Nasz tydzień- fotorelacja


Tydzień nam mija pod znakiem twórczym, mama tworzy, Tosia tworzy, szyjemy, malujemy, rysujemy…w międzyczasie trochę chorujemy, ale jak czytam u Was podobnie często, przyszła jesień, zimno, deszcze i nasze dzieci już złapały wirusy:-/

Jakiś czas temu zamarzyła mi się nowa maszyna, bo tą co miałam nie umiała szyć tak jakbym chciała. I udało się, jest mam JĄ!!!

Przyjechałam z nią do domu w zeszłym tygodniu, instrukcję przeczytałam, popróbowałam i teraz szyć na niej zaczynam, z podziwu nie mogę wyjść jaka to mądra bestia, ściegów ma do wyboru tyle, że nawet do głowy by mi nie przyszło, że takie ściegi mogą być, pisać umie, serca, liście, kwiatki wyszywać. Po prostu cudo!

A kupiłam ją tutaj 

Planów mam wiele, materiały różne do domu przychodzą, zaraz dom mi pęknie w szwach, powiedzą zwariowała..A i może, ale powiem Wam jedno czuję się mega pozytywnie nakręcona tym co teraz robię i na szyciu poduch na pewno się nie skończy:-)

Poniżej trochę tego co ostatnio powstało, pokazywałam Wam już na fanpage, ale dla tych którzy nie widzieli i żeby ślad na blogu został zamieszczam też tutaj –dziewczynki bluzeczka przeszła lifting dzięki farbom do tkanin, powstała poducha chmurka, okrągła poducha, wianki dwa, zaproszenia na Tosi urodziny..

Bardzo się cieszę, bo cały czas mam co robić, szyć i co chwilę coś nowego w planach..Już niedługo literki L i K powstaną dla pewnego rodzeństwa cudownego, które na pewno część z Was doskonale zna i lala będzie szyta i pościel dziecięca…i w planach też rzeczy trochę nie tylko dla dzieci, ale i dla mnie , a potem może dla Was 😉

IMG_0446-2

szarlotka itp_3.101

IMG_0589

szarlotka itp_3.103

IMG_0590

IMG_0557

IMG_0566

IMG_0564

IMG_0628

IMG_0626

IMG_0627

Szara poducha tak mi się spodobała, że powstała jeszcze jedna podobna:-)

2013-10-04

 

IMG_0630

 

W planach mam jeszcze szycie misia, torby, wiewiórki podobnych jak poniżej:-)

kolejna poducha

 

 

p.s. Gdybyście coś chcieli, poduchę, lalę, literki, pościele itp itd piszcie na maila myhomeandheartblog@gmail.com 🙂

 

Tyle czasu na szycie ostatnio miałam bo w domu z moim dzieckiem siedzę, Tosińka chora od poniedziałku, więc gotujemy, ciasteczka robimy, dziś szarlotkę pomagała mi robić, bajki oglądamy, w dzień drzemki sobie robimy, jak ja szyję ona koloruje, asystuje, podśpiewuje, klocki układa…Ogólnie gdyby nie to, że kaszel dziewczynkę męczy, gorączka, to miałybyśmy super mini wakacje domowe.

Dziadek nam pomaga Kubę do przedszkola wozi i odbiera, bo jak jeden dzień miałam ich obydwoje w domu to nic nie zrobiłam, nerwicy się nabawiłam i myślałam że na kawałki rozszarpię własne dzieci..ufff.

Mój P jutro wraca, weekend jak zwykle pracowity mnie czeka. Szarlotkę powiem Wam pyszna wyszła, właśnie zjadłam kawałek, no wiem wiem trochę za późno ale co tam..czasami można sobie trochę pofolgować 😉

IMG_0536

szarlotka itp_3.104

IMG_0614

IMG_0621

IMG_0546

IMG_0608

A w przyszłym tygodniu urodziny dziewczynki, mam nadzieję że będzie zdrowa, prezenty, które jej zamawiałam przychodzą, materiały na dekoracje kupione, inspiracje pozapisywane, zapamiętane, tort i babeczki zamówione, zaproszenia rozdane:-)

Miłego wieczoru Kochani!!!

37 thoughts on “Nasz tydzień- fotorelacja

    • Szarlotki uwielbiam i na kruchym cieście i z orzechami, różnorakie…A teraz jabłek zatrzęsienie, teściowa mi przywiozła kilka kilo więc nic tylko piec (naleśniki z jabłkami, szarlotka itp). Cieszę się że poducha Ci się podoba, lala jak tylko będzie skończona dam znać 🙂

      Lubię to

  1. No kochana! Taka maszyna to skarb! Ja mam najprostszą z Łucznika. Duuuużo jej brakuje do ideału 😉 A widzę, że czas spędzamy bardzo podobnie 😉 My jak na chorobowym byłyśmy z Agatką to też smażyłyśmy oponki, piekłyśmy szarlotkę 🙂 i inne cuda, na które w zwykły „zdrowy” czas nie ma czasu ;P
    Buziaki dla Tosi, niech szybko zdrowieje!

    Lubię to

    • Tosienka jeszcze tydzień ze mną posiedzi w domu, byłyśmy dziś u lekarza i kolejny tydzień lekarstwa, inhalacje i L4. Więc znów będziemy piec i wymyślać różne rzeczy. Dla Was również buziaki kochana!

