Upór


Czasami zastanawiam się jak go pokonać

Zwłaszcza gdy moje dzieci sprawdzają moją cierpliwość

I swoim uporem mogłyby wygrać na zawodach

I cierpliwa niestety nie jestem

Oj nigdy nie byłam

Są chwile, że gdyby nie on wiele spraw w gruzach by legło, wiele planów nie byłoby zrealizowanych, marzeń spełnionych

Czyli nie zawsze jest taki zły

Bo dążyć do celu bez niego się nie da

I może czasami nie na wszystko starcza sił

Wiele spraw na ostatnią chwilę robionych, ale jednak przeważnie udaje się , a nawet jeśli nie działa się dalej

Czasami niepotrzebny jest..bo złość, żal i kompromis trudno znaleźć

Na szczęście coraz rzadziej, bo jednak z upływem lat stajemy się coraz rozważniejsi, mądrzejsi i też czasu nam brak i każdego dnia szkoda

Ostatnio gdyby nie on, strona za stroną nie byłaby pisana, artykuły wysyłane, wykroje robione, maszyna nie szyłaby do nocy

I czasami się dziwię że dzieci taki upór mają, zwłaszcza ta mała dziewczynka moja.

Ale przecież pewnie w genach przejęły

Bo ja też uparta czasami niepotrzebnie, ale czasami i na szczęście nie poddaje się.

I w tym roku mam nadzieję wiele planów, marzeń dzięki temu uda spełnić się…Czas pokaże 🙂

 

A na zdjęciach poniżej Tosia w cudownych ciuszkach Slash Dot Dash 

Lale Myhomeandheart

Domek H&M

IMG_2475_small

 

IMG_2479_small

IMG_2476_small

 

IMG_2488_small

 

IMG_2509_small

IMG_2508_small

IMG_2501_small

 

IMG_2496_small

IMG_2498_small

IMG_2492_small

lala duża_kolaż_small

lala warkocz_small

 

lala z warkoczem_small

 

Ostatnio coś Was mniej tutaj zagląda, mam nadzieję że chwilowo i wrócicie. Wiem wiem czasu nie ma..praca, dom, obowiązki , dzień za dniem umyka. Ja też w wiele miejsc gdzie zaglądałam, czytałam, rzadko wpadam, nie komentuje…Ale nie zapomniałam i w wolnej chwili na pewno znów będę.

Dziękuję tym co lubią, odwiedzają, wpadają. Uściski dla Was wszystkich i weekendu miłego. Ja w pracy, ale studenci zaliczenia piszą a ja mogę posta dodac 🙂

 

 

 

12 thoughts on “Upór

  1. ja ostatnio jestem jak chodząca burza tylko cały czas złość bo w pracy kicha w domu dziecko zostaje i coraz bardziej do babci się przywiązuje co też boli bo mam wrażenie że jestem mniej ważna i chodze ofukana niestety. muszę się wziąć za siebie. też Ci zazdroszczę i już milion razy Ci pisałam że jesteś niesamowita że na wszystko masz czas siłe chęć i jeszcze kreatywnie spędzasz czas z rodziną. Oby tak dalej:) ja zaczęłam pracować nad zarządzaniem czasem może coś z tego wyjdzie ale jestem takim śpiochem że nie wiem:)

    Lubię to

    • Onieśmielają mnie takie słowa..ja ciągle coś sobie mam do zarzucenia, że powinnam coś zrobić a nie robię, że wiele spraw odkładam na później. Nie mam na wszystko sił i czasu , jestem normalną matką, żoną, osobą która wielu spraw nie ogarnia, Dziś się śmiałam z przyjaciółką, że moim wysiłkiem dbania o siebie jest ostatnio obcięcie paznokci i ogolenie nóg, a powinnam coś więcej bo przecież lat nie ubywa. (a to takie wtrącenie na marginesie :-). Ja śpiochem nie jestem więc pewnie dlatego czasu więcej. Ale to też pewnie dlatego że przeważnie na 8 w pracy muszę być, więc 6 budzik i przyzwyczajenie..Ściskam Cię !!!

      Lubię to

    • No to czekam aż będziesz miała córeczkę :-)) Zawsze możesz coś dla siebie kupić;-) Ja kiedyś lalę anioła kupiłam dla samej siebie. Dziękuję za odwiedzinki i pozdrawiam ciepło !!

      Lubię to

  2. Oj tak, upor osli maja moje dzieci, mam ja i moj maz, ale tak jak piszesz, dzieki niemu da sie tez pociagnac wiele rzeczy. Ja ostatnio slysze, ze taka zorganizowana jestem, ze sobie radze i faktycznie, m. in. dzieki uporowi.
    Ja to zawsze zagladam, ale teraz tez moj blog mnie wciagnal, obowiazkow sto, no i net muuuuli. Buzki Asiu 🙂

    Lubię to

    • A wiesz Grażynka że nawet przez ekran monitora wyglądasz mi na taką zorganizowaną, z uporem w pozytywnym tego słowa znaczeniu 🙂 Znam to znam, net mulący, sto spraw na głowie. Ja czasami do Ciebie zaglądam, przeważnie masowo, oglądam kilka postów naraz :-)) Ściskam !!

      Lubię to

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

