Dekoracyjnie…klimat świąt


Uwielbiam dekoracje świąteczne, w tym roku postanowiłam wcześniej udekorować dom

Dzieci tym faktem zachwycone, no jedynie choinkę kupimy przed Wigilią bo teraz raczej by się obsypała cała zanim przyszłyby święta.

Ale część dekoracji już zrobiłam – kalendarz adwentowy, wianek z orzechów, stroik z hiacyntów i mchu, świeczniki z szyszkami, mchem proste, minimalistyczne.

Część ozdób wyciągnięta z zeszłych lat, w tym roku z Tchibo – taśmy dekoracyjne, dziurkacz, ozdobne spinacze, zestaw do dekoracji świec, silikonowe foremki, stempelki obrotowe i dzięki z nim mam zamiar stworzyć dla siebie i znajomych własne świece przerabiając te Ikeowe proste białe. Poducha Merry Christmas z H&M Home.

W planach mam jeszcze szycie serc, obrusa, zasłonki  itp tym Wam się pochwalę przy okazji. Marzy mi się też uszycie Pixie w stylu Maileg…Może starczy na wszystko czasu

Na razie na zdjęciach poniżej jak się pozmieniało u mnie w domu.

IMG_1581_small

IMG_1586_small

Tchibo święta i literki MAJA2_small

Tchibo święta i literki MAJA3_small

Tchibo święta i literki MAJA10_small

Tchibo święta i literki MAJA4_small

 

 

A tak kalendarz wyglądął po wypełnieniu:-) w środku drobne prezenty gumki do mazania, notesiki, kleje, spineczki, dla Kuby karty Piotruś Pan podzielone na dni, puzzle małe, dla Tosi domino też podzielone na kilka dni. Oprócz tego trochę słodyczy i zadań do zrobienia jak rysowanie choinki, wycinanie gwiazdek, klejenie łańcucha na choinkę, wybranie zabawki i oddanie dzieciom do zabawy do przedszkola, porządki w pokoju , tworzenia kartek z życzeniami itp.

 

kalendarz

Tchibo święta i literki MAJA1-small

IMG_1629-small

łos

Tchibo święta i literki MAJA9_small

Tchibo święta i literki MAJA8_small

swiecznik_small

Tchibo święta i literki MAJA11_small

IMG_1608_small

IMG_1619_small

IMG_1624_small

swiatelka _small

Tchibo święta i literki MAJA6_small

Kuby pokoj

Tchibo święta i literki MAJA7_small

Większość rzeczy zakupiona w H&M, Jysku, Ikei, Home&You oraz na giełdzie kwiatowo-ogrodniczej w Poznaniu

U Kuby rogi łosia z Monmon & Brunto (ale już ich nie ma w ofercie chyba..)

A u Was jak dekoracje świąteczne? Lubicie?

Ja uwielbiam, do tego zapach świec, pierników …

37 thoughts on “Dekoracyjnie…klimat świąt

  1. Uwielbiam świątecznie przystrojone domy! U nas w tym roku też wcześniej się za to biorę, główne z uwagi na to, że wyjeżdżamy na Święta i zawsze ten nastrój w naszym domu się skraca strasznie i potem zawsze żałuję, że to już koniec…

    Lubię to

  2. A ja za szybko świąt w domu nie wprowadzam…
    Dla mnie najpierw jest Adwent, czyli czas, kiedy na te magiczne dni oczekujemy z wielką niecierpliwością i to ten czas teraz zaczniemy celebrować… będzie kalendarz, a w nim drobne upominki, będą 4 świece zapalane w kolejne niedziele, będzie pieczenie pierników i ozdób robienie… a wszystko po to, aby w święta zapanowała w całym domu magia, na którą czeka się cały rok… nie chcę „rozmieniać na drobne” świąt i świętować cały miesiąc, bo wtedy czar gdzieś ulatuje… dlatego chociaż kusi mnie czasami, aby ozdoby wyciągnąć to nie zrobię tego, oj nie!

    Kalendarz mistrzostwo świata!

    Lubię to

    • Rozumiem Paulinka każdy inaczej do pewnych sprawy podchodzi u mnie magią są spotkania z rodziną, to że jest to moment kiedy zbierają się osoby na codzień mieszkające od siebie setki a nawet tysiące kilometrów. Magią jest choinka którą ubieramy w Wigilię albo dzień przed. A dekoracje to coś co pozwala mi poczuć ciepło domowe i dzięki temu mimo codziennego pędu i biegu, stresów powrót to domu jest przyjemniejszy 🙂 Kalendarz jutro będę wypełniać :-))
      bo w sobotę cały dzień w pracy i nie będę miała czasu.

