Minął rok…


Minął rok , 86 postów, czasami wiele komentarzy, czasami kilka, czasami przyjazne dusze, czasami wrogie…

Chwile radości i chwile zwątpienia

Tworzenie różnych rzeczy, szycie, pieczenie, z dziećmi spędzanie czasu, osobiste sprawy i rozterki, urządzanie domu… o tym i innych sprawach jeszcze pisałam, piszę..Szczerze tak jak czuję..

Czasami może zbyt szczerze..

Może nie powinnam pisać o chorobach, zmartwieniach, zawodach..

Ale jakoś nie umiem tak, jak jestem zła to o tym mówię, jak ktoś mnie zdenerwuję to też, jak jestem szczęśliwa i radosna też chcę się tutaj z Wami podzielić

Bo to miejsce, które stworzyłam dla siebie, dla Was, dla tych którzę chcą wpaść i wirtualnie mnie odwiedzić

Nie wszystkim musi się podobać to co robię, tworzę, ale ja wychodzę z założenia że jak czegoś nie lubię to tam nie zaglądam.

Jest tyle ciekawszych miejsc przecież..

Z okazji tego że minął rok, rok mojego blogowania i bajdurzenia Wam tutaj ogłosiłam dziś Konkurs na fanpage – kliknijcie tutaj 

DO wygrania literki uszyte przeze mnie (napis z imieniem dziecka lub inny wybrany przez siebie napis no może nie adres bo raczej powinien to być jeden wyraz…:-). Literki szyłam dla kilku osób, zawisły na drzwiach, ścianach nad łóżeczkami Waszych dzieci.

19 stycznia wylosuję 2 zwycięzców. Osoby chętne proszę wpisywać się w komentarzach na fanpage na fb.  Na razie jest już tyle chętnych osób że aż jestem zaskoczona, tak lubicie nagrody czy moje literki ? 😉 Bo gdyby każdy z Was nawet jak nie wygrał literek a je zamówił Wiecie że mam pracę na kolejny rok :-)))

A z newsów Ci co jeszcze nie słyszeli zgłosiłam się w blogu roku 2013, palma mi nie odbiła, nie mam złudzeń że wygram, przecież jest tyle wspaniałych innych blogów, ale po prostu chcę przeżyć nowe doświadczenie, może nowe osoby trafią do mojego świata, ja też poznam inne..Ogólnie tak dla zabawy..A czemu nie 🙂 zwłaszcza że wiele bliskich mi osób również startuje, a jak to mówią w grupie zawsze raźniej:-))

Nowy rok się zaczął, nowe plany, wiele planów, część wspólnych z innymi osobami, tymi poznanymi dzięki blogowemu światu i też innymi bliskimi mi..Co z tego wyjdzie okaże się. W każdym razie trzymajcie kciuki ❤

Poniżej różne zdjęcia z różnych postów w minionego roku…takie co sobie wybrałam …

2013-10-03

Garaz z Kuba i poduchy łezki_5.023

Komoda Tosi23

łódka _mufiny_23.08-001

lala z kokardą

Nowy folder3-002

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

post_domek,wianek kwiatowy, tarta_93

tarta cytrynowa_lala itp_8.071

Wrocław17

wianki

szycie_post 14.099

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

kolaz

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

IMG_0390-2_small

Dziękuję wszystkim którzy są ze mną, wpadają w odwiedziny, są osoby które dzięki blogowi stały się dla mnie przyjaznymi duszami ❤ Bardzo bardzo dziękuję, nawet nie wiem kiedy minął ten rok..ale myślę że będą kolejne..

Ściskam Was !!!

26 thoughts on “Minął rok…

  1. lubię być tu u Ciebie, tu jest taki spokój. Lubię bo jest szczerze, czasem jest kojąco, czasem złapie za serce, da do myślenia. Lubię Twoją naturalność i to ze jesteś tu sobą. życzę kolejnych lat, kolejnych lat satysfakcji i radości, którą daje Ci to miejsce. I jestem dumna, że mogłam być choć jego malutką cząsteczką 🙂 uściski Asiu!

