Świąteczne dekoracje wspólnie z dziećmi


W ramach kolejnego warsztatu z cyklu Dziecko na warsztat w grudniu tworzyliśmy różne dekoracje świąteczne.

Nie wszystko mam na zdjęciach umieszczone..bo fotografa brak i czasami tak nas pochłonęło twórcze działanie, że o zdjęciach zapomniałam..

W pracach bardzo nam pomógł Kalendarz adwentowy gdzie w ramach zadań zamieściłam właśnie wspólne robienie dekoracji.

IMG_1772_small

Może po kolei co robiliśmy.

1. Z mandarynek, goździków, masy plastycznej i sztucznych wianków robiliśmy jeże.

IMG_1735_small

IMG_1740_small

IMG_1741_small

IMG_1743_small

IMG_1745_small

IMG_1756_small

2. Dekorowaliśmy świeczki przy wykorzystaniu specjalnego zestawu z Tchibo. Niestety zdjęć zapomniałam pstrykać i zdjęcie tylko jedno świeczki z serduszkiem. Zrobiliśmy ich więcej w zwierzątka, kwiatki, sowy itp.

IMG_1751_small

3. Tradycyjny łańcuch z papieru musiał być zrobiony, wykorzystaliśmy papier samoprzylepny tak że obcinałam końcówki, Kuba sam sklejał a ja z Tosią.

IMG_1759_small

IMG_1762_small

IMG_1763_small

IMG_1766_small

4. Choinki z papieru, patyczków do szaszłyków, masy plastycznej tworzyliśmy. Każde dziecko swoją kleiło.

IMG_1649

IMG_1653

IMG_1654

IMG_1650

IMG_1655

5. Dekorowaliśmy pierniczki , ozdoby zakupiła koleżanka która w Lidlu była, zadzwoniła , przywiozła:-) w planach mam jeszcze dekorowanie serc typowo na choinkę, ale na razie czasu brak…

IMG_1828_small

IMG_1830_small

po lightroom2_small

IMG_1831_small

IMG_1836_small

6. Kartkę tworzyliśmy która poleci do czwórki dzieci z życzeniami w ramach akcji Kartka dla blogera:-)

IMG_1805_small

I co jeszcze planów wiele tylko jeszcze się nie wyrobiliśmy…wianek i szyszki czekają aż stworzymy z nich wieniec, ja chcę uszyć serca na choinkę, z dziećmi jeszcze malowaliśmy bałwany , mikołaja, robiliśmy bałwana z plasteliny.

po lightroom3_small

W planach mam jeszcze z patyków robienie gwiazdy, dekorowanie stemplami zasłonki i obrusa w gwiazdki i serca i może coś jeszcze, ale wiecie jak to z czasem, umyka między palcami nie wiadomo kiedy.

Jedno jest pewne moje dzieci już przygotowują się do świąt nasz dom coraz bardziej świąteczny, kolorowy, na balkonie stoi już choinka, uwielbiamy ten czas oczekiwania, przystrajania, świątecznych zapachów…No i potem spokoju, spędzenia więcej czasu wspólnie, a nie tylko w biegu pędzie, praca, dom…

Zobaczcie koniecznie co inne mamy tworzyły w ramach warsztatów na pewno dużo się działo. U mnie problem, bo Internetu chwilowo w domu nie mam, post dodaję z pracy. Modem mobilny mi zaginął muszę nowy załatwiać…

A jak u Was przygotowania do świąt? Może jakieś fajne inspiracje, na fb już widziałam że niektórzy pięknie dekorują domy, tworzą, fajnie tak coś samemu zrobić i jeszcze dzieci zaangażować to już w ogóle same plusy:-)

DZIECKO NA WARSZTAT

DZIECKO NA WARSZTAT

29 thoughts on “Świąteczne dekoracje wspólnie z dziećmi

    • Dziękuję 🙂 Moje dzieci uwielbiają takie zajęcia i same mi się pytały z podekscytowaniem mamo mamo jakie mamy dziś zadanie do zrobienia:-)) I o dziwo nawet Tosia wysiedziała, przyklejała, ozdabiała…

      Lubię to

  1. Taki łańcuch chociaż raz w życiu powinno zrobić każde dziecko 🙂
    Kiedyś gdzieś w Polsce jakaś szkoła biła nawet rekord długości takiego łańcucha! To było wyzwanie! 😉
    A kartka z filcową choinką i guzikami udała Wam się wybornie! 🙂

    Lubię to

    • Dzieci zapracowane były i mega zadowolone 🙂 Ten udział w warsztatach to była jedna z najlepszych decyzji dzięki temu mamy jeszcze większą motywację do działań kreatywnych, twórczych..Pozdrawiam !!

      Lubię to

  2. TY WIESZ JAK JA CIĘ PODZIWIAM ZA TEN OGROM PRACY JAKI WYKONUJESZ? NIE MAM POJĘCIA GDZIE TY NA TO WSZYSTKO ZNAJDUJESZ CZAS, SZYCIE, PIECZENIE, DEKOROWANIE, ZABAWY Z DZIEĆMI, PRACA, ZWYKŁE DOMOWE OBOWIĄZKI…
    TAKA ŻONA I MAM TO SKARB 🙂 MIKOŁAJ NA PEWNO BARDZO CHOJNIE CIĘ OBDARUJE 😉

    Lubię to

    • no coś ty aż się zarumieniłam po Twoim komentarzu, ale napisałaś:-)) Ja też nie mam pojęcia jak się czasami udaję to zrobić, ale powiem Ci że długośc snu u mnie zdecydowanie za krótka dziś np spałam 4,5 h…A Mikołajem to raczej jestem ja, haha i to ja myślę , biegam, tworzę, załatwiam prezenty a w drugą stronę różnie to bywa, na męża o to czasami się wkurzam:-) Ściskam i udanych świąt w Norwegii mam nadzieję że wszystkie dokumenty mąż wyrobił..

      Lubię to

    • Ja też uwielbiam:-) Jeże zamieszkały u mojej dziewczynki w pokoiku ale ja chcę jeszcze do salonu też sobie zrobić, póki co wianki robiłam itp..No i ciągle szyję, szyję prezenty różnorakie i czasu na wszystko brak, na razie testuję jak długo wytrzymam śpiąc 5 h na dobę:-))

      Lubię to

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

