Poduchy i inne cuda:-)


Dziś od rana dzieci zawiezione do przedszkola i potem wolny dzień, bo u mnie weekend to właśnie wtorek, kiedy mogę robić to co lubię, tworzyć, szyć, a czasami po prostu nic.

Dziś szyłam, szyłam..Od dawna miałam w planie i wreszcie dziś udało się, ja jestem z efektów bardzo zadowolona, ciekawa jestem jak Wy je ocenicie..

Powstała jedna poducha wiązana na troczki (uszyta z dwóch materiałów, zwykłego lnu i bawełny w kolorze lawendy, ozdobiona serduszkami, troczki zrobione z szarej aksamitki).

W podobnej wersji kolorystycznej ochraniacz na Tosi łóżeczko, dzięki któremu przytulanki nie będą spadać za łóżeczko i nie uderzy się Tosia w głowę podczas snu

Uszyłam jeszcze poduchę okrągłą ozdobioną koronkową serwetką, leży sobie u nas w sypialni.

Poduchę z troczkami szyłam według instrukcji TUTAJ

A okrągłą poduchę według DIY zamieszczonego na Chabrowym Polu

Napisane tak zrozumiale, że myślę że każdy z Was sobie poradzi, ale jeśli chcecie możecie pisać a Wam uszyję takie:-)

W planie mam szycie pościeli, właśnie poduch z troczkami i powłok zarówno dla mnie jak i dzieci..Może niedługo się uda.! Już mam zaprojektowaną ją w głowie tylko usiąść i szyć szyć…

myszki i materiały

myszki i materiały8

myszki i materiały1

myszki i materiały5

myszki i materiały4

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

myszki i materiały6

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dotarła już do mnie część waszych prezentów na Konkurs Majowy i przy okazji coś dla mnie i dzieci. Z Myszek z mademyself jedna będzie dla Was i dwie są dla mnie 🙂 I jeszcze dostałam ślicznego ptaszka robionego na szydełku i koszyczek z kordonka, coś pięknego!

A od pani Niteczki doszła Wasza gąska a dla moich dzieci Żyrafa i Słoń, piękne uszyte z cudownych materiałów i do tego po rewelacyjnej cenie. Zobaczcie tutaj

myszki i materiały2

myszki i materiały3

A na koniec majowe zdjęcia dzieci na balkonie i widok z naszego okna:-)

myszki i materiały7

myszki i materiały9

37 thoughts on “Poduchy i inne cuda:-)

  1. Okragle poduchy super, az trudno uwierzyc ze uszylas je w tak krotkim czasie!!Ochraniach na lozko tez fajny! Myszki przeslodkie i widoczek znajomy 😉

    Polubienie

  2. Ach jak ja zdolności Ci zazdrosze no i tego,ze ci się chce ;)!Mówisz łatwe każdy sobie poradzi ale ja beztalencie z trudem się zmuszam aby przyszyć w kurtce urwany uchwyt do wieszenia 😀
    Dzieło piękne no i te nagrody ❤ dziś chyba zzrobiłam "te: zdjęcia na konkurs tylko musze wymyśleć co napisać i w 100% się pisze na te ciasteczka 😉 wszędzie je widze i mnie kuszą!
    ściskamy :*
    PS dużo masz już zgłoszeń,pytam czy będzie duża konkurencja :p

    Polubienie

  3. Asia wulkanie energii TY !!!!!!!! Wystarczy, że zajrzę do Ciebie i już mi się chce działać i planować!!!!
    Piękne to wszystko co tutaj pokazujesz!!!! Zdolna jesteś niesłychanie ;););););)
    Dzisiaj nadrabiam zaległości w czytaniu i już spisałam książeczki jakie sobie kupie z wcześniejszego posta!!

    Polubienie

  4. Ależ Ty zdolna jesteś:)) piękne poduchy!
    I kolorystyka bardzo mi się podoba:)
    Zazdroszczę umiejętności:) Lubię bardzo, gdy dom wyłożony takimi miękkimi cudami do wtulania i przytulania:)
    Buziaki:*

    Polubienie

    • Ja dopiero początkujący krawiec jestem, ale fajnie że się podoba to co uszyłam nie tylko mi:-))) Co do tkanin to ta lawendowa to duże prześcieradło kupione z przeceny w Zara Home właśnie pod kątem szycia z niego różnych rzeczy, inne bawełny z allegro, a płótno z Ikei. Też lubię jak jest tak przytulniej w domu przez poduchy, dodatki, uściski kochana!

      Polubienie

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