    Lubię to

  2. Asiula! Sto lat dla bloga !!! Ja uwielbiam wpadać do Ciebie i czerpać z Twoich niespożytych pokładów energii 😉 zastanawiam się czasem, czy spisz, czy masz jakiegoś chipa wszczepionego, albo motorek w d…., że wszystko ogarniasz!!! Kurde no ja nie potrafię! W dodatku wciąż poszukuję talentu, a Ty swój odkryłaś i….zazdrość mi tyłek ściska, ale nie umiem się za to obrazić :-))))) Trzymam kciuki za „blog roku”, jak będzie można głosować to daj mi znać 😉 mam nadzieje, że kiedyś się spotkamy!

    Lubię to

    • Oj śpię śpię mam tak że przez tydzień prawie nic nie śpię, a potem kolejny niewiele robię i odsypiam zaległości i tak w kółko :-))) Haha niezła jesteś, na pewno masz swój talent i z dnia na dzień się obudzisz i stwierdzisz tak to jest to ! Głosowanie na blog od 30 stycznia z tego co słyszałam do 6 lutego pewnie że dam znac 😉 Buziaki

      Lubię to

  3. Asiu, trzymaj się Kochana dalej!! Cieszę się, że jakoś tak się zdarzyło, że zapukałysmy do swoich drzwi już na początku i razem ten rok przeszłyśmy (mimo, że o krok milowy mnie wyprzedziłaś ;)) Wszystkiego dobrego! Oby tak dalej! I pamiętaj, uczymy się przez całe życie, tylko nie popełnia blędów ten, kto nic nie robi. Życzę Ci dużo inspiracji, wiary we własne możliwości i spokoju!! Ściskam!

    Lubię to

    • Ja Ciebie wyprzedziłam Kasia? Co ty bredzisz kochana, te lajki to sama wiesz są bo konkursy itp a potem znikają, albo jeszcze Ci tyłek zjadą jak coś zrobisz co się nie wszystkim podoba. Najwartościowsze są takie osoby jak ty co pomogą, wesprą, wysłuchają, działają wspólnie twórczo! JA również Ci życz samych wspaniałych działań , dni i ludzi w tym nowym kolejnym roku…Uściski !

      Lubię to

  4. O dopiero rok? A mi się wydawało, że dłużej 🙂
    Pisz, pisz bo niejednokrotnie jesteś dla mnie wzorem do naśladowania. Kiedy mi brakuje sił i narzekam, że czasu brak, że nie zdążyłam, że nie dam rady, to zaraz u Ciebie widzę mnóstwo wykonanej pracy i dostaję kopniaka w d… 😉
    Pozytywny rok miałaś co? 🙂 Oby jak najwięcej takich! Ściskam i całuję! :)))))

    Lubię to

    • dłużej..ja sama nie wiem niby szybko minęło ale tyle się działo. Rok był pełen upadków , wzlotów, cudownych chwil ale też ciężkich..bo wiadomo że nie tylko blog ale inne sprawy problemy czasami się pojawiają. Ale na pewno dzięki blogowi miałam więcej energii, radości i sił do twórczych działań. Dziękuję Ci za to że jesteś i za te ciepłe słowa, ściskam mocno!

      Lubię to

    • No i dokładnie..najważniejsze to co w życiu, blogowanie to tylko dodatek do tego wszystkiego:-) Tak myślę jak masz Kaan na imię i nie pamiętam….Dziękuję Ci i pozdrawiam cieplutko !!

      Lubię to

  5. zajrzałam do Ciebie niedawno, ale bardzo tu u milutko, tak trzymaj. Ja jestem jeszcze młodszą blogowiczką, a co ciekawsza bloga zakładałam po to żeby znajomi mogli zobaczyć co robię i ewentualnie wybrać sobie coś podobnego – coś jak portfolio tylko w internecie. Na początku rzeczywiście tak było ale teraz wkręciłam się w „społeczność blogową” i bardzo lubię pogadać z innymi i pozaglądać do nich:) Tobie życzę kolejnych cudnych wpisów i cieplutkiej atmosfery, którą tworzysz – i na blogu i realu Pozdrawiam Marta.

    Lubię to

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