      Lubię to

  2. Poproszę chociaż troszeczkę Twojej energii… Ja też ciągle na wysokich obrotach, chociaż jakoś mało twórcze te obroty… chociaż w sumie dwa łóżeczka powstały drewniane dla maluchów, do ich pokoiku…dzisiaj jadę po farbę i będę malować w weekend… i potem to dopiero się zacznie 😉 zasłony nowe do pokoiku i pościel i dodatki i próba zagospodarowania jakoś tej malutkiej przestrzeni 😉 Buziaki dla Was i dużo zdrówka dla Tosi 🙂 Moje maluchy też chore :/

    Lubię to

    • Ty mało twórcze Julitka nie wierzę:-) Łóżeczka i malowanie, super, uwielbiam takie rzeczy też robić. Na pewno będzie piękne. Dodatki mówisz, a co chcesz może coś Wam uszyję? 🙂 Zdrówko Tosi się przyda, jakoś nie może się wykurować, szykuje się nam cały kolejny tydzień w domu..bo lekarstwa dziś kupiliśmy nowe…Buziaczki i miłego malowania!

      Lubię to

  3. Ty to umiesz wykorzystac czas !!! Jak mowie Serduchowa Superwoman 🙂 Tosia jaka juz dorosla na tych zdjeciach, w de jakblka takie drogie, ze szkoda z nich normalnie piec :/ moze stanieja zdziebko, bo w koncu sezon na nie jest !!!
    Poducha okragla w kropy jest cudna !!! Zreszta, mnie sie tam zawsze wszystko podoba.

    U nas tez chyrlanie mlodego, po dwoch dniach przedszkola, ale na szczescie bez temperatury, zdrowka dla Tosinki, zeby juz sie nie musiala meczyc :*

    Ja jutro bede chyba piec ciasteczka, ktore ostatnio robilas z dziecmi, bo mamy w odwiedziny jechac, a nie umiem tak z pusta reka 🙂

    Lubię to

      • Dziekuje, pisze tak jak mowie 🙂 Ja uwielbiam Twoja moc, dzioeki ktorej blog mnie wciagnal 🙂 A niektore, bardziej niby znane, jakos nie…
        Tak ciasteczka upieczone i wszystkim smakowaly 🙂 Adamowi dalam kawalek ciasta, do tworczosci wlasnej, tak walkowal, ze mialo chyba z milimetr grubosci 😀
        Spedzilismy bardzo mile popoludnie u znajomych 🙂

        Lubię to

  4. Asia, dawaj trochę tej energii 😉 U nas też chorobowo trochę, niby wszyscy dorośli, ale jakieś osłabiające wirusy w powietrzu i nic się nie chce 😦 cudne rzeczy tworzysz!!! a z taką maszyną to dopiero cuda wymyślisz 🙂 pozdrawiam i zdrowia moc życzę 🙂

    Lubię to

    • Z chęcię trochę Ci wyślę kochana jak potrzebujesz:-) Ale z tego co widziałam też ostatnio pracowałaś, zmieniałaś …Niestety takie pogody że wirusy w powietrzu krążą, dobrze że Kuba na razie się trzyma, tylko Tosię dopadło, ale już jest lepiej. Dziękuję CI, tworzę tworzę i cieszy mnie że nie tylko mi się to podoba;-) Buziaki i uściski!

      Lubię to

  5. Cuda cuda! fajne kreatywne ‚wakacje’, szkoda, że Tosia chora, no ale jak już lepiej to lepiej 😀 Tak rzucam na maszynę jednym okiem, bo bym chciała, a z drugiej strony nie mam kiedy, a z trzeciej mnie ciągnie, a z czwartej nie ma miejsca….. Pozdrowionka!

    Lubię to

    • Haha boski komentarz :-)) A myślisz że ja mam miejsce, normalnie maszyna w kredensie upchnięta koło porcelany i innych dupereli, materiały poupychane trochę w szafie, trochę w koszach itp…Tosieńka już lepiej, ale jeszcze w domu jesteśmy do środy pewnie. Buziaki!

      Lubię to

  6. Wow, ale się kobieto nakręciłaś 😉 Ty czas z gumy masz? daj odrobinkę 😉 Podziwiam Cię Asia, podziwiam, ja to talentu za grosz do szycia nie mam, ani w ogóle artystycznego-ZERO! A szkoda, ale za to gust dobry mam 😉 hehehe i podobają mi się Twoje dzieła 😉 Ja poszukuję pościelki dla Juliny i literki…czemu nie? Jakieś propozycję?

    Lubię to

  7. i my ostatnio w domu bardzo twórczo działamy, także z powodu kataru i kaszlącej Ewki… u nas kredki i farby na tapecie, nie tańcujemy z igłą, niestety 🙂 pozdrowienia!
    PS czytam, nie za często komentuję, ale tu jestem! :))

    Lubię to

    • U nas dziś papiery kolorowe, kredki, wczoraj masa plastyczna i farby..też coś wymyślamy żeby Tosia miała zajęcie. To zdrówka też dla Ewci, u nas też katar, kaszel już drugi tydzień się ciągnie…Fajnie że czytasz, ja u Was też jestem, ale komentarze od czasu do czasu pozostawiam tylko, ściskam cieplutko !!

      Lubię to

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

