Przyjaciele, dom…


Dom, rodzina, przyjaciele…czasami gdy się wszystko wali to dzięki przyjaciołom udaje nam się utrzymać pion, nie poddać się, walczyć. Nie musimy rozmawiać godzinami, czasami wystarczy sms, kilka słów, sam fakt że wiemy że możemy zawsze na kogoś liczyć.

Bardzo się cieszę że też mam takie osoby, one wiedzą że o nich piszę i bardzo bardzo im dziękuję że są, już od lat wielu…

Ostatnio w mojej kolekcji książeczek dla dzieci znalazły się dwie nowe, jedna Przyjaciele i druga Mój dom.

Każda z nich wyjątkowa pod innym względem, Przyjaciele dowcipna i mądra, zresztą zobaczcie sami.

Przyjaciele, Dom_książki_17.051

Przyjaciele, Dom_książki_17.052

Przyjaciele, Dom_książki_17.053

Przyjaciele, Dom_książki_17.054

Przyjaciele, Dom_książki_17.056

Przyjaciele, Dom_książki_17.058

Przyjaciele, Dom_książki_17.057

Przyjaciele, Dom_książki_17.055

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Przyjaciele, Dom_książki_17.059

Przyjaciele, Dom_książki_17.0510

Przyjaciele, Dom_książki_17.0511

Książeczkę ja zakupiłam w wydawnictwie Media Rodzina tutaj

I kolejna książeczka o której jakiś czas temu czytałam i niedawno do nas dotarła do książeczka Mój Dom autorstwa Dephine Durand, niepozorny dom skrywa mnóstwo sekretów. Mnóstwo ciekawych ilustracji, za każdym razem podczas oglądania odkrywa się coś nowego, humorystyczna z rysunkami czasami trochę absurdalnymi, dziwnymi, ale mającymi w sobie coś ciepłego. Książeczka zaczyna się słowami „Mój dom nie rzuca na kolana. Naprawdę nic specjalnego„. I potem pojawiają się różnorakie postacie takie jak Kundzia, Megaochydna i Maksiszpetna, babcia Fifka i słownictwo..: klamoty,  wichajstry, dzyndzyki i pipsztyki-dynksy, wrota międzywymiarowe…

Jest też kilka stron gdzie dziecko samo może coś stworzyć, narysować, odpowiedzieć na pytania. Jak dla mnie coś co warto mieć i POLECAM !! Książkę zamówiłam w Empiku.

Przyjaciele, Dom_książki_17.0512

Przyjaciele, Dom_książki_17.0514Przyjaciele, Dom_książki_17.0518

Przyjaciele, Dom_książki_17.0515

Przyjaciele, Dom_książki_17.0516

Przyjaciele, Dom_książki_17.0517

Pewnie jeszcze Wam niedługo pokażę kilka książeczek bo ostatnio z okazji imienin dzieci, nadchodzącego Dnia Dziecka i też bez okazji 🙂 zamówiłam trochę nowej literatury do naszego domu..

A u nas majowo, robimy sobie naleśniki z sosem truskawkowym z dziećmi, koktajle, chodzimy na spacery w wolnych chwilach, wieczorami siedzę na balkonie z laptopem bo już ciepło..

W najbliższym tygodniu mam urodziny..w ogóle nie czuję że mam już tyle lat, kiedy to zleciał ten czas..jeszcze niedawno miałam 21 lat i jechałam z przyjaciółkami pociągiem do Międzyzdrojów żeby uczcić ten fakt. A teraz kończę 36 i w najbliższy czwartek, piątek będę we Wrocławiu razem z przyjaciółkami tymi samymi co 15 lat temu w Międzyzdrojach:-) Praktycznie nic się nie zmieniło prawda? 😉

Przyjaciele, Dom_książki_17.0521

Przyjaciele, Dom_książki_17.0522

Przyjaciele, Dom_książki_17.0523

Przyjaciele, Dom_książki_17.0519

Przyjaciele, Dom_książki_17.0520

Miłego weekendu Kochani Wam życzę!! bardzo bardzo dziękuję że tutaj wpadacie , ślad po sobie zostawiacie:-)

Jeszcze macie czas do wtorku wieczorem na przysyłanie zdjęć na Konkurs, już mnóstwo cudownych mam ale więcej mile widziane! Może poza nagrodami głównymi będą jakieś wyróżnienia…

Ściskam Was ciepło!!!

33 thoughts on “Przyjaciele, dom…

  1. Ale Ci zazdroszczę takiej formy spędzania urodzin:) nieważne których:)
    Smaka mi zrobiłaś na te truskawki:) I ptaszek znalazł swoje miejsce.
    Co do tych policzek w poniedziałek pokażę efekt, jeśli się spodoba, to we wtorek będę wysyłać.
    Buziaki.

    Lubię to

    • Ptaszek ma miejsce honorowe wisi na drzwiach wejściowych 🙂 Och już się nie mogę doczekać wyjazdu, na pewno będzie super!! Ja poduchę i kota też do Ciebie wyślę we wtorek bo mam wolne i czas na wyprawę na pocztę. Ściskam i pozdrawiam!

      Lubię to

  2. Piękny wpis… 🙂 o tym, co naprawdę ważne.. zazdroszczę takiego spotkania po latach, szykują Ci się piękne urodziny:) Pozdrawiam! p.s.Blog SUPER!!! 🙂

    Lubię to

  3. Asiu, jakoś tak wyszło, że Ty trafiłaś do mnie ja do Ciebie, niby niedawno a jakby trochę minęło. I w tym poście trzy wspólne rzeczy znalazłam:
    1- Mój dom
    2 – 36
    3 – Wrocław.
    I jakoś tak uśmiechnęłam się na myśl o tym. 🙂
    Ściskam mocno i trzymaj się ciepło!!

    Lubię to

    • Bardzo się cieszę że w tym wirtualnym świecie odnalazłyśmy się:-) Czasami nawet nie zdajemy sobie sprawy ile nas łączy…We Wrocławiu to będzie moja pierwsza wizyta, może polecisz gdzie się udać…Czyli jesteśmy w równym wieku:-) Super to kiedyś wspólnie urodziny musimy świętować;-) Buziaki!

      Lubię to

  4. Kocham takie zdjecia i ksiazki tez kochamy namietnie…
    Ja tez tak mam, jak spotykam sie z moja przyjaciolka, ktora juz znam ponad pol zycia, to czuje sie jakbym znow miala 15 cie lat, anie mama jakas byla i zona 🙂

    Maila i zdjecia na konkurs wlasnie przed chwila wyslalam, bo nie dawalo mi to spokoju, caly czas chodzilo po glowie, ze chce wyslac 🙂

    My tez na plac zabaw chodzimy, a truskawki nam dzis wykupili w sklepie do reszty :/

    Lubię to

  5. super ta książeczka „przyjaciele” i tak jakoś łezka w oku się zakręciła…bo mój największy przyjaciel=mąż właśnie co wyjechał 😦
    ściskamy

    Lubię to

  6. Boskie książeczki,skąd Ty takie bierzesz ?? muszę sie chyba wkońcu wybrać i dokupić jakieś córci,bo wciąż te same czytamy 😦 a co do przyjaciół ja chyba nie mam,nie miałam takiego szczęścia do przyjaciól.. bo szybko się zaczynały i kończyly..

    Lubię to

  7. Przyjaciele to jeden z największych skarbów jakie w życiu można znaleźć…
    Doceniam, że mam takich ludzi obok siebie!

    Najpiękniejszych urodzin! wszystkiego dobrego i cudownego!

    Lubię to

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

