianie gdzie gałąź co jeszcze między innymi to co na zdjęciach poniżej…

IMG_3036_do postu

IMG_3038_do postu

IMG_3033_do postu

IMG_3034_do postu

 

Na oknie cotton balls.

IMG_3030_do postu

 

A od wczoraj w pokoju girlanda 🙂

IMG_3028_do postu

I taki pokoik Tosi się zmienił ostatnio..wiele rzeczy jak dawniej bo lubimy, dziewczynka też i to bardzo.

IMG_3031_do postuIMG_3032_do postu

Po zawieszeniu gałęzi , posprzątałam jeszcze trochę w pokoju chłopca, pozdejmowałam ze ścian stare naklejki, gwiazdy na suficie, zaszpachlowałam dziurki i w planach malowanie..może w next week.

Weekend ma być upalny..mam nadzieję że przetrwamy. W planach jutro urodziny u mojego szefa, rodzinne, z dziećmi, piknikowe. W niedzielę chyba nad jezioro się wybierzemy, żeby nie roztopić się całkowicie lub ugotować w też żar lejący się z nieba. w Poznaniu ma być 34 stopni w cieniu.

Jak ja nie lubię w mieście takich upałów, 2o parę stopni dla mnie są idealne, więcej nie nie dziękuję.

No ale póki co cieszę się swoim dobrym samopoczuciem i nawet upały mi nie popsują nastroju.

W kolejnym poście pokaże Wam co ostatnio czytamy i polecamy 🙂

Miłego weekendu Kochani i dziękuję za każdy Wasz komentarz, ciepłe słowa.

17 thoughts on “Każdy powinien mieć własne drzewo lub chociaż gałąź…

  1. Pięknie!!! A ja myślałam, że to taka niewielka gałązka będzie :))) Sama planuję u córki gałązkowy wieszak ale mniejszych rozmiarów i z gałkami ceramicznymi. Zobaczymy ile mi zejdzie zanim się do tego zabiorę 🙂

    Lubię to

    • Ja właśnie gałąź Tosi pomalowałam na biało i trochę ją modyfikuję:-) Dodaję wieszaczek wkręcany, bo sznurek mi się jednak nie podoba…A gałęzie ja kiedyś zbierałam jadąc po burzy ulicą bo wiele było połamanych..no albo trzeba mieć fart że gdzieś wycinają drzewa. Pozdrawiam !!!

      Lubię to

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

