Mamo to był najwspanialszy dzień w moim życiu…


Pamiętam jak miałam 7 lat albo 8, wystrojona w sukienkę z prezentem szłam do koleżanki na urodziny.

Pamiętam tort, świeczki, zabawy i to jak się cieszyłam, że mnie zaprosiła, że chyba mnie lubi. Tak podekscytowana byłam, że aż do łazienki nie zdążyłam śmiejąc się podczas zabawy..Ale co tam i tak impreza udana była.

Potem pamiętam urodziny, które mama pozwoliła mnie i mojej siostrze w domu zrobić, koleżanki zaprosić. Nie było to wiele razy, ale pamiętam, że tort był i lody z bitą śmietaną i że hot dogi mama nam robiła. I zabawy różne były, jak przez mgłę część wspomnień jawi się, ale są…

Od kiedy moje dzieci pojawiły się na świecie urodzinki organizowaliśmy, roczek Kubusia, dwa latka, trzy…

Zawsze rodzina, najbliżsi, dziadkowie, chrzestni, tort, świeczki. W tym roku za namową mojego chłopca sześcioletniego zgodziłam się, że będzie impreza dla kolegów, zgodziłam się, zaproszenie zrobiłam, zaplanowaliśmy miejsce, termin, tort zamówiony.

Miejsce Madagaskar, bajkowa kraina dla dzieci, zjeżdżalnie, karuzela, na linie chuśtawka jeżdżąca, lew Alex tańczący, tron dla solenizanta, stół dla dzieci osobny i dla rodziców.

Dzieci siedziały w pokoju obmalowanym zwierzakami, a po zgaśnięciu światła ściany świeciły i białe rzeczy dzieci też. Sto lat przez wszystkich odśpiewane, świeczki zdmuchnięte, życzenie pomyślane, prezenty pozbierane.

Siedzenia było niewiele, więcej biegania, zabaw, śmiechu choć też i łez bo w ferworze zabawy stłuczenia i upadki były.

Ale na koniec imprezy włosy mokre, wypieki, oczy błyszczące. Dzieci się wyściskały, prezenty Kubuś ledwo do samochodu doniósł, ale postanowił, że nikt mu nie będzie pomagał, bukiet z balonów dostał i kartki z życzeniami

W domu oglądanie prezentów, wszystko w swoim pokoju poukładane, kartki na magnetycznej tablicy zawieszone, klocki jeszcze przed snem złożone i ostatnie zdanie przed snem wyszeptane do mamy ucha : „mamo to był najwspanialszy dzień w moim życiu”

I właśnie dlatego czasu, wydatków nie szkoda…Bo takie wspomnienia zostają na długo i sama pamiętam jak bardzo cieszyłam się, że urodziny jako mała dziewczynka mogłam zrobić, koleżanki zaprosić..

W październiku kolejna impreza będzie, tym razem w domu dla Tosi, która 3 latka skończy.

IMG_0163_small

Kuba urodziny Madagaskar_19.093_small

IMG_0185_small

IMG_0214_small

 

IMG_0216_small

 

Kuba urodziny Madagaskar_19.096_small

IMG_0220_small

 

IMG_0200_small

IMG_0177_small

IMG_0176_small

IMG_0141_small

 

IMG_0265_small

Kuba urodziny Madagaskar_19.095_small

Kuba urodziny Madagaskar_19.097_small

Kuba urodziny Madagaskar_19.098_small

 

A mufinki na szybko upiekłam dziś takie:

Kuba urodziny Madagaskar_19.091_small

Na koniec jeszcze co pięknego dodaje do swoich paczek Julka

IMG_0162_small

 

Kuba urodziny Madagaskar_19.09_small

Jutro mam dzień pod znakiem – mama z dziećmi. Robimy wolne od przedszkola i będziemy działać i robić różne rzeczy pod kątem projektu – Dziecko na warsztat:-) Ale szczegóły Wam ujawnię w poniedziałek.

Miłego weekendu Kochani!!

Dziękuję Wam za każdy komentarz i odwiedziny :-*

24 thoughts on “Mamo to był najwspanialszy dzień w moim życiu…

  1. Cudownie! Piekne urodziny, przezycia… Kazdy wysilek, kazdy zainwestowany grosik – wszystko to oplaca sie, zeby dziecko wyjatkowo sie poczulo i zeby wspominac mialo co. I z tego co widze, bedzie co wspominac. A jakze!

    Lubię to

  2. Moj Młody dopytuje czy na swoje 5 urodziny (rany, to już zimą) może zaprosić swoich 3 kolegów ulubionych z przedszkola i chyba będę musiała (czyt.chciała) coś malego zorganizowac….
    Widać,ze u was była radość,uśmiech,zabawą i o to chodzi,o te emocje , które i ja pamiętam z dzieciństwa….
    Zafundowałaś synowi świetne wspomnienia !!!

