Konkurs majowy_ nagrodzeni, wyróżnieni


Dostałam do Was kilkanaście zgłoszeń w Konkursie Majowym, w porównaniu do poprzednich Konkursów dość mało. Pewnie dlatego że nie było jak zwykle dużego zestawu nagród, tylko moje skromne wyroby handmade:-)

Tym którzy nadesłali swoje opisy maja wraz ze zdjęciami bardzo dziękuję ❤

Oczywiście podobało mi się więcej prac, zdjeć, ale wybrać mogłam 3 zwycięzców. I jeszcze jedną osobę wyróżniłam.

Poniżej ich opisy (a w sumie to ich dzieci) MAJA i zdjęcia

 

1 miejsce – Katarzyna Wieczorek- nagroda lala z kokardą myhomeandheart

a tak moja 3,5 letnia córeczka Jagoda widzi maj 🙂

maj to stokrotki i dmuchawce
bose stopy na piasku i „babko babko udaj się…”
uśmiech mamy
zabawa w słońcu
pierwsza skoszona trawa
lody
Dzień Mamy
laurka i wierszyk
dużo buziaków
długie spacery
burza i majowy deszcz
kalosze
kolorowa łąka
uśmiech mamy
motyle
bzy
biedronki
śpiew ptaków
poważne rozmowy z mamą bo przecież jestem już „dorosła”
truskawki
ciasto z rabarbarem
ślimaki
trampki
uśmiech mamy

K.wieczorek 2

K.wieczorek1

K.wieczorek 5

K.wieczorek 4

K.wieczorek 3

 

2 miejsce Grażyna Talebe i opis maja jej córeczki Ines- teczka na kredki i kartki myhomeandheart

Maj jest super, bo wtedy robi sie ciepło i u nas na Bawarii zaczynamy wesołe spotkania i pikniki.

Rodzice częściej wychodzą z nami na plac zabaw, pozwalają nam biegać bez butów i kupują pyszne lody, które uwielbiamy. Mama mówi, że nie szkodzi, że się nimi brudzimy, bo pralka wypierze.
W maju jest fajnie, bo nasz ogródek robi sie cały zielony i puszczamy w nim bańki i w ogóle spędzamy tam dużo czasu.

Po przedszkolu i szkole, jeśli nie marudzimy i lekcje są odrobione, to idziemy na plac zabaw, tam mama spotyka koleżanki, a my znajome dzieci, jest nam dobrze, bo kiedy dorośli sobie gadają, to możemy sie bawić i nikt nie marudzi, że mamy gdzieś nie chodzić.
Ja jestem starsza, wiec pilnuje brata i jego koleżanek z przedszkola, czasem biorę książkę i czytam na ławce.
Tutaj na Bawarii, jakoś tak bardziej sie świętuje maj, sa rożne festyny, panie zakładają Dirndl, czyli tutejszy strój ludowy, Panowie Lederhosen ( skórzane spodnie ) tez tradycyjne. Mama obiecała, ze kupi mi w tym roku Dirndl, bo jest śliczny i ubierają go nawet całkiem małe dziewczynki.
Dzisiaj u mojego brata w przedszkolu był Manifest ( majówka), było super!!! Najpierw występowały maluchy z grupy mojego braciszka i pokazały bajkę Śpiąca Królewna, Adaś był konikiem, był bardzo przejęty i dumny. Mama i ja, siedziałyśmy na kocu na trawie i mama powiedziała, ze mogę być dziś fotoreporterka i robić zdjęcia. Ucieszyłam sie, bo bardzo lubię robić zdjęcia, tak jak mama. Zrobiłam fotę stroika majowego, który tutaj, stawia sie właśnie w maju. Spodobało mi sie, ze przedszkolaki maja swój w ogrodku.Adasiowi i innym dzieciom tez zrobiłam zdjęcie, bo byli słodcy w swoich kostiumach.
Jedzenie tez było smaczne, a do tego pięknie podane, wiec była kolejna fotka do kolekcji.
Na takie festyny, każda rodzina przynosi cos do jedzenia, wiec wybór jest duży.
Maj jest specjalny, bo ściągamy w końcu kurtki i długie spodnie, bo możemy jeść lody i pic koktajle, które robi mama, bo biegamy po placu zabaw i możemy sie bawić, bo ludzie z naszej okolicy specjalnie świętują ten miesiąc.

