Wyróżnienia zawsze miłe:-)


Jakiś czas temu dostałam wyróżnienie Liebster blog od Kasi z z bloga Wieczorem pisane

liebster-blog-2

Pisałam Wam już dużo o sobie między innymi tutaj

Ale oto odpowiedzi na pytania Kasi:

1. Spodnie czy sukienka?
Zdecydowanie spodnie, chociaż spódnica czasami też:-) wszystko zależy od dnia, nastroju, tego czy nogi opalone itp itd, ale raczej chodzę w spodniach lub legginsach i tunikach różnorakich.
108
2. Kim chciałaś zostać, gdy byłaś dzieckiem?
Pomysły były różne, ale jednym z nich była między innymi nauczycielka no i w sumie zgadza się, bo teraz jestem wykładowcą na uczelni. Może nie uczę dzieci, tylko studentów, ale to nawet lepiej bo do dzieci jak widzę teraz gimnazjum to nie miałabym cierpliwości.
3. Dlaczego prowadzisz bloga?
Bo chciałam pokazać innym moje pasje, w jaki sposób realizuje się. Namówiła mnie do tego koleżanka i kilka innych osób poparło, zmobilizowało do działania i powstał mój blog w połowie stycznia i tak już od ponad 4 miesięcy piszę, dodaję posty i sprawia mi to mnóstwo radości, uskrzydla
4. Jaką książkę teraz czytasz?
W tym momencie żadną, ale w skończyłam niedawno czytać książkę Projekt Matka Małgorzaty Łukowiak – świetna książka dla mam przyszłych i obecnych.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
5. Nad morze czy w góry?
Teraz jak się pojawiły dzieci raczej nad morze, bo wielka piaskownica i jakoś forma spędzania czasu lepsza, bo nie wyobrażam sobie chodzenia po górach z moimi dziećmi (chociaż wiem że dla niektórych to nie jest przeszkoda, nosidła, plecaki i idą:-).
Jak nie było jeszcze dzieci uwielbiałam góry, wspinaczki, o czym też pisałam w poście Trochę o mnie..
6. Słuchasz czy mówisz?
Myślę i myślę i nie wiem co napisać, chyba jestem trochę gadułą i raczej jestem z tych co więcej mówią, ale jak trzeba wysłuchać, posiedzieć w milczeniu też umiem…Chociaż przyznam że ostatnio przez nawał obowiązków, to że ciągle w biegu mam problemy z koncentracją i często słyszę od męża, dzieci że muszą do mnie kilka razy coś mówić, bo jak robię coś innego często wyłączam się i nie słyszę…A zawsze uważałam że mam podzielną uwagę..
7. Co ostatnio kupiłaś tylko dla siebie?
Sweterek i tunikę w sklepie z duńskimi ciuchami.
A tak całkiem ostatnio to jakieś 3 godziny temu lody truskawkowe z jogurtem i płatkami i kawę z mleczkiem;-)
jogurtowy
A jeśli chodzi o nominację blogów jest wiele które czytam wiele z Was na pewno jest tak zabieganych że nie znajdzie czasu na odpowiadanie na pytania itp..ale chciałabym nominować 2 blogi, które odkryłam stosunkowo niedawno i bardzo lubię do nich od czasu do czasu zaglądać.
blog Pauliny – Z Widokiem na
i blog Izy – mojamisia
oto pytanka dla Was:
1. Kawa czy herbata?
2. Spokojna czy roztrzepana?
3. Jaki sport lub jak lubisz spędzać wolny czas?
4. Na spacery gdzie najlepiej?
5. Jaki znak zodiaku masz i jakie cechy z niego najbardziej Ciebie dotyczą?
6. Twój ulubiony kolor?
7. Co ostatnio dostałaś od męża? 🙂
Ściskam Was wszystkich ciepło i dziękuję za wyróżnienie, mnie zawsze cieszą bo wiem że zaglądacie do mnie, podoba się Wam u mnie i wracacie co jakiś czas.
Miłego dnia! Jutro jadę do Wrocławia, szkoda tylko że smarkam i psikam i jakieś przeziębienie mnie złapało, może macie jakieś porady, sposoby jak się szybko postawić do pionu i lepiej się poczuć??

9 thoughts on “Wyróżnienia zawsze miłe:-)

    • No na targach niestety nie będziemy bo w weekend muszę być w pracy mam zajęcia w sobotę i niedzielę. Dlatego jedziemy jutro wcześnie rano i wracamy w piątek późno wieczorem. Więc relacje z targów musisz pokazać na blogu:-)) A szkoda bo byłaby okazja spotkać się…a skąd w sumie jesteście? Pozdrawiam!!

      Lubię to

  1. Zawsze lubię do Ciebie zajrzeć, poczytać, nie zawsze komentuję, ale jestem na bieżąco 🙂
    I w sumie lubię te wyróżnienia, zawsze można się dowiedzieć czegoś ciekawego 🙂
    Dziękuję za poświęcony czas 🙂
    Ja jadę do Wro za tydzień, od środy do niedzieli. Będzie przymiarka sukni ślubnej młodszej sis!
    Buziaki dla Was :*

    Lubię to

  2. Pingback: Czasami wariatka…tak mi się zebrało | myhomeandheart

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

