Księżniczka Koronka i inne nasze zdobycze i dzieła:-)


Przez niektóre Wasze wpisy na blogach, polecane książki nie mogę się oprzeć żeby nie powiększać biblioteczki moich dzieci..Ostatnio listonosz przywiózł kolejną dostawę tym razem z Wydawnictwa Literatura, poza tym dostałam książeczkę Someday od mojej przyjaciółki.

Niektórzy z Was pewnie o nich już słyszeli, ale pokaże Wam kilka zdjęć i napiszę parę słów..a poza tym głównie dziś będzie zdjęciowo.

Książeczka Księżniczka Koronka i Książe Hafcik to przede wszystkim prześliczne ilustracje wyglądające jak haftowane-koronkowe cuda, przewracając strony można je oglądać oglądać i zachwycać się.

Poza tym książka pokazuje, że niekoniecznie to co nienawidzimy musi być naprawdę złe, bo często nie wiemy nawet dlaczego tak jest, bo tak jesteśmy przyzwyczajeni, bo nie znamy drugiej strony..Przecież tak samo jest często z naszymi  nawykami, ludźmi, nowymi doświadczeniami, boimy się , nie próbujemy, albo uważamy że coś jest złe, niedobre bo uwierzyliśmy komuś, a zawsze warto samemu poznać i przekonać się jakie coś lub jaki ktoś jest naprawdę.

W książeczce są dwa królestwa księżniczki, jednym rządzi Biellissima która ma córkę Koronkę a drugim Barwinessa mająca syna Hafcika. Jedno królestwo całe białe, drugie tryskające kolorami. Nie zdają sobie oni sprawy z tego, że gdzie indziej świat wygląda inaczej…język przeplatany wierszem, zabawa słowami. Nam się bardzo spodobała nie tylko ze względu na ilustracje. Kupiłam ją dzięki mojej przyjaciółce, dzięki Asiu:**, <3, a ja Cię zmotywowałam do biegania więc jesteśmy kwita;-)

ksiazki_podusia sowa_Kuba_29.048

ksiazki_podusia sowa_Kuba_29.049

ksiazki_podusia sowa_Kuba_29.0410

ksiazki_podusia sowa_Kuba_29.0418

Dotarły do mnie dwie książeczki Papuzińskiej, przy czym jedną z nich kupiłam dzięki postowi Julki z Szafy Tosi, tam też możecie znaleźć jej opis – TUTAJ. –  Asiunia napisana wyjątkowo, wzruszająca i poruszająca, mówiąca o rzeczach ważnych, trudnych, istotnych..Kupując ją znalazłam jeszcze inną książkę Papuzińskiej – Uśmiechnięta Planeta i inne czarodziejskiej opowieści i też się nie  mogłam oprzeć żeby jej nie mieć. Sytuacje z dnia codziennego dzieci z odrobiną magii i czarów i tak magiczna może stać się stara klepka czy samochód. Opowiadania krótkie w  sam raz do czytania przed zaśnięciem na dobranoc do poduchy…

OLYMPUS DIGITAL CAMERAksiazki_podusia sowa_Kuba_29.0419

ksiazki_podusia sowa_Kuba_29.0411

Dzięki Julce z szafy Tosi moja przyjaciółka zamówiła też przez Amazon książkę którą dała mi w prezencie, książka napisana w klimacie książeczki A ja Czekam, mądra, wzruszająca, dająca do myślenia, pewnie bardziej wyjątkowa na razie dla mnie niż moich dzieci, ale z czasem na pewno też ją docenią:-)- jej tytuł to Someday

ksiazki_podusia sowa_Kuba_29.0412

ksiazki_podusia sowa_Kuba_29.0413

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

To tyle na razie z naszych nowych zdobyczy książkowych –  z niedawnych zakupów mamy jeszcze Florkę- z pamiętnika ryjówki (to dzięki koleżance która mi o niej wspomniała, a wcześniej jej nie mieliśmy), mamy słonia Elmera. Kolejnym zakupem ma być Miś Brumm, którego poleciła mi Adrianna z Wieczór z książką. Tylko czekam na zastrzyk gotówki jak zwykle 😉

Poza książeczkami , zakupami wiele spraw potrafi mi poprawić humor, dać motor do działania, nie pozwala czasami spać po nocach, doładowuje akumulatory i napawa dumą i radością..

