KONKURS MAJOWY


Kochani w związku z nadchodzącym majem, moimi urodzinami, tym że blog niedługo będzie miał
4 miesiące istnienia postanowiłam zorganizować dla Was konkurs!

Nagrody wspaniałe i tylko teraz zadanie dla WAS

Konkurs będzie trwał od 28 kwietnia do 21 maja..Ci co mnie znają wiedzą że 21 maja to dla mnie wyjątkowa data:-)

Zasady udziału w konkursie:

  1. Polubić funpage My Home and Heart (tutaj)
  2. Udostępnić na swojej stronie bloga lub na fb informacje o konkursie – baner do udostępniania na dole
  3. Proszę przysłać opis czym jest dla Was MAJ i dołączyć max 3 zdjęcia  obrazujące według Was najlepiej ten miesiąc, przy czym na zdjęciach powinny znaleźć się Wasze dzieci, przyroda itp. (żeby zdjęcia zostały zakwalifikowane do konkursu jednym z bohaterów przynajmniej na jednym zdjęciu muszą być Wasze dzieci) – prace przesyłać na maila myhomeandheartblog@gmail.com w tytule KONKURS MAJOWY- wyniki konkursu 25 maja ok. godz. 21.00.
  4. Spośród zgłoszeń zostaną wybrane 3 miejsca główne (jury: Ja, moja siostra bliźniaczka Monika, Joanna Przybylska z Little Rose& Brothers)

Nagrody

1 miejsce

Wianek wykonany przeze mnie (My home and heart)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Notes w twardej oprawie ze Scandi Loft

notes scandiloft

Czapeczka retro dla dziewczynki lub chłopca w zależności od preferencji od Little rose&Brothers

czapeczka retro

Spineczki kollale

spineczki

2 miejsce

Gąska Beatka od pani Niteczki –

Z cielistej, grubej bawełny – bardzo miłej w dotyku, nóżki ma z bawełny czerwonej. Na głowie ma wianuszek z kwiatków. Ubrana jest w piękną sukienkę błękitną w białe groszki ozdobioną koronką. Wnętrze to antyalergiczna watolina. Dziubek ma malowany farbą do tkanin. Wielkość na stojąco – 42 cm, a na siedząco 25 cm. Skrzydełka się ruszają. 🙂

 

gąskaPNiteczka

Słomki papierowe od Scandi Loft

papierowe_slomki_mietowe_gladkie

Wybrane getry z Little rose & Brothes dla chłopca lub dziewczynki

getry

3 miejsce

Myszka uszyta na szydełku z Mademyself

myszka

Paczka makaroników z Ciastkarni

ciastkarnia

Baner do zamieszczenia na stronie odnośnie Konkursu poniżej

baner konkurs

Zapraszam Was wszystkich serdecznie do udziału w Konkursie i czekam na Wasze zdjęcia

i opisy majowe:-))

29 thoughts on “KONKURS MAJOWY

  1. z kolei wyniki w szczególny dla mnie dzień 🙂 mam pytanie – czy mogą to być zdjęcia z różnych okresów czasu? 🙂 np. zestawienie – maj 2013, 2012 i 2011? 🙂

    Lubię to

  2. Dziękuję za wpis i miłe słowo 🙂 u Ciebie także uroczo, tak jak piszesz, moje klimaty 🙂 … i piękny konkurs i nagrody 🙂 już wysłałam zgłoszenie 🙂 baner na bloga już wklejam i czekam na 25 maj 😉 Pozdrawiam Agnieszka

    Lubię to

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