    My też dołączamy się do wspólnego 100 lat 🙂

    Lubię to

    • Oj tak, nawet nie podejrzewałam kiedyś, że to takie wspaniałe uczucie:-) Dziękuję CI, ale ja jestem zwykłą mamą, czasami zbyt nerwową, czasami niepotrzebnie krzyczącą, czasami przytulającą i pocieszającą..ale staram się być jak najlepszą mamą i mam nadzieję że za jakiś czas docenią to te dwa szkraby moje.

      Lubię to

    • Miejsce super i pewnie w kolejnych lat póki Kuba za duży nie będzie w podobnych miejscach urodziny będziemy robić. Chociaż dla Tosi zaplanowałam w domu bo już marzę, planuję dekoracje jakie zrobię i żeby było tak inaczej…Dziękuję Gosia za życzenia, ach ale ten czas leci..jak patrzę na dzieci jak rosną to też widzę że ja coraz więcej lat mam, chociaż powiem Ci że wcale się nie czuję na swoje lata 😉

      Lubię to

    • ja jak pisałam wczoraj post aż łzy w oczach miałach i z tych wspomnień o których myślałam i po tym całym dniu z radości..i z dumy że mój chłopiec już taki duży. A wspaniałą mamą na pewno bym chciała być, nie zawsze mi wychodzi bo nerwus ze mnie straszny, ufff.

      Lubię to

  3. Asiu 🙂 impreza udana, to widać, po wypiekach rzecz jasna 🙂 My mamy w listopadzie urodziny Klauduśki, 5 lat kończy 🙂 oj nie mogę się doczekać 🙂 aż mnie ciarki przechodzą na myśl o urodzinach 12-tych starszej potwory, tu już piłeczki i zjeżdżalnie nie wchodzą w rachubę 🙂
    pozdrawiam!

    Lubię to

    • Oj wypieki na twarzach dzieci były wszystkich i pot się lał strumieniami, tak że przed pójściem do domu suszarka do włosów poszła w ruch:-) no to masz duże wyzwanie przed sobą urodziny 5 i 12 latki:-) dla tej starszej może pidżama party? 😉 Ściskam cieplutko!!

      Lubię to

    • a wiesz jaką miałam wczoraj ochotę z lwem Alexem potańczyć haha:-) Oj miały frajdę dzieciaki i wszyscy rodzice zgodnie stwierdzili, że miejsce na imprezę super. Ja też super czuję się jako rudzielec, pasuje do mojego ulubionego koloru zielonego i do mojego charakteru;-) Dzięki Ci kochana!

      Lubię to

    • Na pewno Ania chłopcy będą zachwyceni:-)) Tośkę mama wystylizowała, trochę mi koncepcję zepsuła skarpetkami z hello kitty ale jakoś to przeżyłam. Spódniczka co prawie w trakcie imprezy w torcie wylądowała, ale jakoś udało się w stroju do końca imprezy dotrwać:-)

      Lubię to

  4. hahaha, ja to się jeszcze powstrzymuję, ale marzę o wagarach od przedszkola, kiedy podziałamy cały dzień razem jakieś cuda! no ale najpierw może niech przywyknie, zanim zaczniemy wagarować 😉

    widzę, że impreza udana 🙂 najlepsze życzenia!

    Lubię to

    • Ja moim zrobiłam wolne bo w sobotę i niedzielę całe dnie w pracy będę, a w pon post w ramach Dziecka na warsztat czeka na dodanie, więc dziś mieliśmy dzień przyrodniczo-twórczo-wycieczkowy, ciężko było przeżyć bo akurat Tośka miała focha i co chwilę coś jej nie pasowało, popołudniu jeszcze z Kubą na basen pojechaliśmy i teraz odetchnęłam z ulgą bo nastała cisza w domu i trochę czasu dla siebie. Dziękuję za życzenia, uściski i fajnie że wpadłaś do naszego świata 🙂

      Lubię to

  5. Spóźnione STO LAT dla Kubusia!!!
    🙂 My też świętowaliśmy ur Zosi 2 razy w Madagaskarze (i kilka razy tam gościliśmy na innych urodzinkach) 🙂 W tym roku,żeby było coś innego, zaprosiła koleżanki do Muzeum Archeologicznego- było mniej aktywnie, bardziej „twórczo” ale się też podobało wszystkim i też potem zasnąć nie mogła z emocji.

    Lubię to

    • Dzięki Anetka:-) Twoja Zosia to już duża panna, muzeum archeologiczne też super brzmi, fajnie że też jej urodzinki tak organizujesz. A Franek też będzie miał zimą? Uściski i miłego weekendu, ja już dziś zaczęłam pracę….

      Lubię to

  6. ja się jakoś rozczuliłam na tym postem… jakoś mi się oczy zaszkliły… i już nie wiem czy przez to, że sobie próbowałam o swoich urodzinach sprzed lat przypomnieć, czy to dlatego, że już takie nie wrócą… czy dlatego, że Ci tak ładnie synek do ucha szepnął… no pięknie.

    Lubię to

    • A wiesz jak ja się rozczuliłam jak wspomnieniami do przeszłości wróciłam i pod koniec dnia po takich słowach od Kuby zasnęłam…Już my jesteśmy takie łatwo rozklejające się 🙂 Ściskam kochana<3

      Lubię to

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

