Kot, poducha, wyspa piratów…


Dzisiejszy i wczorajszy dzień poza pracą minął mi na szyciu i spędzaniu czasu z dziećmi:-)

Powstała poducha i kot dla Sylwii i jej córeczki. Z Sylwią się dogadałyśmy, że ja jej uszyję poduchę i przytulankę kota, a ona mi zrobi na szydełku cudowną lalę.

Wczoraj też z Kubą sadziliśmy nasionka do naszej mini szklarni i słonecznika. Zakupiłam taki zestaw dzięki Ani z Portki na szelkach, 

Wielka frajda dla przedszkolaka, Kubuś sadził, podlewał i teraz zagląda kiedy wyrosną, mam tylko nadzieję że wyrośnie coś..poczekamy zobaczymy.

Wreszcie się poprawiła pogoda i możemy więcej czasu spędzać na placu zabaw, u dziadków na ogrodzie, potem wracamy do domu kąpiel, kolacyjka i dzieci padają, a ja lecę biegać:-)

Zaraz dodaję post i lecę po dzieci do przedszkola, potem na plac zabaw .

Nastrój u mnie taki sobie, ale dzięki szyciu i moim dzieciakom jest lepiej !!

poducha_sylwia_143

poducha_sylwia_144

poducha_sylwia_145

Poduszka ozdobiona kwiatkami które okazało się że bardzo łatwo zrobić! wiązana na troczki uszyte z tego samego materiału co wierzch, tył łączony z lnu i bawełny w kropki, ozdobiona koronką.

A kot tył ma z mięciutkiego minky, przód w bawełny, wyhaftowane nos i buzię i wąsy, oczy z guzików, ogon uszyty ze swetra:-)

poducha_sylwia_14

poducha_sylwia_141

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

poducha_sylwia_148

poducha_sylwia_149

poducha_sylwia_1410

poducha_sylwia_1411

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

U Tosi w pokoju zawisły ostatnio moje wymarzone Cotton Balls które i widziałam u Julki z szafy Tosi i u mamy Klockowej ..Zakochałam się i musiałam je mieć.. Piękne są, na razie zdjęcie jak się nie świecą, ale przy okazji pokażę Wam jak cudownie wyglądają wieczorem zaświecone, dzieci są zachwycone!! Zdjęcia takie sobie bo je robiłam iphonem.

poducha_sylwia_1414

IMG_0850

Na koniec jeszcze przepis na pyszny sernik – spód kruche ciasto- 150 dkg mąki, szczypta soli, 30 dkg cukru, 125 dkg masła – wyrobić i wyłożyć formę (ja piekłam w ceramicznej do tarty), podpiec w piekarniku 170 stopni ok 25 minut.

W misce wyrobić  masę – ok 30 dkg sera, 3 jajka, 12 dkg cukru, owoce (ja dałam ok 1/3 opakowania mrożonych owoców leśnych), wymieszać i wylać masę na podpieczony spód i piec jeszcze ok 45-50 min w temp. 170 stopni. Pyyyszny!!!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

A jeśli szukacie fajnego i dobrego kubka termicznego do kawy polecam Alladin serię Artist.

poducha_sylwia_1413

Miłego dnia Kochani!!!

Dziękuję Wam za odwiedziny, komentarze. Ciągle czekam na Wasze zdjęcia na Konkurs Majowy, już jest trochę zgłoszeń, ale macie jeszcze 6 dni!

26 thoughts on “Kot, poducha, wyspa piratów…

  1. Jej cudenka robisz :)a o pokoiku Twej córci już pisalam..love przez duże L 🙂 a my w tym roku zrobiłyśmy sobie po raz pierwszy ogródek na naszej działce 🙂 podlewamy i patrzymy jak rośnie 🙂

    Lubię to

    • Dzięki Iza,w planie mam uszycie dużo innych rzeczy ale niestety czasu brak..a ogródek to super sprawa dla dziecka,nam zostaje tylko balkon bo ogródka nie mamy ale też dzieci mają frajdę.Uściski dla Was!!!