Czasami przyjemność sprawiamy sobie drobnostkami jak dobra kawa, czy coś co sobie kupimy (przynajmniej u mnie to działa).

Ostatnimi rzeczami, które spowodowały że wymyślałam, działałam, tworzyłam, przelewy robiłam, cieszyłam się, pracowałam było nowe biurko/stół u Kubusia kupione za grosze w Ikei, biurka różne mi się podobały, ale w końcu zdecydowałam się na prosty stół, a pieniądze który zostały pójdą na książeczki, malowanie pokoju latem itp:-)

Poza tym wczoraj szyłam sowę dla Kuby i podusię dla Tosi, na liście do szycia jeszcze wiele wiele rzeczy ale ciągle czasu brak..Aktualnie zamówiłam kolejne piękne tkaniny i niedługo Wam pokażę co z nich powstanie…powiem że mam zamiar uszyć sama trochę ciuchów sobie i dzieciom.

Dotarły też do mnie cudowne dmuchawce od Kasi z Krainy deszczowców, są cudowne i zawisły w salonie na ścianie, tak że siedząc przy komputerze sobie na nie patrzę:-))

A w związku z bieganiem i trzymaniem diety na obiad sałatka no i chwila grzechu kawa z bitą śmietaną 😉

ksiazki_podusia sowa_Kuba_29.043

ksiazki_podusia sowa_Kuba_29.042

ksiazki_podusia sowa_Kuba_29.044

ksiazki_podusia sowa_Kuba_29.0414

ksiazki_podusia sowa_Kuba_29.0416

ksiazki_podusia sowa_Kuba_29.045

ksiazki_podusia sowa_Kuba_29.046

Kubus z poducha i wianek

ksiazki_podusia sowa_Kuba_29.047

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

dzieci spia Kuba kolaz

kwiatki

Jutro zaczyna się nasz weekend majowy, tatuś pojechał na kajaki rowery itp.., no ale ponieważ kompromis musi być nie miałam żadnych ALE bo 23-24 maja jadę do Wrocławia a 25-29 czerwca lecę do Porto.

Ja jeszcze jutro z dziećmi w domu bo Kubuś trochę kaszlący, ale w czwartek pakujemy się i jedziemy do mojej babci, będzie też ciocia, mam nadzieję że pogoda pozwoli pobiegać, pobawić się na dworze.jakieś fajne zdjęcia porobić no i odpocząć..

Pamiętajcie o konkursie majowym i wykorzystajcie weekend na zrobienie super zdjęć:-))

21 thoughts on “Księżniczka Koronka i inne nasze zdobycze i dzieła:-)

  1. Jej od czego zacząć ?? ksiazeczki piekne..muszę wkońcu i córce powiększyć jej zbiór,bo już na pamieć swoje zna 🙂 sałatka mniam 🙂 uwielbiam takie.. a pokoik no cóż…jestem zachwycona..Ty wiesz 🙂

    Polubienie

  2. My mamy z tej serii Księżniczkę na zairnku grochu, z CD – czyta Fronczewski. Też polecam! I dziękuję, że na zdjęciu pokazałaś mój dmuchawiec, ciekawa jestem gdzie go powiesiłaś 🙂 Udanego długiego weekendu z dziećmi! Ściskam!

