Trochę o mnie…


Jakiś czas temu dostałam wyróżnienie od Moniki, do której zaglądam też na jej bloga tutaj.

Zasady The Versatile Blogger:
– podziękować za nominacje osobie, która nas nominowała
– pokazać na blogu nagrodę Versatile Blogger Awards
– ujawnić 7 faktów dotyczących własnej osoby
– nominować 15 blogów, które według nominowanego na to zasługują
– poinformować o fakcie nominowania autorów blogów

O sobie już trochę pisałam nawet dość dużo tutaj, ale obiecałam Monice że część faktów zobrazuje zdjęciami…

No to proszę:

1. Mój ulubiony kolor ZIELONY, na zdjęciu akurat moja torba, pojemnik na kawę i dywan w jednym pokoju..tych kolorów zielonych jest jeszcze wszędzie dużo w domu.

do posta_4.04

2. Nie wyobrażam sobie życia i domu bez kwiatów- tutaj tulipany z Biedronki,  szafirki z Ikei i Benjamin którego mamy od malutkiego i rośnie rośnie sobie..

do posta_4.042

3. Gdy jeszcze byłam młoda;-) dużo chodziłam po górach, pasją zaraziłam się w liceum gdy zaczęłam jeździć na obozy górskie i potem na studiach, z przyjaciółką, potem z moim obecnym mężem. Zdobyłam Orlą Perć, Rysy i inne szczyty w Tatrach…

I mam patent żeglarski, co prawda od momentu jego zdobycia nie żeglowałam, ale zawsze mogę;-)

do posta_4.049do posta_4.0410

4. Mam mnóstwo albumów ze zdjęciami..takimi starymi, obecnymi, uwielbiam je wklejać do albumów tradycyjnych, jeszcze dużo zdjęć czeka na wklejenie, wywołanie, ale nadrabiam to nadrabiam..Tutaj na zdjęciach poniżej ja z moją prababcią, ja z dziećmi, moi rodzice, moja babcia z moją małą mamą, moja mama z wielką kokardą na głowie, moja prababcia za młodych lat…

do posta_4.045

do posta_4.044

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

5. Od zawsze wiedziałam jak będzie miał na imię mój syn (jeśli go będę miała) i imię Jakub było zaplanowane jeszcze zanim wiedziałam, że będę miała synka. Z kolei dla Tosi mieliśmy dylemat..bo mojemu Piotrowi podobały się inne imiona, mnie inne i ostatecznie Tosia spodobało nam się obydwojgu, ale praktycznie jak już przyszła na świat podjęliśmy decyzję na 100%.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAdo posta_4.043

6.  Zdecydowanie za dużo kupuję różnych rzeczy nie tylko dla mnie, ale i dla dzieci, do domu…Mam całą miseczkę spinek, opasek, gumek od kollale dla Tosi pomimo że ich jeszcze za bardzo nie potrzebuję. Z królikiem który siedzi na fotelu wróciłam przypadkiem ze spaceru i nie mogłam się oprzeć żeby go nie kupić. Głównie dzięki dzieciom i chęci kupienia rzeczy innych, wyjątkowych, pięknych poznałam wiele blogów, inspiracji, cudownych miejsc gdzie ludzie tworzą, szyją niepowtarzalne rzeczy

do posta_4.041

7. Mam całą szufladę herbat, które przywożę z różnych miejsc na świecie. W dzbanku herbata z Shanghaju, która rozkwita w dzbanku. Coś pięknego!

do posta_4.046

Nie mam aż 15 blogów do nominowania…część z Was ma tak super blogi, że aż nie mam śmiałości Was nominować, co tam dla Was jakaś nominacja od Asi z myhomeandheart, ale Wiecie że do Was zaglądam bo komentuję, czytam:-)

Chciałabym nominować 3 blogi, które czytam z zapartym tchem, czasami w pośpiechu, czasami kilka razy, które dają mi inspiracje, albo czasami chwilę spokoju ze szklanką kawy lub herbaty, chwilę dzięki którym muszę zwolnić, pomyśleć…Dziękuję bardzo za te wszystkie chwile

Oto one:

Adrianna

Pędzę Lecę

Mamussima

Mam nadzieję że znajdziecie czas napisać w formie zdjęć lub inaczej 7 faktów o sobie.

A na koniec jeszcze drobny słodki akcent i dziś szybko ukręcony jedną ręką sernik z truskawkami, bo druga ręka z szytym palcem i zabandażowanym mało użyteczna..

Sernik bardzo prosty: 1 kg sera sernikowego z biedronki, 5 jaj ekologicznych, 1/2 szklanki cukru brązowego umieszać na jednolitą masę. Do masy dodałam pokrojone w małe kawałki truskawki (ok 25 dkg) i 1 łyżkę dżemu jeżynowo-malinowego własnej roboty. Do piekarnika 15 min w 160 stopniach i potem około 70 minut w 120 stopniach, studzić w piekarniku wpierw zamkniętym, potem przy uchylonych drzwiczkach i gotowe:-)

do posta_4.047

do posta_4.0411

Jutro wizyta kontrolna u chirurga i będę testować czy mogę szyć na maszynie…

Ściskam wszystkich ciepło i mam nadzieję że wiosna niedługo przyjdzie bo przecież mamy 4 kwietnia już!!

39 thoughts on “Trochę o mnie…

  1. Pingback: Czasami wariatka…tak mi się zebrało | myhomeandheart

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