      Lubię to

      • Asia ja nic złego nie widzę w tym, że każde ma inne podejście do świąt (a raczej dekoracji świątecznych) – rozumiem i szanuję. Ja tylko przedstawiłam swój punt widzenia. Bo czasami dziwi mnie fakt narzekania na komercjalizację świąt, że sklepy, że centra handlowe już kolędy puszczają w listopadzie, że choinki już poubierane na każdym rogu widać, a ludzie zaczynają robić to samo w swoich domach 😦 i to trochę mnie smuci… chociaż podkreślam jeszcze raz – Twoje podejście rozumiem!

        Lubię to

        • Paula spoko nie obraziłam się :-))) po prostu w tym roku zachciało mi się szybko świąt w domu, ale bezguście w sklepach i dekoracje też mnie wkurzają że są tak szybko, że wszystko świeci, migocze …

          Lubię to

  3. Asieńko cudownie!!! Chyba z dziesięć razy przewijałam te zdjęcia góra, dół:)) Boskie po prostu. Wszystko u Ciebie aż pachnie, a to serce z orzechów na kolana mnie powaliło i jeszcze ten renifer drewniany. Genialny pomysł też z tymi słoikami przyozdobionymi chyba to zgapię po prostu bo się zakochałam:))) Buziaki wielkie:***

    Ps. Ja też uwielbiam święta, jestem ich nieuleczalną maniaczką:)) Też bym już chciała bardzo domek przystrajać ale mąż mi jeszcze nie pozwala;p

    Lubię to

    • Dziękuję Ci Ola, u Ciebie też na pewno będzie pięknie,. Ja jestem w tej komfortowej sytuacji że mój mąż o dekoracjach nic jeszcze nie wie bo od pn do piątku jest poza domem:-) Dopiero jak zjedzie jutro to zobaczy mam nadzieję że awantury nie będzie;-)

      Lubię to

  4. Ach, się rozmarzyłam. Cudownie przebywać w takim miejscu. My dopiero robimy ręczne ozdoby, składamy do pudełek i pewnie gdzieś w drugim tyg grudnia zaczniemy szaleć(chociaż nie wiem czy wytrzymam tyle, bo przed nami ślub cywilny, więc może mnie będzie kusić aby wcześniej). Renifer drewniany bomba, serce też. Naprawdę można tyle fajnych rzeczy samemu zrobić:)
    Pozdrawiam

    Lubię to

  5. Obudziłaś mnie tymi piernikami z poprzedniego postu i mimo, że nadal najchętniej podczas nieobecności dziewczynek bym sobie po przysypiała pod kocem to wyprosiłam męża by zdjął mi ze strychu pudło z ozdobami. Zrobiłam przegląd, dokupiłam świec, uszyję jeszcze kilka ozdóbek, wianek też już rozplanowałam. Jedyne co zaginą mi mój kalendarz podwieszany pod lampę i teraz gorączkowe poszukiwania po wszystkich pudełkach i pudełeczkach.
    Piękny klimat stworzyłaś w domu. Wiesz kiedyś też wydawało mi się to za wcześnie, ale od czasu gdy mieszkamy na wyspach to szkoda mi dziewczynek one tak na to czekają. Oczekiwanie to jest radosne więc nie widzę nic złego w przystrajaniu domu już na początku adwentu.
    Pozdrawiam ciepło. Iza 🙂

    Lubię to

    • Dziękuję Ci Iza 🙂 Ja powiem Ci że teraz bym z domu wychodzić nie mogła aż żałuję że weekend spędzę w pracy bo najchętniej bym pierniki piekła, serca szyła, świeczki paliła…

      Lubię to

    • W zeszłym roku dostałam taką świecę od przyjaciółki była boska !! łosia kupiłam dawno temu w modedevie. Teraz patrzyłam nie mają już takich. Ostatnio szukałam podobnego na giełdzie kwiatowo-ogrodniczej w Poznaniu gdzie dużo takich skarbów jest ale nie znalazłam…

      Lubię to

  6. Cudowny sielski klimat! Kalendarz mistrzostwo:) A w Tchibo to i ja w tym roku zrobiłam porządne zakupy…. jakoś zawsze się przed tym wzbraniałam, ale świąteczna oferta zupełnia przerosła moje oczekiwania:) Piękne te święta u Was będa:)

    Lubię to

      • Ja to zawsze obudzę się po czasie… Ale nic to – może wpadnie nam w ręce inne, równie piękne cudeńko. A co do własnoręcznie wykonanych świątecznych piękności to serdecznie polecam – w zeszłym roku rozmnożyły się u nas niesamowicie. I w tym roku także oko będą cieszyć 🙂 Ściskam!

        Lubię to

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

