Sukienki…moje szycie


Ostatnio przyjechała do mnie nowa przyjaciółka 🙂

Manekin krawiecki. Dlatego dziś porobiłam trochę zdjęć ostatnio szytych sukienek. Bo nie zamieszczałam ich na blogu jeszcze, zdjęcia pojawiały się na instagramie i fb.

W planach mam szycie jeszcze wielu rzeczy, ale wiadomo czasu brak.

Póki co udało mi się uszyć zieloną sukienkę z dzianiny bawełnianej wykończoną na dekolcie bawełną szarą w kropeczki.

Sukienkę z kwiatowego dwuwarstwowego tiulu z przodu i z tyłu szarego jerseyu. Tą chyba najbardziej lubię, nie gniecie się, jest mega wygodna no i te kwiaty ❤

Kolejna sukienka długa wiązana na plecach- kwiatowa bawełna połączona z jerseyem. Póki co pogody nie sprzyjają, ale jak wrócą upały na pewno ją założę.

I na koniec tunika/sukienka którą już uszyłam  jakiś czas temu cieplejsza połączenie dzianiny dresówki, lacosty i bawełny. Wygodna z kieszeniami i wykończona piękną kwiatową bawełną 🙂

W planach jeszcze szycie z dzianin – między innymi w sobotę na warsztatach które będę miała w ZPT-owni z kilkoma wspaniałymi dziewczynami, będziemy szyć sukienki, tuniki, bluzy z dresówki, dzianiny bawełnianej. Na pewno będzie super !

A ja jak skończę mój dr już niedługo na pewno uszyję więcej rzeczy dla mnie, dla moich dzieci, może i dla Was 😉

Zdjęcia takie sobie, mogłyby być lepsze, ale ciągle nie ogarnęłam instrukcji do aparatu. Ale pewna znajoma obiecała mi pomoc i zrobienie sesji zdjęciowej moich rzeczy. Ale to jak uszyję trochę więcej rzeczy to wybiorę się do niej na profesonalną sesję.

zielona sukienka_small

sukienki_post_small1_małe

zielona sukienka cała_small

 

sukienki_post_small2_małe

 

kwiatowa sukienka cała2_small

kwiatowa sukienka1_small

 

metka_small

 

sukienki_post_small3_małe

długa sukienka_small

długa sukienka tył_small

 

sukienka 4_small

sukienki_post_small4_małe

 

A na koniec jeszcze teczka na kredki i torba …które poleciały jak prezenty w Konkursie

sukienki_post_small_małe

teczka na kredki_small

teczka na kredki_cała_small

 

Miłego dnia Kochani!! Ściskam Was.

Mamy już podobno lato, tylko trochę zimne póki co :-)))

 

10 thoughts on “Sukienki…moje szycie

  1. Asia, ja jestem pod wielkim wrazeniem. mOje zapędy do szycia skonczyly się wraz z zimą. Maszyna stoi, zupełnie nieużywana, a materiały w szafie! Nawet nie wiem kiedy się do tego zabrać! A ty masz oko, cierpliwość, ciekawe pomysly! Super i tak trzymaj!

    Lubię to

    • Dlaczego? że takie kolorowe ? 🙂 Uściski !!! Jeszcze wiele rzeczy marzy mi się uszycie…na razie Tosi uszyłam 2 bluzeczki. Kolejne na tapecie mają być dresy dla Kuby i Tosi i spódniczki dla mnie i Tosi. 🙂

      Lubię to

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