    Polubienie

      • Jutro dodam jeszcze jedno zdjęcie jak wygląda we wnętrzu:-) DOskonale Cię rozumiem, wszystkie moje wianki, mobile które gdzieś zawędrowały też jestem ciekawa jak i gdzie wiszą:-)) O Księżniczki na ziarnku grochu nie mam więc muszę jej poszukać i jeszcze głos Fronczewskiego to w ogóle bomba..Pozdrawiam cieplutko!

        Polubienie

        • Moja Maya (6 lat) wciąż go słucha i zasypia natychmiast jak się kończy a ilustracje tak jak w tej Twojej cudne!! Asiu, my jak jesteśmy w PL to zawsze staram się jakieś perełki znaleźć, więc jak masz coś to pisz, pisz Kochana, bo widzę, że już i tak podobne biblioteczki mamy 😉 A dla Twojej Tosi to książeczki o Lulu polecam. Poszukaj w sieci – This is Lulu. Jest cała seria, z klapkami do odkrywania, wstawkami materiałów …. jak nie ma w PL to Ci kupię i wyślę 🙂

          Polubienie

        • To już szukam i dam Ci znać czy są dostępne w PL:-))) Będę na pewno dodawać posty o książeczkach nowych fajnych..kilka mam na tapecie które kupię jako kolejne np Wszystkich Was kocham najbardziej S.McBratney, Mój ukochany B.Alemagna, czy książeczka z powalającymi ilustracjami Mysi Domek- Sam i Julia…Jakbyś chciała paczkę z książkami do siebie to też pisz mogę załatwić, uściski!

          Polubienie

  3. Asiu i jak Florka? My obie części „przerobiliśmy” kiedyś z Zosią. U nas ostatnio hitem są wierszyki „Kram z literami” Wandy Chotomskiej (ze względu na zainteresowanie F. literkami wszelakimi i „Wierszyki domowe” Michała Rusinka 🙂 Księżniczka Koronka wygląda ślicznie – jak Zosia była w „księżniczkowym” wieku to takiej nie wypatrzyłam nigdzie…
    Miłego wypoczywania życzymy!!!

    Polubienie

    • Florka super mamy jedną część z pamiętnika ryjówki na razie więc pewnie dokupimy kolejne, Chociaż dziś czytaliśmy Kubusia Puchatka i Kubuś cytaty już mówił z głowy, ale i tak go uwielbia. A wierszyki domowe mamy , ale Kramu z Literami nie..nic mi już nie mów bo znów będę zamawiać jakieś książki:-))Dziękuję i nawzajem..p.s. w weekend niestety mam zajęcia tj sobotę i niedzielę ale lajtowo bo część grup je odwołała.

      Polubienie

    • Dziękuję Ci Ola:-) I vice versa tak samo się cieszę że odkryłam Ciebie, Was…książeczkę polecam bo jest piękna, a ja chyba niedługo przez zakupy książkowe zbankrutuje 😉 bo wczoraj zamówiłam kolejne …Pozdrawiam cieplutko!!

      Polubienie

  4. z tymi książkami to mi tak humor poprawiłaś – też dzisiaj fotografowałam (telefonem i instagramem:) ksiązeczki, które ostatnio wiodą prym u nas – tych książek to ja bym każdą ilość i zawsze przygarnęła! całuję Was i kocham za te śliczności!!!

    Polubienie

    • Nawet nie pomyślałam że takim wpisem książkowym mogę poprawić humor, ale jeśli tak to świetnie, ja mnóstwo kolejnych nowych książeczek pokupowałam i jeszcze będzie trochę takich wpisów:-) Książki kupowałabym ciągle i ciągle! Buziaki !!

      Polubienie

    • No mnie też urzekła jak mi ją przyjaciółka pokazała i dlatego kupiłam 🙂 Naprawdę warto! Alfabet dostałam za grosze z pewnego klubu malucha który likwidowali. Doskonale pasuje to naszych drewnianych zabawek i mojego gustu:-) Uściski i pozdrowionka!

      Polubienie

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

