Wymienianki, wymienianki


Jest mnóstwo osób które coś tworzy, szyję, maluję, wycina, powstają z tego śliczne prace.

Nie zawsze nas stać żeby je kupić bo akurat funduszy nie mamy, ciągle inne priorytety, czasami coś kupimy nawet jeśli niekoniecznie to praktyczne , potrzebne, ale nasze oczy cieszy.

Bo nie wiem jak Wy, ale ja cenię w domu rzeczy niepowtarzalne, wyjątkowe, mające swoją duszę, które często tylko wiszą na ścianie, siedzą na półkach i cieszą moje oczy swoim pięknem. Tak samo lubię dzieciom kupować zabawki handmade, dekorować ich pokoje trochę w stylu skandynawskim, czasami retro, tak żeby dom był domem ciepłym, z duszą.

Wiele znajomych mówi mi, że po wejściu do mnie do domu czują się przytulnie, ciepło, domowo i nie mogą się napatrzyć na różne rzeczy. To też mnie cieszy.

Niedawno wyszłam na fb z propozycją wymianek. Już jakiś czas temu wiele razy wymieniałam się z Sylwią z Mademyself– ona mi dziergała zabawki dla dzieci, kwiatki i inne cuda ja jej szyłam lalę, bluzeczkę dla córeczki, gwiazdki itp.

Teraz po moim poście zgłosiło się kilka osób chętnych na wymiankę, nie mogłam się z wszystkimi wymienić bo jednak nie wszystkie prace w moim guście, stylu..

Ale z kilkoma osobami umówiłam się na wymianki i niedługo do mnie dotrą cudne klamerki i kubraczki od CzarówNitka, od Localauritaylenita (nie mogę nigdy tej nazwy zapamiętać:-)) śliczne filcowe cudeńka do których robienia nie mam cierpliwości i od pewnej Marzeny śliczną chustę ażurkową ręcznie dzierganą do zarzucenia na ramiona w kolorze limonki. Ja w zamian za to uszyję Wam teczki na kredki, lale, torbę..

I mam nadzieję wszyscy będą szczęśliwi :-)))

Ale tak sobie pomyślałam, że może więcej osób by było chętnych na wymianki i niekoniecznie ze mną i wpisując się tutaj w komentarzach będziecie podawali co robicie, podawali jakiś link do bloga, fanpage itp. i ewentualnie pisali jakie rzeczy Was interesują.

I w taki sposób będziecie się mogli kontaktować ze sobą i wymieniać.

Może też jeszcze z kimś ja się wymienię.

Co wy na to? Fajny pomysł prawda?

klamerki

 

filcomania

filcomania 2

chusta

DSC_0295_small

torba dla baletnicy-2

IMG_1779

1185019_257678711076958_540334096_n

 

23 thoughts on “Wymienianki, wymienianki

    • Gosia męża z chęcia haha, z dzieciaczkami już gorzej ;-))) Gosia oprócz wymienianek handmade jeszcze istnieją second hand, ty dajesz coś co masz ktoś inny coś dla Ciebie szyję, robi itp. Tak miałam kiedyś z Izą od Mai. :-))

      Lubię to

  1. Jestem bardzo za takim pomysłem i dlatego biorę w tym udział, i z niecierpliwością dziecka, czekam na Lalę!!! Uważam też, że jest to też świetny sposób na poznanie ciekawych utalentowanych ludzi.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, jeśli ktoś ma ochotę (czarownitka.blogspot.com).

    Lubię to

  2. Witam i ja 🙂 Dotychczas cichy podglądacz 😉 Bloga nie prowadzę ale mam stronkę na fb. Głównie biżuteria i dodatki. Troszkę szycia. Generalnie chętnie łapię się za różne techniki. Tak na własny użytek. Będzie mi bardzo miło, jeśli ktoś zajrzy 🙂 Pozdrawiam serdecznie:) Julia

    Lubię to

    • Hej Aniu dzięki za dołączenie:-)) Za jakiś czas dodam info, kto się zgłosił na wymienianki , szyjesz super rzeczy na pewno ktoś się z chęcią powymienia innymi pracami z Tobą. Pozdrawiam ciepło!

      Lubię to

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

