Ruda


Powstała ostatnio ruda lala, na specjalne zamówienia, ubrana w zieleniach, doskonale pasująca do tego co lubię i kocham, bo przecież rudości, zielenie to moje kolory.

Lala ma kombinezon/spodnie, narzutkę zieloną, sukienkę wiązaną na kokardę, torebeczkę/aparat, buciki skarpetkowe i narzutkę szydełkową którą wydziergała dla mnie Sylwia .

Z całym kompletem rzeczy została dziś zapakowana i poleci do pewnej małej rudowłosej dziewczynki, mam nadzieję że ją pokocha tak jak ja 🙂

lala

lala2

lala4

lala5

lala3

lala8

lala6

lala9

A mój rudy kolor już się wypłukał trochę, ale niedługo go odnowię, jak tylko z moją koleżanką fryzjerką umówimy się jakoś next week może…

A co jeszcze szyłam dziś i to tak pochłonęłam się szyciem, że nadepłam na igielnik i potem igły ze stopy musiałam wyciągać, ufff, Ale chodzić mogę więc tragedii nie ma. I palce pokłułam i nici mnóstwo poszło. Ale jest powstała na specjalne zamówienie pościel z troczkami, w wersji lawendowo-fioletowej. Pościel leci do Kasi z Krainy deszczowców, która na niej coś namaluje i dopiero potem trafi do swojego nowego domu. 🙂

poducha

posciel2

posciel3

posciel_Iwona

Luty się skończył, marzec się zaczął od imienin Tosi, o których w pędzie biegu bo cały dzień w pracy zapomniałam, pamiętali dziadkowie kochani którzy z życzeniami dzwonili. A dziś prezencik, ciasto z galaretką itp. 

Ja wczoraj po pracy drobiazgi kupiłam, kredki dla Tosi, gumki do włosów i skarpetki. Kubie żeby nie było przykro oszczytko globus i skarpetki na których punkcie oszalał jedna z Julianem z Pingwinów z Madagaskaru, drugie z Angry Birds. Bo to bajki które ostatnio obok Scooby Doo są na liście ulubionych 🙂

W marcu będzie w biegu, pędzie, bo praca znów na pełnych obrotach, budziki rano, korki i do przedszkola pracy, i co 2 tygodnie weekendy też zajęte, pracowite… Mam ten komfort że w lutym miałam trochę odpoczynku i oddechu. A teraz byle do czerwca i potem znów więcej czasu dla siebie, dzieci, domu..

Szkoda że doby rozciągnąć się nie da bo tyle rzeczy zaplanowanych i do pracy muszę parę rzeczy napisać, zrobić i w domu krzesła na malowanie czekają, i lalki szyję bo część poleci do Krakowa do wspaniałego sklepu Absurdalia  i może jeszcze gdzieś trafią..ale na razie nie zdradzam bo jeszcze nie dogadałam tego, w przyszłym tyg jadę porozmawiać…

Za oknem wiosnę już czuć, póki co wazony, doniczki z kwiatami staram się mieć, by choć małą namiastkę wiosny czuć.i uwielbiam ten okres gdy pączki na drzewach rozkwitają, słoneczko coraz cieplej grzeje, trawa się zieleni, krokusy i inne kwiaty rozkwitają mnóstwem kolorów, zapachów…Jakoś wtedy zawsze bardziej mi się chcę wszystko, i rano lepiej się wstaje i pomimo zmęczenia po pracy na spacer nakarmić kaczki, na plac zabaw i rowerki chce się wyjść. I na balkonie kwiatki można sadzić, bratki, stokrotki…oj czekam na wiosnę. Choć z drugiej strony kalendarz bym zatrzymała bo też inne terminy nieubłaganie gonią…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ale o nie myślę o tym, że nie zdążę, muszę z wszystkim uporać się 🙂

Ściskam Was wszystkich ciepło ❤

Za każde słowo, odwiedziny dziękuję !!!

A tych którzy jeszcze nie wiedzą można mnie śledzić też na Instagram jako myhomeandheart.

14 thoughts on “Ruda

  1. Będę się powtarzać, ale lalka wyszła Ci śliczna, jak również pościel. Strasznie fajnie,że będę mogła w Krakowie pomacać Twoje lalki:). Też próbowałam aby moje rzeczy się znalazły w tym sklepiku, ale cisza. Więc może to nie ich czas:(

    Lubię to

    • Dziękuję Sylwia 🙂 A macaj sobie do woli lalki mam nadzieję że przypadną innym do gustu. A Twoje rzeczy też na pewno kiedyś trafią do jakiegoś sklepu fajnego, ściskam Cię mocno!!

      Lubię to

    • To ja Tobie dziękuję za to zamówienie że dzięki Tobie mogłam stworzyć coś innego w takich kolorach :-)))) Lala jutro do Was poleci i powinna w czwartek być u Was . Pozdrawiam!!

      Lubię to

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