P.S. Ponieważ byłam fotoreporterka, to zrobiłam zdjęcie mojego zadania domowego, które musiałam odrabiać po majówce, ale i tak fajnie było

Ines

IMG_1133

IMG_1141

IMG_1094

IMG_1125

IMG_1144

 

3 miejsce – Katarzyna Arent-Zaród – nagroda torba dżinsowa z sercem myhomeandheart

Uwielbiam MAJ jest w tedy tyle zwierząt i zwierzątek do obserwowania, nigdy nie zaspokoję swojej ciekawości chyba. Moje ulubione to ślimaki mama nawet pozwala mi je trzymać w domu ale wieczorem puszczamy je na podwórko.

Nie rozumiem czemu jednak nie chce się zgodzić na jaszczurkę w domu, osobiście uważam że są symapatyczne.

Tak maj to super miesiąc słońce pogoda spacery z mama i tatą wypady na wieś do babci, radość i szczęście. Julia lat 4

 

100_8169

100_7406

100_6982

100_7401

100_7005

 

Wyróżnienie dla Kamily Gajzner:-) – nagroda niespodzianka coś co uszyję niedługo 

Maj to różnorodność kolorów,

to przyroda budząca się do życia,

która każdego dnia zachwyca Naszą

prawie 20 miesięczna Olę.

Maj to pierwsze promienie słońca,

które tulą i ogrzewają Nasze twarze.

Maj to łąka, na której tak bardzo Kochamy
spędzać czas.

Maj to dmuchańce, te pierwsze tak oczekiwane!

Bo któż jak nie Nasza Ola, gdy nie może poradzić sobie ze zdmuchnięciem dmuchawca,

‚obiera’ go rączką i mówi ‚ma’ po czym biegnie po następnego, by znów ponowić próbę 😉

Maj to Ty, ja i Ona.

To My i Nasza miłość.
Maj to Nasza kochająca się rodzina,
która pragnie pokazać Naszej córeczce

wszystkie barwy tego piękna miesiąca

rozpoczynającego cudowne, upalne dni.

 

Zgłasza Kamila Gajzner razem z Olą prawie 20 miesięcy.

1

 

 

2

3

4

 

 

 

Było jeszcze kilka prac w których podobały mi się zdjęcia, albo opisy maja…

Wszystkim jeszcze raz dziękuję za udział

Nagrody polecą do Was najpóźniej za tydzień.

Miłego dnia !!!

 

7 thoughts on “Konkurs majowy_ nagrodzeni, wyróżnieni

  1. Tak nas uszczesliwilas Asiu, Ines sie swieca oczy do teczki, z niej taka artystaka, rysujaca, piszaca, wszedzie ma pelno szpargalow. Uszczesliwilas nas normalnie w niedzielny poranek 🙂
    Piekne wszystkie opisy i foty, pewnie sie glowilas niezle.
    Ja wole takie kameralne konkursy, bo nie musze na sile polubiewac tysiaca sponsorow, a Ty przeciez szyjesz piekne rzeczy 🙂

    Polubienie

    • Mam nadz że teczka się Ines spodoba:-) Moje dzieci też artyści i rysować uwielbiają i każde ma teczkę, bo wiadomo mama uszyła. Jeśli dzięki wygranej masz lepszą niedzielę to bardzo się cieszę.

      Polubienie

  2. Lala właśnie do nas dotarła 🙂 jest fantastyczna! idealna dla malej modnisi ze swoją kokardką i uroczą torebeczką i jeszcze tą maleńką kieszonka w sukieneczce 🙂 wspaniała! Od razu skradła serce córci i moje Dziękujemy serdecznie ❤

    Polubienie

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s