      Lubię to

  2. Aj, jaki kocurek! Piękny 🙂 I to ciacho…..mmmmniaaaam! uwielbiam takie, ale niestety – wesele już za miesiąc! Szlaban na słodycze 😉
    Świetny pomysł dla małego ogrodnika 😉
    Pozdrawiamy gorąco 🙂

    Lubię to

    • No ja na słodycze od czasu do czasu mam dyspensę i wieczorami biegam,a ty masz wesele swoje Kasia?wszystko już gotowe,kameralnie czy wielka impreza?Ściskam cieplutko!!

      Lubię to

  3. Zakochałam się w tym kocie:-)) Poduszka rewelacja. No i nareszcie jest przepis na pyszny sernik, który miałam okazję spróbować. Mam nadzieję że ten wyżarty kawałek to nasza wspólna robota a nie tylko moja, chociaż nie ukrywam że byłam gotowa zjeść cały ;-))

    Lubię to

    • Wiedziałam że masz sentyment do kotów:-) Jak będziesz chciała kiedyś Wam podobnego uszyję. A sernik nie przejmuj się od niedzieli do wczoraj był moim podstawowym menu, i prawie nic innego nie jadłam, ale spoko wybiegałam go mam nadzieję:-))

      Lubię to

  4. I u nas ostatnio zabawa w ogrodnika trwa – niestety efektów jeszcze nie widać – chociaż roślinki doglądane są codziennie! widocznie od doglądania nie rosną 😉

    Świecące kule mamy od dawna – kupiłam je jak Pola była maleńka – leżała w łóżeczku i się w nie wpatrywała bez ruchu 🙂 lepsze były niż wszystkie mobile zawieszone nad łóżeczkiem razem wzięte!
    tylko, że wtedy jeszcze cotton balls nie było i zapłaciłam za swoje tyle, że aż wstyd się przyznawać, ale i tak uważam, że to jeden z lepszych zakupów do dziecięcego pokoju!

    Pozdrawiamy ciepło :*

    PS. zawsze po tych gorszych dniach są lepsze… zawsze… uwierz, bo wiem co mówię!

    Lubię to

    • Bardzo się cieszę że mam kule:-) Są cudne wczoraj robiłam zdjęcia jak się świecą, Tosia leży w łóżeczku i patrzy zachwycona. Oj czasami jak sobie coś wymarzymy pomimo ceny musimy mieć, ja też tak parę rzeczy kupiłam do domu i o cenie wolę nie myśleć;-) A roślinki pewnie potrzebują czasu, słońca, wody i w końcu urosną , na nasze też będziemy czekać. p.s. mam nadzieję że będą te lepsze Paulinka, na razie niestety bez zmian…Ściskam Was !!!

      Lubię to

    • A gdzie tak ciągle pada? Zawsze możesz posadzić coś co od nadmiaru wody nie ucierpi no i koniecznie donice z odpływem :-)) Uwielbiam takie dni wiesz, że i czas dla siebie i dzieci, rzadko się zdarzają ale dodają mi tak naprawdę energii na kolejne dni…Uściski dzięki że wpadłaś do mnie!

      Lubię to

  5. jak ja lubię tu do Ciebie zaglądać… ślinka mi cieknie ogromnie, na świecące kule też mam chrapkę, i ten kot taki fajowy… i takie ma guzikowe oczy:) i ogrodnika masz w domu. ja powracam do bloga, po perypetiach… wczoraj zakończyłam edukację… teraz tylko staż i egzamin. jeden jedyny, a potem do pracy rodacy. dumnam z siebie:) całuję mocno!

    Lubię to

  6. Pingback: Nasz warsztat biologiczny- Dziecko na warsztat | myhomeandheart

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

