Przedszkolnie..występy dzieci


Wczoraj u Kubusia w przedszkolu Dzień Mamy i Taty

Dzień wcześniej upiekłam tartę z rabarbarem i truskawkami, bo każdy z rodziców coś przynosił ciasta, ciastka, owoce, soki itp.

Nasza rodzinka w komplecie. Wielka sala, udekorowana, stoły, jedzenie.

Występy dzieci i jak dla mnie niewyobrażalne jak panie z dziećmi nauczyły się tego wszystkiego, podobno wierszyki od miesiąca były ćwiczone, i jeszcze aranżacje, występy..Scenki o różnych krajach, piosenka dla mamy, taty, wspólne granie na instrumentach i również zaangażowanie rodziców do zabawy (pieczenie pizzy z mamusiami i wspólne granie z tatusiami)

Śmiech i łzy wzruszenia…mieszanka uczuć, emocji, duma z własnego dziecka, na końcu dzieci zmęczone, zadowolone, oklasków nie było końca i prezenty własnoręcznie zrobione dla rodziców.

Część dzieci odchodzi już po wakacjach do szkoły, więc pożegnanie, widzę że nie tylko w moich oczach łzy.

Aż trudno uwierzyć że już trzeci rok mija Kubusia w przedszkolu, Kuba zostaje na kolejny rok w przedszkolu bo Tosia od września też będzie chodzić z nim do przedszkola i jakoś nie wyobrażam sobie żeby miał być już w szkole.

Dumna jestem ze swojego dziecka. Pomimo tremy świetnie dał sobie radę na wystąpieniu i zasnął wieczorem jak kamień.

A Tosia brata oglądała i ciastka wciągała, a potem jeszcze z dziećmi ganiała i jednego kolegę Kuby sobie upatrzyła i prawie że go wyściskała 🙂

Dzien mamy i taty u Kuby_4.061

Dzien mamy i taty u Kuby_4.06

Dzien mamy i taty u Kuby_4.062

Dzien mamy i taty u Kuby_4.064

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dzien mamy i taty u Kuby_4.065

Ostatnio zaktualizowane

wianek, buty1

A przepis na ciasto tutaj:

300 g mąki, 100 g cukru pudru, 125 g masła, 2 łyżki zimnego mleka zarobić na jednolitą masę (można dodać skórkę obtartą z 1/2 cytryny). zarobić w kulę, w folię aluminiową i na około godzinę do lodówki .

Rabarbar obrać, pokroić i zasypać 3 łyżkami cukru (ja dałam brązowy).

Ciasto wywałkować i wyłożyć nim formę do tarty, na wierch wyłożyć rabarbar i truskawki (dodać 2-3 łyżki bułki tartej wchłonie nadmiar wody z owoców), na wierzchu resztę ciasta rozwałkowanego lub beza zrobiona z 3 białek i 1/2 szkl cukru.

Można piec na raty ciasto ok 20 min – 200 stopni , potem dodać owoce i piec kolejne 30 min i potem bezę i jeszcze 10 minut. Jeśli bez bezy to wszystko razem ok 45 minut.

Pyszna!!!

wianek, buty

18 thoughts on “Przedszkolnie..występy dzieci

  1. Uwielbiam występy w przedszkolu. Zawsze nie wzruszają i jestem bardzo dumna z Mai, że dała radę 😉
    Milenka uwielbia chodzić do starszej siostry do przedszkola, ma tam tyyyle zabawek! 🙂
    Pozdrawiam gorąco 🙂

    Lubię to

      • Oczywiście w poprzednim komentarzu miało być, że „Zawsze mnie wzruszają” 😉
        Majka we wrześniu będzie miała 5 lat, a Milenka w lipcu 2. Maja jest z 2008 roku i o nią toczy się bój, czy pójdzie do szkoły jako 6 latek. Wolałabym, żeby została w przedszkolu. Nie wiem jak będzie za rok, ale w tej chwili emocjonalnie do szkoły się nie nadaje…..

        Lubię to

        • To Twoje dzieciaczki każde o ok pół roku mlodsze od moich i taka sama roznica wieku jak u nas:-))ja tez uwazam ze Kuba nie nadaje sie jeszcze do szkoły,moze Twoja Maja tez nie będzie musiała..

          Lubię to

  2. Dzieciaki sa zdolne, mnie tez podziw bierze, jak takie maluchy potrafia tyle zapamietac i ladnie sie zaprezentowac, u mojej w piatek to swieto lata, wczoraj marudzilam, a dzis slonce wyszlo, mam nadzieje, ze zostanie do piatku 🙂
    ciasto mozna jakies ukmysac, to zrobie, bo pewnie wiekszosc mam cos przyniesie 🙂

    kuzwa, koniecznie musze sobie kupic forme do tarty, ale zdradz mi jeden sekret Asiu, jak ty ja pozniej wydlubujesz po upieczeniu z tej formy? 🙂

    Tosi fryzurka jest swietna !!!

    Lubię to

    • To fajnie że u Was słońce, u nas zimno i szaro buro..mam nadzieję że niedługo to się zmieni. A co do tarty to mi się nic nie przykleja, smaruję odrobinę masłem, poza tym ciasto do tarty nie jest klejące, tylko kruche więc łatwo odchodzi, może jakbyś chciała robić jakieś bardziej mokre ciasto byłoby trudno wyskrobać..ja swoje formy kupiłam w Duka jakby co:-))

      Lubię to

  3. Świnki pierwszorzędne :-)! Ja też bardzo lubiłam przedszkolne występy…w szkole jest już inaczej – występy w auli to już nie ten „klimacik” i dzieci starsze i raczej nie ma występów na dzień matki tylko jakieś szkolne festyny rodzinne…Ale od września Franek będzie chodził z Tosią i Kubusiem więc się pewnie na jakiejś ogólnoprzedszkolnej imprezce spotkamy 🙂 A czy ja w tle dobrze widziałam Zosi ulubioną ciocię Elę??

    Lubię to

    • No to super będziemy się spotykać w przedszkolu. Tak to ciocia Ela Kubuś w tym roku miał ją i Sonię jako panie w grupie:-) A od przyszłego roku jeszcze nie wiadomo jak będzie no bo część dzieci odchodzi do szkoły i jakoś będą łączyć 2 grupy. Pozdrawiam ciepło!!

      Lubię to

  4. I ja uwielbiam występy dzieci w przedszkolu 🙂 a jak moja występuje do taka duma mnie rozpiera 😉 zawsze dostaje swoj oddzielny wierszyk do zapamietania,pioseneczke .. aż łzy sie cisną .. w tym roku nie załapałysmy sie na dzien mamy:( Mka przechorowała ten okres .. szkoda..

    Lubię to

  5. Ale fajne występy! Panie się bardziej denerwują niż dzieci 🙂 (a przynajmniej ja hihi, niedługo też robię małe występy i już jestem zestresowana, mimo, że dzieciaki są świetne i to w obcym języku:-)

    Tarta na pewno szybko wyparowałą hihi

    Pozdrowionka!

    Lubię to

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

